vragenlijst jongens/meisjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
willen jullie deze vragen lijst invullen ?

1. hoe oud was je eerste tongzoen ?
2. ben je verliefd ?
3. heb je verkering ?
4. vinger je je zelf ? ( meisjes)
5. trek je je zelf af ? ( jongens )
6. kont of tieten ? ( jongens )
7. ooit seks gehad ?
8. zoja wat was je raarste plek ?
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ?
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring:


thnx voor invlullen xx

14 reacties

note: ik ben transgende (jongen naar meisje) dus ik zal de gespecificeerde vragen niet beantwoorden aangezien ik nog niet in transitie zit en liever niet de jongens gerelateerde vragen beantwoord :)

1. hoe oud was je eerste tongzoen ? 12
2. ben je verliefd ? was
3. heb je verkering ? nope
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) -
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) -
6. kont of tieten ? ( jongens ) -
7. ooit seks gehad ? nope
8. zoja wat was je raarste plek ? -
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? -
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: heb ik niet echt xD
1) hoe oud was je eerste tongzoen? - 11
2)ben je verliefd? Nee, k vind wel iemand leuk, of eigenlijk wel zien zitten maar niet echt verliefd vind ik
3)heb je verkering? Nee, nog niet 😉
5) trek je jezelf af? Ja
6)kont of tieten? Ik kijk naar allebei ik vind ze allebei ook net zo belangrijk als onbelangrijk
7)ooit sex gehad? Nee
8)-
9)hoevaak per week trek je jezelf af? Verschilt veel ik zeg 5x per week
10) -
1. hoe oud was je eerste tongzoen ? 12
2. ben je verliefd ? denk niet dat ik zegmaar echt verliefd ben maar idk
3. heb je verkering ? ja
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) nee
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) -
6. kont of tieten ? ( jongens ) (hi ik val ook op meisjes) kont
7. ooit seks gehad ? nee
8. zoja wat was je raarste plek ? -
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? -
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: de eerste keer verder gaan met mn vriend denk k
@fmrtl ik zag iets dat me beetje onduidelijk is
Je zit in een relatie maar bent niet verliefd? Das een aparte relatie als je je vriendje /vriendin niet leuk vind
Miss heb k het verkeerd begrepen viel alleen zo op
1. hoe oud was je eerste tongzoen ? 14e of 15e levensjaar
2. ben je verliefd ? ik twijfel of ik verlieft ben durf er niets over te zeggen
3. heb je verkering ? nee ik heb geen verkering
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) / {jongens kunnen ook vingeren hoor}
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) ja ik trok mezelf af maar nu eigenlijk niet meer vaak. Waarom? zie mijn topic
6. kont of tieten ? ( jongens ) kont denk ik dan toch
7. ooit seks gehad ? nee geen sex gehad wel soort van met elkaar gespeelt
8. zoja wat was je raarste plek ? achter ons busje in bos met mountainbikes
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? ik trek plus minus 3x per week af
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: met mijn twee beste vriendinnen zie mijn topic sex blog en advies voor verdere info
1.Hoe oud was je met je eerste tongzoen?
13 jaar
2. Ben je verliefd?
Ja!! Tot over mijn oren ^^
3. Heb je verkering?
Ja, al bijna anderhalf jaar!!
4. Vinger je je zelf? (meisjes)
Jaa
5. Trek je je zelf af? (jongens)
N.v.t.
6. Kont of tieten? (jongens)
N.v.t.
7. Ooit seks gehad?
Not yet, duurt niet lang meer...
8. Zoja wat was je raarste plek?
N.v.t.
9. Hoe vaak per week vinger je jezelf/ trek je af?
Meestal elke dag wel een keer, maar ligt maar net aan hoeveel zin in heb en of in ongesteld ben.
10. Vertel jou beste seks/ zoen ervaring: Elke keer als mijn vriend en ik stoute dingen doen is het het beste wat ik ooit heb gedaan. Ik heb niet echt voorkeur naar één iets...

