Vraag

Vragenlijst lichaamshaar (jongens)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik hoop dat iedereen deze vragenlijst wilt invullen, alleen als je het wilt overigens, want ik denk dat dit veel onzekere jongens en jongens die geen informatie hebben hier wat aan gaan hebben.  Vul het alsjeblieft eerlijk in zo heeft iedereen het meeste eraan, vul alleen in wat je in wil vullen en het is niet erg als je bepaalde lichaamsbeharing wel of niet hebt, daar is namelijk geen formule of zo voor dus het maakt niet uit hoe jong of oud je bent om haar op bepaalde plekken te krijgen.Alvast bedankt!

1. Wat is je geaardheid?

2. Hou oud ben je?

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is)

4. Welke kleur hoofdhaar heb je?

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis)

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis?

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen)

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen?

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt)

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar?

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek)

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek?

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt)

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk)

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt)

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar?

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt)

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar?

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt)

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar?

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt)

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk)

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt)

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing?

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn?


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

1. Wat is je geaardheid? Hetero

2. Hou oud ben je? 14

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 12/13

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? Blond/bruin

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) euhm gemiddeld 

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? Zwart

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Als het echt te veel word en bijv gaan zwemmen enzo. Dan wel soms

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) valt mee

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? Zwart

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Zie 7

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) heel weinig

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? Mvr

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) klein beetje

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Zwart

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nope

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) geen

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk)nvt

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?nvt

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) wel wat in verhouding

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? Zwart

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nope

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) klein beetje

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? Zwart

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) ook wel wat in verhouding

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? Donker

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) idk

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) idk

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Idk

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) best wel wat

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? Donker

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ja, scheren ik de  2/3 dagen (ander mesje als daaronder)

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier? Vooral hygiëne 

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? Doe wat je zelf wilt. En niet wat stoer is. En let met scheren op dat ene goede mesjes gebruikt en je huid nat en schoon is. (Let extra goed op met puistjes. Zelf heb ik hier ook vrij veel last van. Scheer hier om heen, zo haal je deze niet open)

Dank voor het invullen!

Reputatie 2
Badge +2

 

1. Wat is je geaardheid? Hetero of bi

2. Hou oud ben je? 15

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is)Ik weet het niet zeker. 12? 

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? Donkerbruin 

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) Nu is het geschoren. Zonder het te scheren is het best veel.

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? Dezelfde kleur als mijn hoofdhaar.

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ik scheer het

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) Nu ook niks, maar ze kunnen best harig zijn.

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? Hetzelfde als dat boven mijn penis.

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ik scheet het.

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) best veel.

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? Ook donkerbruin.

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) Een beetje. Dat komt nog op.

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Wederom weer bruin.

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) Best wel wat

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) Weer bruin.

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) veel

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? Alweer bruin.

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) Niet zo veel

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? bruin

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) Een gemiddelde hoeveelheid.

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? Ook weer bruin.

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) Ik heb niet zo veel rughaar, maar dat wat ik heb zit vooral bij mijn onderrug.

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) Weer bruin.

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) Ik kan een snorretje hebben en wat haar op mijn kin en sinds kort ook op mijn wangen, maar dat scheer ik allemaal.

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? Ook bruin.

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ik scheer het.

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?Ik vind mijn gezicht en penis er geschoren beter uitzien. Voor de rest van mijn lichaam vind ik het gewoon niet nodig.

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? Ik zou je er niet te veel mee bezig houden. Ik zou je gezicht altijd scheren. De rest maakt niet zo veel uit.

Reputatie 1
Badge +3

1. Wat is je geaardheid?

Jongen hetero

2. Hou oud ben je?

15

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is)

13 ong

4. Welke kleur hoofdhaar heb je?

Blond/rossig

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis)

Heel wat

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis?

Zwart

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Ja scheer het 1 x in de 2 week kaal

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen)

Vergeleken met m'n haar boven m'n penis weinig

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen?

Grijzig

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Ja scheren net als boven m'n oenis

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt)

Veel

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar?

Zwart

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Ja scheren 1 x in de maand ofzo

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek)

Bijna niks

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek?

Zwart

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Laat ik gwn staan

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt)

Heel veel

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk)

Idk

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Nee laat het staan

20. Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt)

Best wat

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar?

