Skip to main content

hier een kleine vragenlijst

  1. Draag je luiers?
  2. Wat is je leeftijd?
  3. Wat is je geslacht
  4. hoelang draag je al luiers?
  5. waarom draag je luiers?
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide)
  7. Draag je luiers op je school?
  8. draag je luiers in het openbaar?
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter?
  10. Wat voor luiers draag je? 
  11. wie koopt je luiers?
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)?
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)
  14. Wie verschoont je luiers?
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar?
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)?
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)?
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)?
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten?
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet?

Hey! Ik draag zelf geen luiers. Maar ik zou graag willen horen van iemand die dat wel doet! zou je daar iets over kunnen delen?


Ik draag ze zelf omdat ik een vorm van incontinentie heb. (eigenlijk gewoon moeite met stoelgang) 


Oh! oke. hoevaak draag je ze dan als ik vragen mag?

 


Ik zelf draag ze bijna altijd, er zijn periodes waar het goed gaat maar soms ook niet. Het is meestal puur voor veiligheid haha.


Ik ben benieuwd waar het verlangen voor het dragen van luiers vandaan komt. Ik zie meer en meer topics hierover, hoe is dit ontstaan? En waarom dragen mensen luiers?


Hoi allemaal,

 

begrijpelijk dat jullie deze vragen stellen en er meer van willen weten. Het begint nu alleen wel wat off-topic te gaan, omdat @draakje1234  dit topic heeft opgezet als een vragenlijst.

Misschien is het een idee als @draakje1234  zelf de vragenlijst invult? Daarmee worden jullie vragen wel beantwoord en blijven we toch on-topic. 😅

 

Bedankt, groetjes Marieke 


Ik ben benieuwd waar het verlangen voor het dragen van luiers vandaan komt. Ik zie meer en meer topics hierover, hoe is dit ontstaan? En waarom dragen mensen luiers?

Geen flauw idee, ik draag ze omdat het moet haha.

 

Ik vul zelf wel in.

hier een kleine vragenlijst

  1. Draag je luiers? Ja
  2. Wat is je leeftijd? 16
  3. Wat is je geslacht Jongen
  4. hoelang draag je al luiers? heel mijn leven gok ik.
  5. waarom draag je luiers? Incontinentie
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) beide
  7. Draag je luiers op je school? Ja
  8. draag je luiers in het openbaar? Ja
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Onderbroek (altijd) en kleding
  10. Wat voor luiers draag je? Allerlei soorten, Kruidvat maar ook gewoon van de Jumbo 
  11. wie koopt je luiers? Ik zelf 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Dit komt wel regelmatig voor in mijn leven.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Ook wel is gedaan haha.
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf!
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Niemand buitenom mijn familie.
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nvt 
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Wel perongelijk, kan er vrij weinig aan doen.
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ook.
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja, maar die zijn moeilijk te vinden.
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik heb er geen moeite mee haha. Het moet nou eenmaal 

Ik zal als luierdraagster ook je vragenlijstje even beantwoorden. Ik draag ze eigenlijk al mijn hele leven wegens bedplassen. Wekker, medicijnen en een speciale training hebben nog niets kunnen verbeteren eigenlijk..

