Hoi allemaal,
dit is mijn eerste topic en ik heb een vragenlijst voor (gay) jongens dus vul de vragenlijst maar in!
als jullie willen dat ik hem ook invul moeten jullie dat even laten weten ja, doe maar
- Hoe zie je eruit (bv. Lengte) rond de 170 ofzo en 52 kilo, slank, niet echt gespierd, beetje atletisch en strak ofzo, ik weet niet hoe je dat zegt en een mooi plat buikje en een cute naveltje (moest ik van mijn vriendje zeggen. want hij kan er niet vanaf blijven)
- Hoe oud ben je ik ben pas 16 geworden
- ben je homo, hetero of bi. homo en ik heb sinds 4 maandjes een echt vriendje
- Wat vind je leuk aan meisjes of jongens. dat ik verliefd op ze kan worden en dan met ze kan knuffelen, kussen, samen naar bed gaan en alles delen, elkaars maatje zijn
- Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf) slap 13cm en stijf 16 cm, maar best dun
- Heb je schaamhaar? En waar allemaal? niet zo veel, meeste boven mijn piemel en een paar haartjes op m'n ballen en verder niet. Ik heb sws eigenlijk nauwelijks lichaamshaar, ook nog geen snor en nauwelijks okselhaar
- Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. mag wel, als het maar netjes is
- heb je al seks gehad. ik heb wel jongens afgetrokken en gepijpt, maar nog niet echt geneukt
- zo nee wil je dat. mwa, met mijn vriendje wel, maar ik heb geen haast
- ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. ja, allebei, door andere jongens
- wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. iemand anders dan mij
- wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex iemand die het graag met hem wil doen
- met of zonder condoom sex? als je elkaar niet kent is een condoom sws wel handig om SOA en zwangerschap te voorkomen, als je andere anticonceptie gebruikt en getest bent op SOA en die niet hebt en je elkaar vertrouwt zou je zonder kunnen doen
- wat vind je leuke standjes. idk, heb nog geen ervaring, maar het lijkt me leuk en ook wel geiler als je elkaar aan kan kijken als je komt en als je bezig bent ook wel
- hoe snel kom je klaar, en welke kleur als ik het zelf doe of met een jongen die mij seksueel een beetje beter kent dan kan ik wel redelijk lang uitstellen voordat ik kom, maar ik heb bij andere jongens soms heel snel gespoten en dat vond ik niet altijd erg, want sommige waren toch klootzakken en was het lekker snel voorbij., maar jammer genoeg niet echt afgelopen. Mijn sperma is wit, maar soms komt er ook nog doorzichtig uit, voordat ik echt klaarkom. Dat is voorvocht, maar soms is het best veel, soms echt een straaltje of meer
- hoeveel kom je klaar als ik geniet en rustig aan kan doen iets van 6-7 straaltjes, maar soms is het echt pet, er komt altijd wel wat uit en het voelt ook wel lekker, maar dan is het met 2 straaltjes en nog wat dat eruit loopt klaar
- Doe je anaal. nog niet gedaan, nou ja behalve dan met jongens die ik niet leuk vond en dan wel erin, maar niet geneukt of klaargekomen
- zo ja hoe vind je dat. misschien is het leuk met een jongen waar ik van hou
- heb je sexspeeltjes nope, niet zelf, maar heb wel dingen gebruikt omdat iemand anders dat wilde
- zo ja hoeveel en wat heb je niks
- waar bewaar je ze? nvt
- word je snel geil? als ik iemand leuk vind wel en soms gaf dat wat problemen als ik met iemand moest die ik niet leuk vond
- zo ja waarvan lieve jongens en als jongens bloot zijn en een mooie piemel hebben, maar dat kan snel veranderen als ze en kutkarakter hebben. Oh ja, ik ben misbruikt, vandaar ook sommige antwoorden hierboven. Ik vond het wel een leuk lijstje hoor Tibbe
alvast bedankt voor het invullen!
gr. Tibbe