Blond

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt)

Niks

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar?

-

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

-

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt)

Weinig

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar?

Blond

28. Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt)

Niks

30. Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk)

-

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

-

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt)

Weinig

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing?

Blond

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Ja 1 x in de 2 weken scheer ik eht

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?

Omdat ik op m'n armen en benen het gwn wil laten staan en als de rest te veel word krijg k er last van dus dan scheer k het

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn?

Het bezit niet heel veel wat je er me doet iedereen heeft het sommige mensen hebben gen moeite met dat accepteren

. Wat is je geaardheid? Hetro

 

2. Hou oud ben je? 15

 

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) pff idk 12 ofz

 

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? Blond

 

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) best wel wat

 

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? Donkerblond ofz

 

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ja scheren

 

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) ook wel veel

 

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? Zelfde als boven penis

 

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ook scheren

 

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) niet veel

 

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? Blond

 

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nein nog nie ja soms keer met scheermesje erlangs

 

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) heel weinig

 

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Donkerblond

 

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Niet echt

 

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) jaa

 

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) idk

 

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

 

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) veel

 

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? Blond

 

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

 

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) nee 

 

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar?

 

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

 

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) veel

 

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? Blond

 

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

 

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) idk

 

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk)

 

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

 

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) niet heel veel

 

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? Blond

 

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ja trimmen

 

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?

 

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn?

 

 

Reputatie 7
Badge +5

1. Wat is je geaardheid? Bi

2. Hou oud ben je? 12

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) Ik zit nog niet in de puberteit 

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? Blond

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) Ik ben daar nog helemaal kaal en glad

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? Heb dus nog niks

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nvt

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) ook nog helemaal niks

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? Nvt

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nvt

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) Heb ik ook nog niet

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? Nvt

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nvt

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) ook niks

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Nvt

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nvt

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt)Heb ik niet

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) Nvt 

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nvt

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) klein beetje blond haar haas niet te zien

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? Blond

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) Helemaal niks

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? Nvt 

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nvt

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) Nog helemaal niks

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? Nvt

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nvt

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) niks

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) nvt

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nvt

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) alleen op m’n bolletje

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? blond hoofdhaar 

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?  Nee dat doet de kapper wel

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?nvt

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? Als je er echt mee zit bij een kliniek weg laten halen dat het ook niet meer terug komt

Dank je wel voor het invullen allemaal tot nu toe!

Ik hoop dat iedereen deze vragenlijst wilt invullen, alleen als je het wilt overigens, want ik denk dat dit veel onzekere jongens en jongens die geen informatie hebben hier wat aan gaan hebben.  Vul het alsjeblieft eerlijk in zo heeft iedereen het meeste eraan, vul alleen in wat je in wil vullen en het is niet erg als je bepaalde lichaamsbeharing wel of niet hebt, daar is namelijk geen formule of zo voor dus het maakt niet uit hoe jong of oud je bent om haar op bepaalde plekken te krijgen.Alvast bedankt!

1. Wat is je geaardheid? hetero

2. Hou oud ben je? ik ben 16 jaar oud

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 12 ofs 

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? bruin

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis)best veel maar scheer

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? zwart

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? ik scheer het glad

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) niet super veel maa ook nie weinig 

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? ook zwart 

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?kort knippen

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt)niet super veel ook nie weinig 

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar?zwart 

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?nee

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek)niet veel 

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek?zwart maa tis eiglk niks dus je ziet t nie

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?nee

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt)best veel

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk)zwart

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?probeer t te scheren 

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) veel 

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? zwart

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) niks 

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? -

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? -

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) normaal 

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? bruin of blond ofs 

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) niks 

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk)-

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?-

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) normaal

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? zwart

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? scheren 

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier?ziet er netjes uit

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn?

 

Badge

1. Wat is je geaardheid? Bi

2. Hou oud ben je? 16

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 11

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? zwart

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) veel

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? donkerbruin/zwart

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Ja, scheren of trimmen

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) geen

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? n.v.t

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? n.v.t.