  1. Draag je luiers? Jazeker
  2. Wat is je leeftijd? 15
  3. Wat is je geslacht Meisje 
  4. hoelang draag je al luiers? Heel mijn leven met een korte pauze waar ik 9 was.
  5. waarom draag je luiers? Om mijn bed droog te houden.
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Alleen voor de nacht en soms overdag als het risico bestaat dat ik in slaap val.
  7. Draag je luiers op je school? Nee ben veel te para dat iemand iets ontdekt.
  8. draag je luiers in het openbaar? Soms op reis maar normaal alleen maar thuis.
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de winter een body en een onesie of een pyjama, in de zomer een lycra broekje en een T-Shirt of alleen een T-Shirt en verder helemaal niets.
  10. Wat voor luiers draag je? Ik heb slip luiers met van die plakkers van verschillende merken, Better Dry, Tena Maxi en Ultima en Abriform M4 en nieuw ook Bedry Incontrol maar die zijn erg dik vind ik.
  11. wie koopt je luiers? Ik samen met mijn moeder online 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Eigenlijk niet ik haat het opruimen en heb geen poep ongelukjes. Heel af en toe maar dan ben ik zelf dom geweest en heb ik te lang gewacht met naar de WC gaan.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Iedere nacht plas ik in mijn luier ik merk het pas als ik in de ochtend wakker wordt.
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf verschoon mijn luiers, maar eigenlijk verschoon ik niet want ik wissel meestal een natte luier voor een douche en een frisse onderbroek.
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Iedereen in de familie weet het en drie vriendinnen weten er ook van, ik heb er nooit een groot geheim van gemaakt maar loop er ook niet mee te koop.
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Ik heb wel eens achter de kassa luiers gedragen dat was wel praktisch maar als ik moet vakken vullen ofzo moet ik er niet aan denken.
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ik heb op vakantie wel eens last van mijn buik gehad en een ongelukje gehad. Gelukkig heeft niemand gemerkt dat ik het was en was het niet in het vliegtuig maar na de landing op het vliegveld.
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Oh ja dat heb ik wel, ik houd echt niet van openbare toiletten, is bijna een fobie denk ik.
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja graag zelfs, maar niemand loopt er echt mee te koop dat hij nog luiers draagt 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik ben er aan gewend, denk vaak dat zonder ook mooi zou zijn natuurlijk. Maar ben blij dat met luiers mijn bed of broek droog blijft natuurlijk! Er zijn ergere dingen en soms is het ook wel praktisch.

Ik zal als luierdraagster ook je vragenlijstje even beantwoorden. Ik draag ze eigenlijk al mijn hele leven wegens bedplassen. Wekker, medicijnen en een speciale training hebben nog niets kunnen verbeteren eigenlijk..

  1. Draag je luiers? Jazeker
  2. Wat is je leeftijd? 15
  3. Wat is je geslacht Meisje 
  4. hoelang draag je al luiers? Heel mijn leven met een korte pauze waar ik 9 was.
  5. waarom draag je luiers? Om mijn bed droog te houden.
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Alleen voor de nacht en soms overdag als het risico bestaat dat ik in slaap val.
  7. Draag je luiers op je school? Nee ben veel te para dat iemand iets ontdekt.
  8. draag je luiers in het openbaar? Soms op reis maar normaal alleen maar thuis.
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de winter een body en een onesie of een pyjama, in de zomer een lycra broekje en een T-Shirt of alleen een T-Shirt en verder helemaal niets.
  10. Wat voor luiers draag je? Ik heb slip luiers met van die plakkers van verschillende merken, Better Dry, Tena Maxi en Ultima en Abriform M4 en nieuw ook Bedry Incontrol maar die zijn erg dik vind ik.
  11. wie koopt je luiers? Ik samen met mijn moeder online 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Eigenlijk niet ik haat het opruimen en heb geen poep ongelukjes. Heel af en toe maar dan ben ik zelf dom geweest en heb ik te lang gewacht met naar de WC gaan.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Iedere nacht plas ik in mijn luier ik merk het pas als ik in de ochtend wakker wordt.
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf verschoon mijn luiers, maar eigenlijk verschoon ik niet want ik wissel meestal een natte luier voor een douche en een frisse onderbroek.
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Iedereen in de familie weet het en drie vriendinnen weten er ook van, ik heb er nooit een groot geheim van gemaakt maar loop er ook niet mee te koop.
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Ik heb wel eens achter de kassa luiers gedragen dat was wel praktisch maar als ik moet vakken vullen ofzo moet ik er niet aan denken.
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ik heb op vakantie wel eens last van mijn buik gehad en een ongelukje gehad. Gelukkig heeft niemand gemerkt dat ik het was en was het niet in het vliegtuig maar na de landing op het vliegveld.
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Oh ja dat heb ik wel, ik houd echt niet van openbare toiletten, is bijna een fobie denk ik.
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja graag zelfs, maar niemand loopt er echt mee te koop dat hij nog luiers draagt 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik ben er aan gewend, denk vaak dat zonder ook mooi zou zijn natuurlijk. Maar ben blij dat met luiers mijn bed of broek droog blijft natuurlijk! Er zijn ergere dingen en soms is het ook wel praktisch.



bedankt voor je reactie!!! ik snap je wel.


Ik zal als luierdraagster ook je vragenlijstje even beantwoorden. Ik draag ze eigenlijk al mijn hele leven wegens bedplassen. Wekker, medicijnen en een speciale training hebben nog niets kunnen verbeteren eigenlijk..

