Skip to main content
Vraag

vragenlijst luiers

• June 29, 2024
  • 42 reacties
  • 4130 Bekeken

Toon eerste bericht

42 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 6, 2025

hier een kleine vragenlijst

1. Draag je luiers? Ja
  2. Wat is je leeftijd? 15
  3. Wat is je geslacht jongen
  4. hoelang draag je al luiers? Hele leven
  5. waarom draag je luiers? Kan niet zindelijk worden lukt gewoon niet
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) 24/7
  7. Draag je luiers op je school? Ja
  8. draag je luiers in het openbaar? Ja
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Gewoon een broek 
  10. Wat voor luiers draag je?  Tena xs 
  11. wie koopt je luiers? Mijn moeder
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja ik kan niet niet poepen ik ben niet zindelijk dus doe bijde
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) ja
  14. Wie verschoont je luiers? Thuis mijn moeder op school mijn school arts
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Iedereen weet het (boeie ik schaam me niet)
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Ja
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja  ook is een keer in de lift
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Jup
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Boeit mij niet

Btw ik ben niet zindelijk dus ik draag ook tijdens het zwemmen luiers het meest genante Wantij is overkomen in het zwembad is dat wij bij zo een verschoon tafel mij gingen verschonen bij een zwembad aleen dat zwembad waar wij gingen had je geen hokje maar zo een openbare tafel dus ja je raad het al ik moest daar mijn luier laten verschonen en tieners die langs liepen zage mijn poep

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025
  1. Draag je luiers? Ja
  3. Wat is je geslacht meisje
  4. hoelang draag je al luiers? 1 jaar ofzo
  5. waarom draag je luiers? Heb ze in de nacht nodig en overdag voel ik niet snel genoeg aan en draag ik dus op plekken met weinig wc’s ook luiers
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) beide
  7. Draag je luiers op je school? Nee
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Zomer- overdag:kleren nacht:pyjama (vaak een pyjama rok) en echt hele warme dagen alleen mijn luier en dan een croptop.
  10. Wat voor luiers draag je? Drynites en Kruidvat luier broekjes
  11. wie koopt je luiers? Mijn ouders
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? In de nacht voel ik het vaak te laat en dan denk ik dat ik in de nacht 1x per 3-7 dagen. Overdag als er geen wc is of als ik een luier aan heb en gewoon geen zin heb in naar de wc gaan. Dan poep ik altijd als ik gewoon moet.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) ja. Elke nacht wel 1-3x en het zelfde overdag als bij punt 12
  14. Wie verschoont je luiers? Ik/mijn ouders/de moeder van beste vriendin
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijn ouders/beste vriendin/de moeder van mijn beste vriendin
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja. Ik weet niet echt wat hier extra over gezegd kan worden 
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ja (ik denk aangezien er gewoon openbaar geplast staat bedoeld word in je broek of in een steeg ofzo in het openbaar), eigenlijk best vaak. 1x moest ik in de stad (had nog geen luiers) en toen ben ik uiteindelijk maar de bosjes in gerend (was in de stad en waren dus niet echt hoge bosjes maar gewoon bosjes voor versiering) deed mijn broek omlaag en ben toen gaan plassen.
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Doe ik al. Mijn beste vriendin draagt in de nacht luiers
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik vind het niet erg. Overdag  eigenlijk best fijn. Dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik elk uur moet checken of ik naar de wc moet

• June 26, 2025

1. Draag je luiers? Ja 's ochtends als ik💩
  2. Wat is je leeftijd?12,5 
  4. hoelang draag je al luiers? Mijn hele leven
  5. waarom draag je luiers? Ik kan ben niet zindelijk/ik kan niet op de wc 💩
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) geen van beide
  7. Draag je luiers op je school? Nee, 2 jaar geleden wel
  8. draag je luiers in het openbaar? Nee, 2 jaar geleden wel
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? ,,
  10. Wat voor luiers draag je? Pampers maat 8
  11. wie koopt je luiers? Mama, maar ze wil het niet meer
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ik doe het maandag ochtend, woensdagochtend,  donderdagochtend en zaterdagochtend 
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) nee
  14. Wie verschoont je luiers? Mama, maar ze is er zat van
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Alleen ouders en zus nee deel het met niemand
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Geen werk
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Nee, krijg weleens ongelukje maar niet een hele 💩
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Nee
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Nee 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik wil er zo graag vanaf😭

