Vraag

vragenlijst jongens vanaf 13 jaar 23 vragen!

  • 2 May 2024
  • 6 reacties
  • 339 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

dit is mijn eerste topic en ik heb een vragenlijst voor (gay) jongens dus vul de vragenlijst maar in!

als jullie willen dat ik hem ook invul moeten jullie dat even laten weten

 

  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte)
  2. Hoe oud ben je
  3. ben je homo, hetero of bi. 
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens.
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf)
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal?
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens.
  8. heb je al seks gehad. 
  9. zo nee wil je dat. 
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. 
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. 
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex
  13. met of zonder condoom sex?
  14. wat vind je leuke standjes. 
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur
  16. hoeveel kom je klaar
  17. Doe je anaal. 
  18. zo ja hoe vind je dat.
  19. heb je sexspeeltjes
  20. zo ja hoeveel en wat heb je
  21. waar bewaar je ze?
  22. word je snel geil?
  23. zo ja waarvan

alvast bedankt voor het invullen!

gr. Tibbe


6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Anoniemisoke,

 

Hoi allemaal,

dit is mijn eerste topic en ik heb een vragenlijst voor (gay) jongens dus vul de vragenlijst maar in!

als jullie willen dat ik hem ook invul moeten jullie dat even laten weten ja, doe maar

 

  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte) rond de 170 ofzo en 52 kilo, slank, niet echt gespierd, beetje atletisch en strak ofzo, ik weet niet hoe je dat zegt en een mooi plat buikje en een cute naveltje (moest ik van mijn vriendje zeggen. want hij kan er niet vanaf blijven)
  2. Hoe oud ben je  ik ben pas 16 geworden
  3. ben je homo, hetero of bi. homo en ik heb sinds 4 maandjes een echt vriendje
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens.  dat ik verliefd op ze kan worden en dan met ze kan knuffelen, kussen, samen naar bed gaan en alles delen, elkaars maatje zijn
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf)   slap 13cm en stijf 16 cm, maar best dun
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? niet zo veel, meeste boven mijn piemel en een paar haartjes op m'n ballen en verder niet. Ik heb sws eigenlijk nauwelijks lichaamshaar, ook nog geen snor en nauwelijks okselhaar
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. mag wel, als het maar netjes is
  8. heb je al seks gehad.  ik heb wel jongens afgetrokken en gepijpt, maar nog niet echt geneukt
  9. zo nee wil je dat.  mwa, met mijn vriendje wel, maar ik heb geen haast
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.  ja, allebei, door andere jongens
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.  iemand anders dan mij
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex  iemand die het graag met hem wil doen
  13. met of zonder condoom sex?  als je elkaar niet kent is een condoom sws wel handig om SOA en zwangerschap te voorkomen, als je andere anticonceptie gebruikt en getest bent op SOA en die niet hebt en je elkaar vertrouwt zou je zonder kunnen doen
  14. wat vind je leuke standjes.  idk, heb nog geen ervaring, maar het lijkt me leuk en ook wel geiler als je elkaar aan kan kijken als je komt en als je bezig bent ook wel
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur  als ik het zelf doe of met een jongen die mij seksueel een beetje beter kent dan kan ik wel redelijk lang uitstellen voordat ik kom, maar ik heb bij andere jongens soms heel snel gespoten en dat vond ik niet altijd erg, want sommige waren toch klootzakken en was het lekker snel voorbij., maar jammer genoeg niet echt afgelopen. Mijn sperma is wit, maar soms komt er ook nog doorzichtig uit, voordat ik echt klaarkom. Dat is voorvocht, maar soms is het best veel, soms echt een straaltje of meer
  16. hoeveel kom je klaar   als ik geniet en rustig aan kan doen iets van 6-7 straaltjes, maar soms is het echt pet, er komt altijd wel wat uit en het voelt ook wel lekker, maar dan is het met 2 straaltjes en nog wat dat eruit loopt klaar
  17. Doe je anaal. nog niet gedaan, nou ja behalve dan met jongens die ik niet leuk vond en dan wel erin, maar niet geneukt of klaargekomen
  18. zo ja hoe vind je dat. misschien is het leuk met een jongen waar ik van hou
  19. heb je sexspeeltjes  nope, niet zelf, maar heb wel dingen gebruikt omdat iemand anders dat wilde
  20. zo ja hoeveel en wat heb je  niks
  21. waar bewaar je ze?  nvt
  22. word je snel geil?  als ik iemand leuk vind wel en soms gaf dat wat problemen als ik met iemand moest die ik niet leuk vond
  23. zo ja waarvan  lieve jongens en als jongens bloot zijn en een mooie piemel hebben, maar dat kan snel veranderen als ze en kutkarakter hebben. Oh ja, ik ben misbruikt, vandaar ook sommige antwoorden hierboven. Ik vond het wel een leuk lijstje hoor Tibbe

alvast bedankt voor het invullen!