  1. Draag je luiers? Jazeker
  2. Wat is je leeftijd? 15
  3. Wat is je geslacht Meisje 
  4. hoelang draag je al luiers? Heel mijn leven met een korte pauze waar ik 9 was.
  5. waarom draag je luiers? Om mijn bed droog te houden.
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Alleen voor de nacht en soms overdag als het risico bestaat dat ik in slaap val.
  7. Draag je luiers op je school? Nee ben veel te para dat iemand iets ontdekt.
  8. draag je luiers in het openbaar? Soms op reis maar normaal alleen maar thuis.
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de winter een body en een onesie of een pyjama, in de zomer een lycra broekje en een T-Shirt of alleen een T-Shirt en verder helemaal niets.
  10. Wat voor luiers draag je? Ik heb slip luiers met van die plakkers van verschillende merken, Better Dry, Tena Maxi en Ultima en Abriform M4 en nieuw ook Bedry Incontrol maar die zijn erg dik vind ik.
  11. wie koopt je luiers? Ik samen met mijn moeder online 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Eigenlijk niet ik haat het opruimen en heb geen poep ongelukjes. Heel af en toe maar dan ben ik zelf dom geweest en heb ik te lang gewacht met naar de WC gaan.
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Iedere nacht plas ik in mijn luier ik merk het pas als ik in de ochtend wakker wordt.
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf verschoon mijn luiers, maar eigenlijk verschoon ik niet want ik wissel meestal een natte luier voor een douche en een frisse onderbroek.
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Iedereen in de familie weet het en drie vriendinnen weten er ook van, ik heb er nooit een groot geheim van gemaakt maar loop er ook niet mee te koop.
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Ik heb wel eens achter de kassa luiers gedragen dat was wel praktisch maar als ik moet vakken vullen ofzo moet ik er niet aan denken.
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ik heb op vakantie wel eens last van mijn buik gehad en een ongelukje gehad. Gelukkig heeft niemand gemerkt dat ik het was en was het niet in het vliegtuig maar na de landing op het vliegveld.
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Oh ja dat heb ik wel, ik houd echt niet van openbare toiletten, is bijna een fobie denk ik.
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja graag zelfs, maar niemand loopt er echt mee te koop dat hij nog luiers draagt 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik ben er aan gewend, denk vaak dat zonder ook mooi zou zijn natuurlijk. Maar ben blij dat met luiers mijn bed of broek droog blijft natuurlijk! Er zijn ergere dingen en soms is het ook wel praktisch.

Klein vraagje (ik wil natuurlijk niet off topic gaan), maar hoe doe jij dat met GYM bijvoorbeeld? Ik heb daar soms wel moeite mee, dat ze het dan bijv zien.


Ik ben heel erg blij dat ik bij gym geen luier hoef te drage,. overdag is het op reizen na niet nodig. Wat je kan doen is voor de gym in een broekje wisselen en dan na de gym weer terug naar een luier met plakstrips een meer cappaciteit. Dan valt het waarschijnlijk niet zo op.

Wat je ook kan doen is (helaas misschien ook afhankelijk van je school niveau) misschien open vertellen dat je hier een probleem hebt en daarom nog welke dragen moet. Met een beetje geluk toont iedereen begrip en wordt je niet gepest. Maar misschien moet je dat risico ook niet aan gaan en niet zo opene vertellen. Dit moet je zelf beslissen.

Groetjes!


@Anoniemste meisje 

Hoi. Ik moet ook snachts luiers dragen ben 15. En bij mij hielp ook echt niks. Sindskort weer naar de huisarts. Heb nu pillen en het helpt zo goed. Laatste maand 1 keer ongelukje gehad. Miss dat dat voor jou ook een oplossing kan zijn. Het zijn melttabletten ofzoiets.


Al meerdere luier vragenlijsten ingevuld dus deze  doe ik ook.

Draag je luiers? Ja

Wat is je leeftijd? 17

Wat is je geslacht Meisje

hoelang draag je al luiers? Vrijwel heel mijn leven korte droge periode gehad maar ondertussen al weer heel wat jaartjes in de luiers.

waarom draag je luiers? Vooral vanwege bedplassen maar heb de laatste tijd overdag soms ook een ongelukje.

Overdag of in de nacht? (Of beide) Voornamelijk alleen in de nacht maar sommige dagen ook overdag.