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 28, 2025

Draag je luiers? Ja

Wat is je leeftijd? 13

Wat is je geslacht transgender jongen 

hoelang draag je al luiers? Als sinds van mijn geboorte 

waarom draag je luiers? Omdat ik niet op tijd naar het toilet kan

Overdag of in de nacht? (Of beide) Allebei

Draag je luiers op je school? Ja

draag je luiers in het openbaar? Ja

wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de winter krijg ik gewoon lange kleren aan en in de zomer draag ik gewoon korte kleren aan

Wat voor luiers draag je?  Kruidvat

wie koopt je luiers? Ik

heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja

Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) ja

Wie verschoont je luiers? Mijn moeder en mijn vriendin

Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijn familie en mij vriendinnen

draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee

heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja

heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ja

zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ik weet 

vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Nee

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 30, 2025
  1. Draag je luiers?   ja
  2. Wat is je leeftijd?   13
  3. Wat is je geslacht   jongen
  4. hoelang draag je al luiers?   13 jaar
  5. waarom draag je luiers?   omdat ik er geil van wordt
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide)   soms
  7. Draag je luiers op je school?   nee
  8. draag je luiers in het openbaar?   nee
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter?   niks
  10. Wat voor luiers draag je?    depend
  11. wie koopt je luiers?   ik zelf
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)?   1x wqas niet fijn
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) altijd qwordt ik geil van
  14. Wie verschoont je luiers?   ik zelf
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar?   niemand
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)?   nee
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? nee
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? nee
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? ja
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? lekker zsacht en wordt er geil van

Forum|alt.badge.img

1. Draag je luiers? Soms 

2.Wat is je leeftijd? 15

3.Wat is je geslacht jongen

hoelang draag je al luiers? Al bijna 4 jaar (stiekem 

waarom draag je luiers? Ik vindt het lekker zitten 

Overdag of in de nacht? (Of beide) Soms beide

Draag je luiers op je school? 1 keer gedaan

draag je luiers in het openbaar? Meestal als ik ze heb

wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Onderbroek

Wat voor luiers draag je? Instap

wie koopt je luiers? Ikzelf

heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja best vaak, ik doe het regelmatig 

Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) eigenlijk altijd wanneer ik ze heb

Wie verschoont je luiers? Ikzelf

Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijn beste vriend

draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? -

heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Nee

zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja 

vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ja heel fijn!

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens forumregel 4*

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 23, 2025
  1. Draag je luiers? JA
  2. Wat is je leeftijd? 15
  3. Wat is je geslacht jongen (maar voel me een meisje)
  4. hoelang draag je al luiers? echt geen idee, sorry
  5. waarom draag je luiers? I vind het leuk 
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) als ik er zin in heb!
  7. Draag je luiers op je school? Nee
  8. draag je luiers in het openbaar? 1 keertje gedaan. Ik was aan het hardlopen en had gewoon lekker een luier aan gedaan en die helemaal vol geplast en gepoept. Het lekte er ook uit. Ik heb volgensmij zo’n grote blaas dat luiers bij mij lekken.
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Soms een rok (overdag) en ‘s nachts als het echt warm is niks en anders gewoon mijn pyjama broek
  10. Wat voor luiers draag je? Kruidvat luierbroekjes maat 8 en drynites (maar die lekken allebei door)
  11. wie koopt je luiers? Ik zelf (mijn ouders weten niet dat ik het draag)
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja, het voelt echt lekker om te poepen in een luier. En soms ga ik er dan ook op zitten. Ik doe dit alleen niet zo vaak omdat het echt vies gaat worden en moeilijk schoon te maken zit. Soms zit het poep ook helemaal op mijn piemel
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom). Ja, ik draag vaak in de nacht een luier (plas er niet in want ik ben zindelijk). Na een stuk over 5 dagen en dat bovenste laagje van de luier kapot gaat ga ik er in. Plassen en dan gooi ik hem weg!
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf.
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Niemand. Wil wel echt een vriend(in) die het weet en ook graag luiers draagt
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja, zoals ik al zei heb ik 1x  een luier aangehad tijdens het hardlopen maar niet gepoept
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Zoals ik hierboven al 2x heb gezegd had ik een keer een luier aan tijdens het hardlopen. Alleen plaste ik zoveel dat mijn broek ook nat werd. Ik wou eerst gewoon de luier achter een boom uit scheuren en weg gooien maar toen mijn broek ook nat werd schaamde ik me en ben ik snel naar een wc gegaan. 
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? JA! IK WIL DIT ZOOO GRAAG
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik doe het juist omdat ik het leuk vind