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Als je meer vragen hebt, beantwoord ik ze graag!!
Xx me
1. hoe oud was je eerste tongzoen ? 12
2. ben je verliefd ? ja ;)
3. heb je verkering ? ja
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) wel geprobeerd maar vind er als ik het zelf doe niet veel aan ;)
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) --
6. kont of tieten ? ( jongens ) --
7. ooit seks gehad ? ja
8. zoja wat was je raarste plek ? openbare jacuzzi
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? --
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: op het strand
1. Hoe oud was je eerste tongzoen? 15
2. Ben je verliefd? Ja
3. Heb je verkering? Nee
4. Vinger je je zelf? (meisjes) Ik heb het wel eens gedaan.
6. kont of tieten? (aangezien ik lesbisch ben antwoord ik maar ff) Voor mij zeker weten kont.
7. Ooit seks gehad? Nee
9. hoe vaak per week vinger je jezelf/trek je af? --
10. vertel jou seks/zoen ervaring: Ik had een vriend, daar heb ik gwn mee gezoend xd
1. hoe oud was je eerste tongzoen ? 8JR
2. ben je verliefd ? JA
3. heb je verkering ? NEE
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) JA
7. ooit seks gehad ? NEE
8. zoja wat was je raarste plek ?
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? 4KEER
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: IN HET BOS ZOENE
1. hoe oud was je eerste tongzoen ? heb nog niet getongzoend 😢 (ik durf het niet)
2. ben je verliefd ? Jaaaaaa
3. heb je verkering ?Ja
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) af en toe
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) /
6. kont of tieten ? ( jongens ) /
7. ooit seks gehad ? nope
8. zoja wat was je raarste plek ? /
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? ongeveer 1 keer in de maand
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: nou heb nog nooit echt gezoend maar heb hem wel een zoen op zijn wang gegeven en dit was al een hele grote stap voor mij
Ik ben een gay jongen van 14,5 jaar
1. hoe oud was je eerste tongzoen ?
- ik was 13 en het was met mn buurjongen van 16
2. ben je verliefd ?
- elke dag opnieuw, ik zie zo vaak een leuke jongen, vooral in de zomer zie je veel nieuwe (want ik woon vlakbij een groot vakantiepark) en dan hebben ze ook weinig kleren aan haha, op school ken ik de meeste wel van gezicht en sms ga ik de stad in om jongens te spotten en ik word best snel verliefd en meestal op onbereikbare jongens
3. heb je verkering ?
- nee, nog nooit echt verkering gehad, maar keer of 3 soort van met een jongen en ik heb wel al iets met andere jongens gedaan
4. vinger je je zelf ? ( meisjes)
- ben een jongen, dus alleen paar keertjes een vriend gevingerd in zn kont en mn eigen kont en hij mij, ik heb dat nog niet zo vaak gedaan, maar klaarkomen met vingeren is echt super lekker, spuit ik harder en meer, is veel dieper gevoel
5. trek je je zelf af ? ( jongens )
- ja, 1 of 2 keer per dag, sms vaker als ik geil ben en zin heb en sms ook wel een dagje niet
6. kont of tieten ? ( jongens )
- beetje gespierde jongens kontjes en ook (liefst) kleine jongenstepels (dus tepels kleine rondjes zeg maar, niet dat de jongens klein zijn)
7. ooit seks gehad ?
- eerste keren: op mn 12e elkaar aftrekken met buurjongen van 15 buiten ergens in de polder, op 13e pijpen met zelfde buurjongen van toen 16 in mijn bed, op 14e 1 x vingeren met meisje en door zelfde meisje gepijpt op schoolfuif, verder met andere jongens aftrekken en pijpen en zoenen/tongen op verschillende plekken, ik heb (en ben) nog nooit geneukt, daar vind ik mezelf nog te jong voor
8. zo ja, wat was je raarste plek?
- vorige zomer s nachts samen met een vriend “bloot" door de polder fietsen (het was daar niet druk dus ja, dan kan dat wel toch en we waren geil) en daarna elkaar aftrekken en pijpen op een steigertje aan een kreek onder het maanlicht, het was toen heel erg warm, zoiets van 25 graden (denk ik) nog s nachts. Ik denk niet dat iemand het gezien heeft, maar we konden de auto’s wel voorbij zien rijden, dus ja miss ook wel. Je mag daar langs die weg niet stoppen, want das een grote weg, maar je kan die kreek en dat steigertje wel zien. T was iig wel heel erg geil en lekker. Ja ik weet jullie zullen me wel gek vinden, maar je vraagt er zelf naar. Ik heb ook wel eens in de bus afgetrokken of in een pashokje in een winkel of gwn buiten in het bos ofzo of op de fiets of vanaf een balkon naar beneden gespoten, ja waar niet eigenlijk, maar ja dat doen jullie toch ook wel als jullie geil zijn, denk ik