gr. Tibbe

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte) Donkerblond, halflang haar. Ongeveer 1.83m lang  60 kilo ongeveer. Niet super gespierd, wel een beetje sixpack
  2. Hoe oud ben je 17
  3. ben je homo, hetero of bi. Bi. Ik heb sinds 14-02-2023 een vriend
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens. Alles 😄  Maar eigenlijk een beetje hetzelfde wat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer schrijft
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf) 10cm slap en 15 stijf ongeveer.
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? Ja, maar ik knip het wel bij.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. Helemaal prima. Een beetjes netjes bijhouden is wel nice maar het maakt me op zich niet veel uit
  8. heb je al seks gehad.  Ja. De eerste keer was met een meisje (mijn toenmalige vriendin)
  9. zo nee wil je dat.  nvt
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja, beide
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.  Het belangrijkst is, is dat beide personen het echt graag willen.
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex zie 11
  13. met of zonder condoom sex? Met m’n vriendin deden we het eerst met condoom, want ja, we hadden geen zin in een kind met 16. Zij ging later aan de pil en toen deden we het zonder. Met m’n vriendje doen we altijd zonder. Zwangerschap is geen risico 😂 We hebben verder ook geen seks met anderen dus ook geen kans op soa’s
  14. wat vind je leuke standjes. Beetje de basic dingen, missionaris, doggy. Ben niet zo avontuurlijk, haha
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur Dat hangt er van af. Als ik zelf aftrek meestal na 10 minuten. Als ik ga edgen kan het ook 3 kwartier duren. Tijdens seks meestal na 15 minuten maar ook wel eens langer. De kleur is wit of wat doorzichtig na lang edgen
  16. hoeveel kom je klaar Nooit echt op gelet. Iets van 6 straaltjes denk ik
  17. Doe je anaal. Ja
  18. zo ja hoe vind je dat. Lekker natuurlijk. 😄 Ik ben wel 100% top. 
  19. heb je sexspeeltjes Ja,
  20. zo ja hoeveel en wat heb je Een fleshlight. Heb ook een buttplug maar die gebruik ik nooit
  21. waar bewaar je ze? Op m’n kamer in de la van het nachtkastje
  22. word je snel geil? Verschilt. Toen ik 13/14 was heel erg snel. Dat is nu wel wat minder. Maar soms heb je nog wel van die dagen dat je gewoon in een geile bui bent zeg maar.
  23. zo ja waarvan Van m’n vriendje meestal

alvast bedankt voor het invullen! Graag gedaan

Reputatie 7
Badge +14
  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte)  1,67 ofzo. Donkerblond lang haar en grijs blauwe ogen ;p
  2. Hoe oud ben je nog 12
  3. ben je homo, hetero of bi.  hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens.Mooi haar, ogen, lach, benen, gewoon het lijf maar vooral hoe is iemand,  grappig, vriendelijk, sociaal, streng, slim.. alles eig
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf) weet ik niet zo.  5 en 12 denk ik
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? heb ik maar scheer ik netjes l)
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. Prima hoor !
  8. heb je al seks gehad.  nee dat komt later wel
  9. zo nee wil je dat.  nee zou ik nu echt nog niet kunnen denk ik.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.  nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.  je moet elkaar super leuk vinden en elkaar vertrouwen en ik denk dat je voor seks ook opgewonden moet worden van elkaar.
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex. idem
  13. met of zonder condoom sex? als, dan met !
  14. wat vind je leuke standjes.  daar weet ik nog niks van haha
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur. Ja varieert. Gewoon sperma, wit dus.
  16. hoeveel kom je klaar. Ja dat wisselt ook. Soms 3 keer op een dag. Ik wordt er soms gek van hoe graag mijn lijf wil klaarkomen. Ik weet niet, het is echt soms dat je wel moet. Althans  mijn penis en ballen laten dat merken. Ik zal wel blij zijn als dat wat minder wordt. Ik wil helemaal geen ‘geil of oversekst’ iemand zijn ofzo. Ben ik ook niet maar dat gevoel is er soms.
  17. Doe je anaal.  dat lijkt mij persoonlijk niet echt fijn ofzo. Ieder z'n ding hoor !
  18. zo ja hoe vind je dat.   ⬆
  19. heb je sexspeeltjes. Nee hoor haha. Hoewel een elastiekje onderaan je penis wel wat doet. Dus maybe toch? 😊
  20. zo ja hoeveel en wat heb je,  haha een heel doosje vol dan xd
  21. waar bewaar je ze? ion mijn bureau la
  22. word je snel geil? ja zie vraag 16. Nouja, ik kan het wel aan, en niemand merkt het, Maar het lichaam klopt dan aan zeg maar. Pffff
  23. zo ja waarvan. Vanzelf, of van echt mooie mensen (vooral meisjes) die mooi gebouwd zijn en als ik dan al dat gevoel heb wordt het sterker.. help!  Ik wil dat eig vaak helemaal niet. Zucht.