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 25, 2025
  1. Draag je luiers? Yep
  4. hoelang draag je al luiers? Sinds november/secember 2024
  5. waarom draag je luiers? Ik heb het nodig
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide)  het begon met Snapchat maar toen begon ik de luiers lekker te vinden en overdag ook te dragen en nu heb ik het nodig
  7. Draag je luiers op je school? Nee (plaswekker)
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Als het echt warm is een romper en anders een romper en een pyjama
  10. Wat voor luiers draag je? Kruidvat luier broekjes en drynites (maar die lekken door omdat ik echt heel veel plas en poep)
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja, echt best vaak. Alleen 💩 ik zo veel dat 1x mijn luier zo zwaar werd en afviel (ik had een rok aan en geen onderbroek ofzo)
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) echt elke dag en nacht (intotaal wel 7 keer denk ik)
  14. Wie verschoont je luiers? De moeder van mijn bff (mijn buurmeisje) en mijn ouders
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijnouders, zussen, bff, ouders van mijn bff  en mijn oom en tante
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee (plaswekker)
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja echt vaak (denk wel 2-3 x per week). Soms ruiken mensen het , zien ze een bult in mijn broek/onder mijn rok zitten of horen mensen gewoon dat ik aan het poepen ben (een soort scheet wat nabauw soms ook hebben als ze poepen in hun luier, het geluid van de luier die helemaal beweegt, soms dan druk in helemaal (zoals op de wc) maar dat heb ik niet door. Dan sta ik in de winkel en dan ben ik opeens rood en ben ik flink aan het drukken.)
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ja echt elke dag wel een paar keer. Soms gebeuren er wel rare dingen dat als de plas wekker afgaat en er geen geheime plek is dat ik ergens ga plassen en mensen het zien. Heb ook ooit in zo’n kleedkamer waar meer mensen heen gaan geplast. Ik was met mijn bff en haar moeder naar het zwembad en er was geen kleedhokje en de moeder van mijn bff verschoond mij en heeft me dus naakt gezien en mijn bff en ik plassen en poepen samen heel vaak en hebben elkaar dus ook naakt gezien. Hierdoor gingen we naar een gezamenlijke kleedkamer (de moeder ging niet omkleden want die had niet gezwommen) en ik had geen plaswekker om want tijdens het zwemmen kan ik gewoon plassen dus had ik geen plaswekker of luier aan. Maar toen ik me ging omkleden wounds een luier aan doen maar ik was helemaal naakt en deed mijn bh om en wou toen mijn luier aan doen. Maar toen kwam het. Ik begon te plassen. Ik kan ook niet stoppen tijdens het plassen en het was 14:00 en had de hele dag nog niet geplast dus je kan geloven dat het een grote plas was. En er zaten echt een stuk of 10 andere mensen die allemaal naar me keken. Ik vind het niet erg om daar naakt te zijn want ik zie hun ook naakt alleen ken iedereen nu opeens naar mij, mijn vagina en mijn plas. Ik rende in stres weg maar ik was nog naakt en aan het plassen. Ik dus naakt en plassend door de gangen van een drukke zwembad rennen
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? JA!
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? maakt me echt niks uit

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 14, 2025
  1. Draag je luiers? 
    Ja
  2. Wat is je leeftijd? 
    14
  3. Wat is je geslacht
    Meisje
  4. hoelang draag je al luiers?
    Sinds mijn 11e
  5. waarom draag je luiers?
    Het zit lekker
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide)
    Allebei
  7. Draag je luiers op je school?
    Een keer gedaan maar ik was te bang dat mensen het doorhadden
  8. draag je luiers in het openbaar?
    Meestal wel
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter?
    In de zomer niks, in de winter een romper
  10. Wat voor luiers draag je? 
    Pampers maat 8
  11. wie koopt je luiers?
    Ik zelf
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)?
    Nog nooit maar wil het eigenlijk wel eens proberen
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)
    Dit doe ik regelmatig, vaak plas ik hem redelijk vol en dan na 1 uurtje verschoon ik hem
  14. Wie verschoont je luiers?
    Ikzelf
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar?
    Niemand
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)?
    Heb ik niet
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)?
    Nee
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)?
    Een paar keer wel de laatste keer toen was ik best lang weg van huis dus ik dacht voordat ik wegging van laat ik mijn luier aandoen voor het geval dat en toen was ik 1 uur weg en ik moest ineens echt heeel nodig dus toen heb ik het tijdens het lopen maar gewoon laten gaan en heb ik mijn luier echt bijna helemaal vol geplast
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten?
    Ja hoor
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet?
    Ja ik heb er zelf voor gekozen

