- Ben je een jongen/meisje?
- leeftijd?
- Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok?
- Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt?
- Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt?
- Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken?
- Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken?
- Heb je een fetish? Zo ja, waarvan?
- Hoevaak vinger je/trek je af?
- Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden?
- Ben je hetro? zo niet, wat dan?
- Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken?
Hey ik masturbeer best vaak en vraag me af wat jullie antwoorden zijn.
Bladzijde 4 / 4
- Ben je een jongen/meisje? jongen
- leeftijd? 14
- Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok? 10 of 11
- Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt? nope nvt nvt nvt
- Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt? ja het voelde zo zalig
- Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken? in de slaap kamer van me ex, op de wc, op de bank van vrienden van ons ben ook een keer klaar gekomen op onderbroeken van me ex dat was pas lekker
- Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken?
- Hoevaak vinger je/trek je af? eens per dag
- Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden? soms
- Ben je hetro? zo niet, wat dan? bi
- Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken? nope
- Jongen
- 17
- Waarschijnlijk 12-13 jaar
- Nee
- Nee
- Ik heb mijzelf tot nu toe op heel veel plekken afgetrokken: in het bos, op de wc, soms zelfs in een klaslokaal waar niemand is!
- Ik fantaseer vaak over
- Nee
- Tot nu toe elke dag in ieder geval 1 keer, ik probeer dat inn deze weken te minderen.
- Een beetje
- Weet ik niet, was 1 keer verliefd geworden op een meisje
- Ik ken best veel technieken bij het aftrekken, en heb ze ook vaak gebruikt:
- Soms lig ik op mijn buik met mijn piemel in mijn rechterhand waarbij de bekken en daarmee de piemel op en neer in de hand gaan;
- Piemel zo vasthouden dat de eikel naar de handpalm toe wijst en dan de eikel tegen de handpalm aan stoten
- Piemel tegen mijn buik aan en (glijmiddel!) met de vlakke hand eroverheen wrijven
- enzovoort...
- Jongen
- 17
- Waarschijnlijk 12-13 jaar
- Nee
- Nee
- Ik heb mijzelf tot nu toe op heel veel plekken afgetrokken: in het bos, op de wc, soms zelfs in een klaslokaal waar niemand is!
- Ik fantaseer vaak over
- Nee
- Tot nu toe elke dag in ieder geval 1 keer, ik probeer dat inn deze weken te minderen.
- Een beetje
- Weet ik niet, was 1 keer verliefd geworden op een meisje
- Ik ken best veel technieken bij het aftrekken, en heb ze ook vaak gebruikt:
- Soms lig ik op mijn buik met mijn piemel in mijn rechterhand waarbij de bekken en daarmee de piemel op en neer in de hand gaan;
- Piemel zo vasthouden dat de eikel naar de handpalm toe wijst en dan de eikel tegen de handpalm aan stoten
- Piemel tegen mijn buik aan en (glijmiddel!) met de vlakke hand eroverheen wrijven
- enzovoort...
Waar fantaseer je vaak over?
Hey ik masturbeer best vaak en vraag me af wat jullie antwoorden zijn.
- Ben je een jongen/meisje? Meisje
- leeftijd? 12
- Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok? 11
- Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt? Nipe
- Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt? Nope
- Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken? Op visite ip de bank daar
- Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken? Verschillende dingen
- Hoevaak vinger je/trek je af? 3-7 x per week
- Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden? Sommige
- Ben je hetro? zo niet, wat dan? Hetero
- Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken? Nee alleen tandenborstel
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.