Draag je luiers op je school? Alleen tijdens toestweek of tijdens belangrijke examens waar je de klas niet mag verlaten voor een toiletbezoek.

draag je luiers in het openbaar? Ja soms wel.

wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Koude dagen/nachten een romper en gewone kleding. En in de zomer slaap ik met alleen een luier en een kort shirt overdag meestal gewone kleding. Ik draag vaak een beetje skate-kleding dus alles valt wat ruim waardoor een luier bijna niet opvalt 

Wat voor luiers draag je? Tena Slip (Maxi en Ultima)

wie koopt je luiers? Mijn ouders bestellen ze online 

heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Wel eens paar keer gedaan maar gewoon omdat ik te lui was om uit bed te komen... en doe het eigenlijk niet meer want ik hou niet van het opruimen.

Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) Bijna elke nacht wel en vaak ook bewust in de ochtend.

Wie verschoont je luiers? Meestal ik zelf maar als ik erg vermoeid helpt mijn moeder 

Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Het hele gezin een tante en oma en een aantal vriendinnen met wie ik veel om ga.

draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee

heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Nee

heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Ja soms zijn het ongelukjes tijdens bijv. een dagje uit. Maar soms ook gewoon uit gemakzucht...

zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Daarom vind ik dit forum zo fijn kan gewoon over luiers praten zonder al te vreemde opmerkingen 🥰

vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Liever zou ik natuurlijk geen plas- problemen willen hebben. Maar toch de rust die het geeft in mijn hoofd en dat ik niet hoef te stressen over ongelukjes overdag of 's nachts. In dacht opzicht zijn luiers echt heel erg fijn.

 

​​​Dit waren mijn antwoorden 

Liefs Linne 😘 


  1. Draag je luiers? Ja
  2. Wat is je leeftijd? 17
  3. Wat is je geslacht meisje
  4. hoelang draag je al luiers? Eigenlijk mijn hele leven
  5. waarom draag je luiers? Vanwege bedplassen 
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) Alleen snachts 
  7. Draag je luiers op je school? Nee
  8. draag je luiers in het openbaar? Nee
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? In de winter een lang slaapshirt in de zomer niets
  10. Wat voor luiers draag je? Doordeweeks dunne broekjes tenzij ik veel gedronken heb dan net als in het weekend dikkere met plakstrips 
  11. wie koopt je luiers? Soms ikzelf, maar regelmatig mijn ouders of mijn vriend bij wie ik in het weekend ben
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Oej nee jakkes
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) doordeweeks blijf ik heel vaak droog door drinkschema, in het weekend eigenlijk altijd nat
  14. Wie verschoont je luiers? Ik zelf of mijn vriend doen hem om
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Familieleden en mijn vriend
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee
  17. heb je weleens in openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Nee
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Nee
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Zeker hier op het forum 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Ik ben er oke mee maar liever niet natuurlijk.

hier een kleine vragenlijst

  1. Draag je luiers? Ja 
  2. Wat is je leeftijd? 15 
  3. Wat is je geslacht jongen 
  4. hoelang draag je al luiers? Ben er nooit uit geweest 
  5. waarom draag je luiers? Bedplassen 
  6. Overdag of in de nacht? (Of beide) s’nachts ook wel eens overdag 
  7. Draag je luiers op je school? Nee 
  8. draag je luiers in het openbaar? Soms 
  9. wat draag je over je luiers in de zomer en winter? Gewoon kleding 
  10. Wat voor luiers draag je? Kruidvat pampers, drynites 
  11. wie koopt je luiers? Moeder 
  12. heb je ooit gepoept in je luier, of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom)? Heb het weleens gedaan
  13. Heb je ooit geplast in je luier of doe je het regelmatig (verhalen zijn welkom) regelmatig 
  14. Wie verschoont je luiers? Meestal moeder soms ik zelf 
  15. Wie weten er dat je luiers draagt of deel je het openbaar? Vader, moeder, zusje, broertje 
  16. draag je luiers op je werk (als je dat hebt)? Nee 
  17. heb je weleens in het openbaar gepoept in je luier (spit the tea)? Ja, in de auto onderweg na vakantie 
  18. heb je weleens in het openbaar geplast (spit the tea)? Stond in mijn pyjama in een tankstation en mijn hele luier werd dik en een vrouw zei tegen mijn moeder volgens heeft die jongen een schone luier nodig 
  19. zou je ooit met andere mensen die luiers dragen praten? Ja 
  20. vind je het fijn dat je ze draagt of liever niet? Vindt het fijn

 


Reageer