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) veel

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? donkerbruin/zwart

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?  Knippen of trimmen

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek)  veel

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? donkerbruin/zwart

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? ik laat men buiksnor staan de rest scheer ik

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) veel

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) donkerbruin/zwart

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? scheren

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) veel

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? zwart

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? ik bewerk het bijna niet alleen in de zomer knip ik het wel bij

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) weinig

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? zwart

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? scheren

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) weinig

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? zwart

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) weinig

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) zwart

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt)veel

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? zwart

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? scheren

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier? ik vind het zo mooier maar is mijn persoonlijke mening

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? doe wat jij persoonlijk nice/leuk vind en waar jij je goed bij voelt.

Reputatie 5
Badge +3

1. Wat is je geaardheid? hetero

2. Hou oud ben je? 16

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 11/12 ergens

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? blond

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) ja… een goeie bos

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? donkerblond

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? meestal trim ik het, soms scheer ik het helemaal kaal, net waar ik zin in heb

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) wel wat haar, stuk minder dan bovenop

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? zelfde kleur

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? die scheer ik altijd helemaal kaal

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) normaal… niet belachelijk veel

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? ook donkerblond

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee laat het lekker staan

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) wel wat haar

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? zwart

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nope

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) mooi behaard :)

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) donker blond

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) normaal

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? donkerblond

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) klein beetje

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? donkerblond

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) normaal

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? lichtblond

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt) klein beetje onderrrug

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) donkerblond

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? nee

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) ja baard/snor

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? donkerblond

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? ik scheer het glad

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier? vind ik fijner

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aan moeten of er onzeker over zijn? doe wat goed voelt, probeer alles een keertje, het groeit toch weer terug ;)

Badge

Ik hoop dat iedereen deze vragenlijst wilt invullen, alleen als je het wilt overigens, want ik denk dat dit veel onzekere jongens en jongens die geen informatie hebben hier wat aan gaan hebben.  Vul het alsjeblieft eerlijk in zo heeft iedereen het meeste eraan, vul alleen in wat je in wil vullen en het is niet erg als je bepaalde lichaamsbeharing wel of niet hebt, daar is namelijk geen formule of zo voor dus het maakt niet uit hoe jong of oud je bent om haar op bepaalde plekken te krijgen.Alvast bedankt!

1. Wat is je geaardheid? Hetero

2. Hou oud ben je? 15

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 13 ofzo

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? lichtblond

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) Boven mijn penis niet veel en niet weinig. Gwn normaal denk ik.

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis? Zwart

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Scheren en trimmen.

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen) Ik heb wel haar op mijn ballen maar dat is weinig en blond. Dus dat zie je nauwelijks

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen? Lichtblond

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Soms scheren

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt) Niet heel veel. Een beetje dus

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar? Zwart

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nog niet. Later misschien trimmen maar eerst wat laten groeien.

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek) Nauwelijks

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Beetje zwart

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt) Niet heel veel maar wel redelijk wat

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk) Volgens mij blond maar ik weet het neit zeker

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt) Niet veel

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar? Lichtblond

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt) Geen

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar? Lichtblond

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt) Weinig

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar? Lichtblond

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt)  Nauwelijks

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk) Lichtblond

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? Nee

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt) Een beetje

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing? blond maar begint donkerder te worden

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)? scheren

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier? Bij mij ligt het eraan of je het ziet en of het belangrijk is of je het ziet. Ik haal mijn blonde snorretje vaak weg want dat vind ik lelijk en de donshaartjes op mijn wangen moeten er ook aan geloven. Verder vind ik lichaamshaar niet zo vies. Mijn schaamhaar houd ik af en toe bij maar aangezien ik toch maagd ben heeft niemand er last van als ik het niet doe. Het jeukt altijd heel erg na het scheren.

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? Als je vindt dat je te weinig haar hebt, dan heb je pech. Daar doe je niet zo veel aan. Te veel haar moet je echt niet onzeker over zijn. Als het op je gezicht zit of bij je ballen of lul dan zou ik het wel bijhouden. Baardhaar alleen laten staan als je 17 jaar of ouder bent en als je vol baardhaar hebt.

