Vraag

Vragenlijst jongens meisjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje
2.leeftijd
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook.
5. Wat heb je als je slaapt
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend
7. Wat voor ondergoed draag je

11 reacties

1. Jongen of meisje
Jongen

2.leeftijd
15

3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.
Ja, dit doe ik welleens. Alleen als ik alleen thuis ben.

4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook.
Dit doe ik ook alleen als ik alleen thuis ben.

5. Wat heb je als je slaapt
Het liefst slaap ik naakt, dit doe ik thuis dan ook. Als ik ga logeren heb ik overigens gewoon kleding aan.

6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend
Ik schaam me er niet voor. Alleen vindt ik dat niet iedereen me (half)naakt hoeft te zien.

7. Wat voor ondergoed draag je
Calvin Klein en Björn Borg boxers.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.


Groetjes,

Jack
1. Jongen of meisje
Jongen
2.leeftijd
15
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.
Ja als m'n ouders of broer thuis zijn.
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dat dan alleen als je alleen thuis bent of anders ook.
Heel soms als ik alleen ben/ met een meisje.
5. Wat heb je als je slaapt
Hangt van de temperatuur af, meestal slaap ik gwn met pyjama, als het warm is alleen onderbroek.
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend
Vind het niet heel erg, maar heb badkamer aan m'n slaapkamer dus kans dat dat gebeurt is vrij klein.
7. Wat voor ondergoed draag je
Ik draag TH, EA7 of CK
Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje jongen
2.leeftijd 15
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook. Onderbroek als er meerdere thuis zijn
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook. Ja Als ik alleen ben
5. Wat heb je als je slaapt ? Denk dat je bedoelt wat heb je aan als je slaapt -> daarop ónderbroek of naakt
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend nee ze doen maar
7. Wat voor ondergoed draag je boxers
1. Jongen of meisje
meisje
2.leeftijd
17
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.
ja ik loop heel vaak in me ondergoed door huis ik heb vaak een sport BH en een slipje aan.
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook.
ook wel eens maar heb liever iets aan
5. Wat heb je als je slaapt
een sport bh en slipje af en toe een voetbal broekje of jogging broek met sport bh
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend
nee ik heb een sixpack die show ik graag
7. Wat voor ondergoed draag je
een slipje en sport BH

groeten Marit
Reputatie 3
Badge +3

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje

Meisje
2.leeftijd

14
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.

Als ika lleen ben vind ik naakt door t huis lopen wel chil
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook.

Jep alleen als ik alleen thyis ben
5. Wat heb je als je slaapt

Naakt
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend

Prima
7. Wat voor ondergoed draag je

Een slipje meestal van calvin jlein en dan een bh 

 

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje jongen 
2 leeftijd 16
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook. Ja maakt niet uit 
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook. Ook maakt niet uit
5. Wat heb je als je slaapt niks
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend nee
7. Wat voor ondergoed draag je ziki

 

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje jongen
2.leeftijd 13
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook. bijna nooit
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook. nee
5. Wat heb je als je slaapt niks of boxer
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend boeit me niks
7. Wat voor ondergoed draag je boxers

 

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje
2.leeftijd 15
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook.nee
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook. nee
5. Wat heb je als je slaapt pyjama
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend nee
7. Wat voor ondergoed draag je  onderbroek & sport bh

 

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje Meisje
2.leeftijd  17
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook. Nooit, alleen als ik 's nachts naar de wc moet en draag t-shirt en onderbroek 
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook.  Nooit
5. Wat heb je als je slaapt  Big shirt met onderbroek eronder of t-shirt en onderbroek
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend Soms schaam ik mij
7. Wat voor ondergoed draag je. Witte of beige beha met witte onderbroek erbij

Badge

hoi ik wil je graag helpen! 
1. Jongen of meisje: een meisje 
2.leeftijd: 13 jaar 
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook: ja ik loop weleens in me ondergoed als mijn ouders en me broertje er zijn. 
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook: Ik loop eigenlijk nauwelijks naakt rond. Soms als ik gedoucht heb en ik eve snel naar boven wil lopen
5. Wat heb je als je slaapt: ik slaap vaak met alleen een boxer aan
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend: ik vind het zelf wel Vervelend. Soms ook als ik een bikini draag.
7. Wat voor ondergoed draag je: ik draag een vrouwen boxer. Denk dat veel mensen me beetje vreemd vinden dat ik als vrouw een boxer draag.

alsjeblieft, als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Hallo hier wat vragen
1. Jongen of meisje jongen
2.leeftijd bijna 15
3. Loop je wel een in je ondergoed door je huid, en doe je dat alleen als je alleen thuis bent of anders ook. Anders ook
4. Loop je wel eens naakt door je huis en doe je dta dan alleen als je allen thuis bent of anders ook. Een enkele keer als ik alleen ben
5. Wat heb je als je slaapt een onderbroek
6. Schaam je er voor als mensen je in je ondergoed zien of vind je het vervelend nee
7. Wat voor ondergoed draag je een onderbroek, niks speciaals

 

Reageer