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Hoi

je zegt dat je luiers 7 van Kruidvat draagt maar passen die ook goed? Zijn die niet veel te klein en kunnen ze wel genoeg plas opvangen?

ja die passen me.nog wel.goed .

En ze kunnen best veel opnemen  dus fijne luiers maar nu ik incontinentie ben draag ik ze niet veel meer heb nu tena proskin Slip  die nemen nog meer op 

onnodige quote verwijderd KT

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 5, 2025

1. Draag je luiers? Ja
  2. Wat is je leeftijd? 14
  4. hoelang draag je al luiers? Sinds mijn 8e ongeveer 
  5. waarom draag je luiers? Zwakke blaas en bedplassen 
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Beide
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Zomer bijna nooit iets in de winter vaak een romper 
  10. Wat voor luiers draag je? Tena Pants Maxi en Tena Slip Maxi 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Het kan weleens per ongeluk gebeuren maar poepen probeer ik zo vaak mogelijk op de WC te doen.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Ja regelmatig is mijn luier nat
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf of mijn mama of zus
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Het gezin, oma, tante en een aantal vrienden en vriendinnen waar ik veel mee omga
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Ja
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Niet dat ik me kan herinneren 
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Gebeurt dagelijks 
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Jaaa kan er echt steun uithalen 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ze geven me wel een veilig en vertrouwd gevoel maar zou liever normale (sexy) onderbroekjes willen dragen 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 8, 2025
  1. Draag je luiers? ja ‘S  nachts
  2. Wat is je leeftijd? 13
  3. Wat is je geslacht? Meisje
  4. hoelang draag je al luiers? Zo lang als ik me kan herinneren 
  5. waarom draag je luiers? Bedplassen. ben ‘s nachts niet zindelijk
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) nacht
  7. Draag je luiers op je school? nee
  8. draag je luiers in het openbaar? nee
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? pyjama
  10. Wat voor luiers draag je? drynites
  11. wie koopt je luiers? bol.com of kruidvat
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? soms als ik het echt niet meer kan inhouden
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) ja bijna elke nacht
  14. Wie verschoont je luiers? ik zelf
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? mijn ouders en mijn oudste zus (ik weet niet of mijn andere broers en zussen het weten. waarschijnlijk mensen uit mn oude klas. iemand het mn moeder horen zeggen tegen meester (was voor kamp). en die heeft het doorverteld… :(
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? nee
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? nee
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? nee
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? idk
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet?; liever niet, maar het kan niet anders

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 21, 2025

Draag je luiers? Ja

Wat is je leeftijd? 14

Wat is je geslacht J

hoelang draag je al luiers? Al mijn hele leven

waarom draag je luiers? Plas nog in mijn broek 

Overdag of in de nacht? (Of beide) Allebei

Draag je luiers op je school? Ja

draag je luiers in het openbaar? Ja

wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de zomer als ik thuis ben meestal draag ik gewoon t-shirt met luier en in de winter gewoon lange broek en zo

Wat voor luiers draag je? Van alles

wie koopt je luiers? Mijn moeder

heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Ja komt wel eens

Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Ja meestal

Wie verschoont je luiers? Mijn moeder en als ik op school ben dan gewoon mijn leerkracht

Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijn vriendin zo

draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee

heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja

zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja

vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ja

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 25, 2025
  1. Draag je luiers? ja zeker
  3. Wat is je geslacht jongen maar wil meisje zijn
  4. hoelang draag je al luiers? 2 jaar
  5. waarom draag je luiers? omdat ik erin plassen fijn vind en daar door ben ik incontinent geworden
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) alebij
  7. Draag je luiers op je school? ja
  8. draag je luiers in het openbaar? ja
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter?  zomer een korte broek of zwem pak 
  10. Wat voor luiers draag je? super absorberende luiers
  11. wie koopt je luiers? prive
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? nee ik gebruik voor plassen
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) ja zeker doe ik regelmatig maar dat doe ik expres omdat ik dat fijn vind 
  14. Wie verschoont je luiers? ik zelf
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? mijn vrienden en ouders
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? als ik werk zou hebben ja
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? ja perongelijk 
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? je regelmatig
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten?  ja 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? ja ik vind het zeker fijn met livde 

goetjes S

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 26, 2025
  1. Draag je luiers? Ja
  3. Wat is je geslacht? Jongen
  4. Hoelang draag je al luiers? Ik draag ze niet constant, af en toe n week alleen maar en dan n maand of meer niet (geld redenen). Maar ik kan me herinneren dat toen ik 7 ofz was ik van mn neefje ( we logeerden ) een nachluier had gestolen om te proberen. 
  5. waarom draag je luiers? Fijn gevoel Zacht, Af en toe gwn makkelijk en vaak oof geil.
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Beide
  7. Draag je luiers op je school? 1 keer gedaan, had toen gym, ben niet gespot (  k weet niet hoe ) ,maar heeft me wel voor lang afgeschrikt. Ik wil t binnenkort weer s proberen.
  8. Draag je luiers in het openbaar? Nee, maar wil nog wel s doen. 
  9. Wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Overdag gwn kleding (met onderbroek) , snachts niks of onderbroek. 
  10. Wat voor luiers draag je? Drynites 13+, al moet ik binnekort ander vinden aan gezien deze te klein aan het worden zijn. 
  11. wie koopt je luiers? Ik
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Een keer gedaan, opzicht wel geil en fijn, maar een heel gedoe met opruimten etc, dus nooi meer gedaan. 
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Plassen die ik altijd. Ovedag tijden het leren voor school of gamen, en snacht voor t slapen of als ik wakker word en ik moet plassen.
  14. Wie verschoont je luiers? Ik 
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Alleen ik
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nope, ook niet geintreseert om te proberen. Ik ben zinnelijk e heb geen zin om mijn proffesionele situatie in gevaar te brengen. 
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Nope.
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Nope
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja, maar ik ken niemand. In iedergeval niet iemand die dit mij vertelt heeft. 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ja, af te toe al ik net gekomen ben in de situaties waar ik het doe omdat ik het geil vind wil ik het liever niet, maar na 5 minuten is dit gevoel weer weg. (Als iemand dit gevoel kent van bijvoorbeeld adult movies weet je waar ik het over heb) 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 7, 2025

1. Draag je luiers? Ja 
  2. Wat is je leeftijd? 13
  3. Wat is je geslacht vrouw
  4. hoelang draag je al luiers? 13 jaar 
  5. waarom draag je luiers? Blaas en doorlekken 
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) beide 
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Broek en soms in de zomer niks 
  10. Wat voor luiers draag je?  Ninja’mas 
  11. wie koopt je luiers? Ouders
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Regelmatig poep ik in mij luiers 
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) regelmatig 
  14. Wie verschoont je luiers? Mij ouders en mijn vriend en vriendinnen en juf 
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? De ouders en vriendinnetjes en mijn vriend en juf
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)?
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja regelmatig 
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ja redelijk 
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ja tuurlijk 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 13, 2026
  1. Draag je luiers? Ja (snachts)
  3. Wat is je geslacht Meisje 
  4. hoelang draag je al luiers? van mijn geboorte
  5. waarom draag je luiers? ik heb snachts nog wel eens een ongelukje
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) nacht
  7. Draag je luiers op je school? NEE
  8. draag je luiers in het openbaar? NEE
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? niets
  10. Wat voor luiers draag je?  Huggies DryNites luierbroekjes
  11. wie koopt je luiers? ouders
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? nee
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Ja ik plast bijna dagelijks in mijn luier
  14. Wie verschoont je luiers? zijn broekjes
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Mijn ouders en 2 hele goede vriendinnen maar vond wel fucking eng om dat te zeggen. 
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)?X
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? X
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)?X 
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? ja graag
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? liever niet, maar zitten wel mega lekker zacht

XXX Jonne