Skip to main content
Vraag

Vragenlijst Leggings

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 782 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik ben een jongen van 15 en merk dat ik van die strakke leggings gewoon erg geil vind. Vind het geil om meiden in een legging te zien lopen en vind het lekker om zelf een legging te dragen. Ben benieuwd wat jullie van leggings vinden en of jullie er nog meer mee (zouden) doen dan alleen dragen. Voor degenen met minder ervaring staan de vragen tussen (…)…Alvast bedankt voor het invullen van de vragen!

1. Geslacht?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Waar val je op? Jongen/meisje/bi?
  4. Voor Jongens: heb je een grote penis?
  5. Voor Meiden: heb je een grote kont?
  6. Vindt je het geil om anderen in een legging te zien? Wat vind je daar geil aan?
  7. Draag je zelf weleens een legging? (Zou je weleens een legging willen dragen?)
  8. Draag je ondergoed onder de legging of ga je er naakt in? (Wat zou je doen?)
  9. Hoe (denk je dat) voelt het om een legging te dragen? 
  10. Raak je weleens opgewonden als je een legging aan hebt? (Denk je dat je opgewonden raakt als je een legging aan hebt?)
  11. Vind je/lijkt je het geil om veel te zweten terwijl je een legging aan hebt? 
  12. Ben je weleens klaargekomen terwijl je een legging aan had? Hoe is je dat gelukt? (Zou je ooit klaar willen komen in een legging? Hoe ga je dat doen?)
  13. Hoe (denk je dat het) voelt het om klaar te komen in een legging?
  14. Heb je weleens geplast terwijl je in je legging geplast of gepoept? Was dit per ongeluk of expres? (Zou je weleens in een legging willen plassen of poepen?)
  15. Hoe voelt het om in een legging te plassen of poepen? Waarom is vind je het lekker? (Hoe zou het voelen, waarom denk je dat het lekker kan zijn?)
  16. Deel je eigen unieke legging ervaring/fantasie! Wat is geilste wat je ooit met een legging gedaan hebt of ooit zou willen doen?

dat waren de vragen, bedankt voor het antwoorden. Laat weten hoe je de vragenlijst vond en wees vrij om je vragen aan mij terug stellen!

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025
  1. Geslacht? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Waar val je op? Jongen/meisje/bi? Meisjes
  4. Voor Jongens: heb je een grote penis?-
  5. Voor Meiden: heb je een grote kont? Ja
  6. Vindt je het geil om anderen in een legging te zien? Wat vind je daar geil aan? Dat ik hun dikke kont kan zien en soms hun kut er doorheen
  7. Draag je zelf weleens een legging? (Zou je weleens een legging willen dragen?) Ik draag ze tijdens het hardlopen
  8. Draag je ondergoed onder de legging of ga je er naakt in? (Wat zou je doen?) Een string
  9. Hoe (denk je dat) voelt het om een legging te dragen?  Gewoon normaal alleen dan iets strakkers om je benen
  10. Raak je weleens opgewonden als je een legging aan hebt? (Denk je dat je opgewonden raakt als je een legging aan hebt?) Ja
  11. Vind je/lijkt je het geil om veel te zweten terwijl je een legging aan hebt? Nee
  12. Ben je weleens klaargekomen terwijl je een legging aan had? Hoe is je dat gelukt? (Zou je ooit klaar willen komen in een legging? Hoe ga je dat doen?) Ja omdat ik mijn satisfyer op mijn kut had gezet
  13. Hoe (denk je dat het) voelt het om klaar te komen in een legging? Vreemd omdat er een stuk stof tussen de satisfyer en je kut zat
  14. Heb je weleens geplast terwijl je in je legging geplast of gepoept? Was dit per ongeluk of expres? (Zou je weleens in een legging willen plassen of poepen?) Ik heb er vaak genoeg in geplast
  15. Hoe voelt het om in een legging te plassen of poepen? Waarom is vind je het lekker? (Hoe zou het voelen, waarom denk je dat het lekker kan zijn?) Heel erg geil
  16. Deel je eigen unieke legging ervaring/fantasie! Wat is geilste wat je ooit met een legging gedaan hebt of ooit zou willen doen ik heb mijn legging vol geplast en toen alles er uit gezogen 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 23, 2025

Hi, ik ben een jongen van 15 en merk dat ik van die strakke leggings gewoon erg geil vind. Vind het geil om meiden in een legging te zien lopen en vind het lekker om zelf een legging te dragen. Ben benieuwd wat jullie van leggings vinden en of jullie er nog meer mee (zouden) doen dan alleen dragen. Voor degenen met minder ervaring staan de vragen tussen (…)…Alvast bedankt voor het invullen van de vragen!