9. Hoe vaak per week vinger je jezelf/ trek je af ?
- zie ook vraag 5, dus tussen de 7 en 14 keer aftrekken per week meestal, maar sms, met name in de vakantie, wel vaker en dan miss wel eens 20 keer (of meer?) per week, denk ik
10. vertel jou beste seks/ zoenervaring
- ja elke keer vind ik seks wel bijzonder en mooi en lekker, tis elke keer weer beetje anders.
Ik durf het eig niet zo goed te vertellen, omdat het me gwn overkomen is, we waren bezig voordat ik er erg in had. Ergens vind ik het een beetje raar, maar ik had al eens over zoiets gedroomd en toen gebeurde het echt. Ik heb en ben een keertje afgetrokken en gepijpt met en door 6 jongens op een camping. Met die jongens was ik al hele week opgetrokken. Het was niet echt gepland, maar het gebeurde gwn. We hadden s nachts in ons blootje gezwommen na een campingdisco op een rustig plekje bij het vakantiepark, want daar is een grote kreek en soort van meertje en natuurgebied. Sommige jongens van 16 en 17 hadden ook een beetje bier gedronken, maar ik niks want ik was toen net pas 14 geworden. En toen waren we met elkaar aan het stoeien, eerst in het water en later in het gras. 1 jongen begon over mn piemel te strelen en er in te knijpen en daarna eraan te trekken en toen kreeg ik heel snel een stijve en begon hij me te pijpen. Andere jongens stonden er eerst naar te kijken, wat heel geil is en ze gingen daarna meedoen en streelden mn lichaam terwijl ze aan hun piemel begonnen te trekken. Ik raakte toen ook hun piemels aan. Op een gegeven moment zaten en lagen we allemaal bloot in een soort kring en dan moest je de ene keer de jongen rechts van je trekken en likken en dan weer de jongen links van je en dan was t ook wel ruilen nog. Een jongen van 16, die ik wel heel leuk vond, had dat beetje bedacht en die zei wanneer we moesten ruilen. Hij was een beetje de leider en hij was ook de jongen die er mee was begonnen en als eerste in mijn lul kneep en m stijf maakte tijdens het stoeien. Ik denk dat iedereen wel aan elkaars piemel had gelikt en getrokken. Ik volgens mij iig wel en zij bij mij. Die jongens waren tussen 14 en 17 jaar. Dat was wel supergeil. Meeste piemels voelden ook groter dan de mijne, vooral dikker viel me op. Dat was ook wel met meeste jongens in 1 keer dat ik gedaan heb en das ook maar 1 keertje gebeurd. Ik zou het wel spannend vinden als die jongens er van de zomer weer zijn en dat we miss nog een keertje doen, maar ja zoiets kan je toch nooit van tevoren afspreken, want das raar toch. Moet eig spontaan ineens gebeuren. Meestal buiten de vakantie, doe ik het met 1 andere jongen tegelijk, sms wel met 2 en das ook heel lekker. Ik heb (en ben) nog nooit geneukt en dat ga ik voorlopig ook nog niet doen, denk ik
1. Ik heb het nog nooit gedaan maar ik wil het graag met een vriendin van me.
2. Dat weet ik niet...
3. Nee
4. -
5. Elke dag!
6. Het liefst kont, dat vind ik erg geil.
7. Nee
8. -
9. Ik trek mezelf 1 of 2 keer per dag af.
10. Ik heb wel eens getongOend met een vriendin van me, niemand weet het behalve wij.

1. hoe oud was je eerste tongzoen ? Never had one
2. ben je verliefd ? Nee
3. heb je verkering ? Nee
4. vinger je je zelf ? ( meisjes) ja
5. trek je je zelf af ? ( jongens )-
6. kont of tieten ? ( jongens )-
7. ooit seks gehad ? Nee
8. zoja wat was je raarste plek ? -
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ?  Minimaal 1 keer per week
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: -

willen jullie deze vragen lijst invullen ?

1. hoe oud was je eerste tongzoen ?
2. ben je verliefd ? Ja
3. heb je verkering ? Nee
4. vinger je je zelf ? ( meisjes)
5. trek je je zelf af ? ( jongens ) ja
6. kont of tieten ? ( jongens ) bij de 
7. ooit seks gehad ? Nee
8. zoja wat was je raarste plek ?
9. hoevaak per week vinger je jezelf/ trek je af ? Minimaal 3x per dag 
10. vertel jou beste seks/ zoen ervaring: met een elektrische tandenborstel over mijn penis 




thnx voor invlullen xx

 

Reageer