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik hoop dat iedereen deze vragenlijst wilt invullen, alleen als je het wilt overigens, want ik denk dat dit veel onzekere jongens en jongens die geen informatie hebben hier wat aan gaan hebben.  Vul het alsjeblieft eerlijk in zo heeft iedereen het meeste eraan, vul alleen in wat je in wil vullen en het is niet erg als je bepaalde lichaamsbeharing wel of niet hebt, daar is namelijk geen formule of zo voor dus het maakt niet uit hoe jong of oud je bent om haar op bepaalde plekken te krijgen.Alvast bedankt!

1. Wat is je geaardheid? Hetero 

2. Hou oud ben je? 15 bijna 16

3. Hoe oud was je toen je de puberteit in kwam?(Als je nog niet in de puberteit zit maakt dat helemaal niet uit en kun je zeggen dat dat nog niet zo is) 12/13

4. Welke kleur hoofdhaar heb je? Bruin 

5. Hoeveel haar heb je boven je penis?(Als je natuurlijk haar hebt boven je penis) al ik het laat groeien heel veel maar ik heb een trimmer dus ik werk het bij 

6. Welke kleur(en) is het haar boven je penis?

zwart 

7. Bewerk je je haar boven je penis en zo ja hoe dan(bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

Scheren en trimmen 

8. Hoeveel haar heb je op je ballen? (Als je natuurlijk haar hebt op je ballen)

Nu niet echt iets haal het meestal weg 

9. Welke kleur(en) is het haar op je ballen?

iets lichter 

10. Bewerk je je haar op je ballen en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

scheten

11. Hoeveel okselhaar heb je? (Als je natuurlijk okselhaar hebt)

Gemiddeld denk ik maar ik trim het maak het wat korter en dunnen 

12. Welke kleur(en) heeft je okselhaar?

zwart 

13. Bewerk je je okselhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

trimmen 

14. Hoeveel haar heb je tussen je navel en schaamstreek? (Als je natuurlijk haar hebt tussen je navel en schaamstreek)

best wel wat maar niet super veel 

15. Welke kleur(en) heeft je haar tussen je navel en schaamstreek? Bij m’n navel en op m’n borst zwart en daar tussen nog beetje lichter 

16. Bewerk je je haar tussen je navel en je schaamstreek en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

nee eig niet ga mis doen 

17. Hoeveel konthaar heb je?(Als je natuurlijk konthaar hebt)

mezelf op m’n billen niet echt veel maar wel bij m’n anus 

18. Welke kleur(en) heeft je konthaar? (Als je dat weet natuurlijk)

Bij m’n anus zwart 

19. Bewerk je je konthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

nee 

20.  Hoeveel beenhaar heb je? (Als je natuurlijk beenhaar hebt)

best wel wat 

21. Welke kleur(en) heeft je beenhaar?

Zwart

22. Bewerk je je beenhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

nee

23. Hoeveel borsthaar heb je? (Als je natuurlijk borsthaar hebt)

niet super veel klein beetje 

24. Welke kleur(en) heeft je borsthaar?

zwart 

25. Bewerk je je borsthaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

scheren 

26. Hoeveel armhaar heb je? (Als je natuurlijk armhaar hebt)

denk gemiddeld 

27. Welke kleur(en) heeft je armhaar?

zwart blond 

28.  Bewerk je je armhaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

nee

29. Hoeveel rughaar heb je? (Als je natuurlijk rughaar hebt)

heb ik niet echt dat ik weet 

30.  Welke kleur(en) heeft je rughaar? (Als je dat weet natuurlijk)

31. Bewerk je je rughaar en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

32. Hoeveel gezichtsbeharing heb je? (Als je natuurlijk gezichtsbeharing hebt)

mij heb een soort van snorretje en sikje en ook al op m’n wangen en onder m’n kin 

33. Welke kleur(en) heeft je gezichtsbeharing?

zwart 

34. Bewerk je je gezichtsbeharing en zo ja hoe dan (bijvoorbeeld scheren, trimmen, knippen etc.)?

ja haal ik weg vind er beetje vies uit zien 

35. Wat is je reden om bepaalde plekken haar wel of niet te bewerken en waarom als je haar bewerkt op die manier? Als het het zelf niet mooi vind en als de verhouding niet echt goed is 

36. Wat zou je aan jongens voor advies geven die niet weten wat ze met bepaalde lichaamshaar aanmoeten of er onzeker over zijn? Wat ik net heb verteld 

Reageer