Haha zo dat heb ik dan ook maar een keer opgebiecht.

Liefs Tover xxx

Badge
  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte) 178
  2. Hoe oud ben je 13
  3.  
  4. ben je homo, hetero of bi. Bi
  5. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens. Tieten en lippen 
  6. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf)slap 8 stijf 14
  7. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? Ballen en Piet 
  8. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. Niet fijn 
  9. heb je al seks gehad. Nee 
  10. zo nee wil je dat. JA 
  11. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. NEE 
  12. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Goede rondingen 
  13. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex lekkere penis 
  14. met of zonder condoom sex? 
  15. wat vind je leuke standjes.  Doggy 
  16. hoe snel kom je klaar, en welke kleur record 18,32 seconde 
  17. hoeveel kom je klaar 5 per dag 
  18. Doe je anaal.  NKG niet gedaan 
  19. zo ja hoe vind je dat.
  20. heb je sexspeeltjes nee 
  21. zo ja hoeveel en wat heb je
  22. waar bewaar je ze?
  23. word je snel geil?
  24. zo ja waarvan
Reputatie 6

Hoi allemaal,

dit is mijn eerste topic en ik heb een vragenlijst voor (gay) jongens dus vul de vragenlijst maar in!

als jullie willen dat ik hem ook invul moeten jullie dat even laten weten

 

  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte) 187cm, donkerblond, bruine ogen, licht gespierd (vind ik dan lol)
  2. Hoe oud ben je 17 bijna 18
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens. Uiteindelijk innerlijk, uiterlijk is het eerste wat opvalt natuurlijk, maar innerlijk is #best.
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf) ongv. hetzelfde als (@)Tim16, slap geen idee en ook stijf rond de 15cm?
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? Op de plekken waar je het kan krijgen, scheer het wel bij.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. Ieder zn keus lijkt me, we praten er toch niet in het openbaar over
  8. heb je al seks gehad. Nee.
  9. zo nee wil je dat. Valt mee, alleen als ik geil ben wel erg
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Geen kleren?
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex -
  13. met of zonder condoom sex? Met lijkt me handig
  14. wat vind je leuke standjes. -
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur andere keer 30seconden, andere keer 30 minuten, ligt aan wat ik dan doe. Wit.
  16. hoeveel kom je klaar beetje, denk ik?
  17. Doe je anaal. / -
  18. zo ja hoe vind je dat. / -
  19. heb je sexspeeltjes / nee
  20. zo ja hoeveel en wat heb je  / -
  21. waar bewaar je ze? -
  22. word je snel geil? Nee valt mee
  23. zo ja waarvan fantasie, denk ik, soms ook gewoon van niks.

alvast bedankt voor het invullen!

gr. Tibbe

 

Reputatie 5
Badge +3

 

  1. Hoe zie je eruit (bv. Lengte) ik ben 182 lang. Heb donker bruin haar, bruine ogen en ben een beetje mollig. Ben wel aan het afvallen😉
  2. Hoe oud ben je 15 bijna 16
  3. ben je homo, hetero of bi.  Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes of jongens. Hun lichaam en caracter
  5. Hoe lang is je penis. (Eerst slap dan stijf) slap is 7.5 stijf 16
  6. Heb je schaamhaar? En waar allemaal? Ik heb schaamhaar op mijn ballen, schaamstreek (dat gedeelte dat onder je buik zit bij je piemel) ik scheer het
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes of andere jongens. Ik heb liever geschoren
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Later als ik met het jusite meisje bem
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee zou ik wel willen
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Toch wel een mooi lichaam.
  12. wat vind je dat een jongen moet hebben voor de sex 
  13. met of zonder condoom sex?
  14. wat vind je leuke standjes. 
  15. hoe snel kom je klaar, en welke kleur
  16. hoeveel kom je klaar mischien 2 a 3 theelepels. Gewoon gemiddeld
  17. Doe je anaal. 
  18. zo ja hoe vind je dat.
  19. heb je sexspeeltjes
  20. zo ja hoeveel en wat heb je
  21. waar bewaar je ze?
  22. word je snel geil? Ja
  23. zo ja waarvan. Op deze leeftijd vanales. Best vervelend af en toe. Zeker als je in het openbaar bent dat je opeens een stijve krijgt. Nu ben ik bijvoorbeeld ook geil door deze vragen te lezen

Reageer