1. Geslacht? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 15 jaar
  4. Voor Jongens: heb je een grote penis?nvt
  5. Voor Meiden: heb je een grote kont? Nee 
  6. Vindt je het geil om anderen in een legging te zien? Wat vind je daar geil aan? Niet echt 
  7. Draag je zelf weleens een legging? (Zou je weleens een legging willen dragen?) Ja soms 
  8. Draag je ondergoed onder de legging of ga je er naakt in? (Wat zou je doen?) Ja heb er altijd me luier onder 
  9. Hoe (denk je dat) voelt het om een legging te dragen?  Fijn 
  10. Raak je weleens opgewonden als je een legging aan hebt? (Denk je dat je opgewonden raakt als je een legging aan hebt?) Nee
  11. Vind je/lijkt je het geil om veel te zweten terwijl je een legging aan hebt? Nee
  12. Ben je weleens klaargekomen terwijl je een legging aan had? Hoe is je dat gelukt? (Zou je ooit klaar willen komen in een legging? Hoe ga je dat doen?) Nee
  13. Hoe (denk je dat het) voelt het om klaar te komen in een legging? Geen idee 
  14. Heb je weleens geplast terwijl je in je legging geplast of gepoept? Was dit per ongeluk of expres? (Zou je weleens in een legging willen plassen of poepen?) Ja in me luier wel niet in me legging 
  15. Hoe voelt het om in een legging te plassen of poepen? Waarom is vind je het lekker? (Hoe zou het voelen, waarom denk je dat het lekker kan zijn?) Nou niet fijn 
  16. Deel je eigen unieke legging ervaring/fantasie! Wat is geilste wat je ooit met een legging gedaan hebt of ooit zou willen doen? Niks 

dat waren de vragen, bedankt voor het antwoorden. Laat weten hoe je de vragenlijst vond en wees vrij om je vragen aan mij terug stellen!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 28, 2025
  1. Geslacht? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 16
  4. Voor Jongens: heb je een grote penis?-
  5. Voor Meiden: heb je een grote kont? Ja
  6. Vindt je het geil om anderen in een legging te zien? Wat vind je daar geil aan? Dat ik hun dikke kont kan zien en soms hun kut er doorheen
  7. Draag je zelf weleens een legging? (Zou je weleens een legging willen dragen?) Ik draag ze tijdens het hardlopen
  8. Draag je ondergoed onder de legging of ga je er naakt in? (Wat zou je doen?) Een string
  9. Hoe (denk je dat) voelt het om een legging te dragen?  Gewoon normaal alleen dan iets strakkers om je benen
  10. Raak je weleens opgewonden als je een legging aan hebt? (Denk je dat je opgewonden raakt als je een legging aan hebt?) Ja
  12. Ben je weleens klaargekomen terwijl je een legging aan had? Hoe is je dat gelukt? (Zou je ooit klaar willen komen in een legging? Hoe ga je dat doen?) Ja omdat ik mijn satisfyer op mijn kut had gezet
  13. Hoe (denk je dat het) voelt het om klaar te komen in een legging? Vreemd omdat er een stuk stof tussen de satisfyer en je kut zat
  14. Heb je weleens geplast terwijl je in je legging geplast of gepoept? Was dit per ongeluk of expres? (Zou je weleens in een legging willen plassen of poepen?) Ik heb er vaak genoeg in geplast
  15. Hoe voelt het om in een legging te plassen of poepen? Waarom is vind je het lekker? (Hoe zou het voelen, waarom denk je dat het lekker kan zijn?) Heel erg geil
  16. Deel je eigen unieke legging ervaring/fantasie! Wat is geilste wat je ooit met een legging gedaan hebt of ooit zou willen doen ik heb mijn legging vol geplast en toen alles er uit gezogen 

Hi Esmee, bedankt voor het antwoorden! Hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen om je plas uit de legging te zuigen?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

1. Geslacht? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Waar val je op? Jongen/meisje/bi? Meisje
  4. Voor Jongens: heb je een grote penis? Weet ik niet ik denk gemiddeld 
  5. Voor Meiden: heb je een grote kont?
  6. Vindt je het geil om anderen in een legging te zien? Wat vind je daar geil aan? Ja het ziet er strak uit
  7. Draag je zelf weleens een legging? (Zou je weleens een legging willen dragen?) Heb er laatst een gepast zo'n vrouwen legging om dat heel lekker maar ben bang om mijn vader te vragen of ik dat mag kopen
  8. Draag je ondergoed onder de legging of ga je er naakt in? ( Ondergoed
  9. Hoe (denk je dat) voelt het om een legging te dragen? Geil
  10. Raak je weleens opgewonden als je een legging aan hebt? (Denk je dat je opgewonden raakt als je een legging aan hebt?) Jup
  11. Vind je/lijkt je het geil om veel te zweten terwijl je een legging aan hebt?  Lijkt me niet
  12. Ben je weleens klaargekomen terwijl je een legging aan had? Hoe is je dat gelukt? (Zou je ooit klaar willen komen in een legging? Hoe ga je dat doen?) Nee
  13. Hoe (denk je dat het) voelt het om klaar te komen in een legging? Kut
  14. Heb je weleens geplast terwijl je in je legging geplast of gepoept? Was dit per ongeluk of expres? (Zou je weleens in een legging willen plassen of poepen?) Nee
  15. Hoe voelt het om in een legging te plassen of poepen? Waarom is vind je het lekker? (Hoe zou het voelen, waarom denk je dat het lekker kan zijn?) Lijkt me niet lekker
  16. Deel je eigen unieke legging ervaring/fantasie! Wat is geilste wat je ooit met een legging gedaan hebt of ooit zou willen doen?