Skip to main content
Vraag

vragenlijst jongens en meiden 13 vragen

• December 29, 2025
  • 8 reacties
  • 553 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Voor elke vraag is er iets voor een jonge of een meisje te beantwoorden.

1. hoe oud ben je 
  2. seksualiteit
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd)
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf
  5. Ben je besneden of al ongesteld 
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week)
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) 
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen

Al vast bedankt voor het in vullen.

8 reacties

Forum|alt.badge.img

1. hoe oud ben je 14
  2. seksualiteit  meisje
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd) nee
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf Tussen A en B
  5. Ben je besneden of al ongesteld Al ongesteld
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) ja sinds ik 11 ben en doe het minimaal wel 6 keer per week kan ook meer zijn
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) beide 1 keer wouden ik en me vriendin weten hoe het voelt om gevingerd te worden dus we deden elkaar en heb het ook gedaan bij een jonge was 13 en dus 2x
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) zie vraag 7
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) doe regelmatig een klein kusje aan me vriendin
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) 1 keer ik was 12
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee wil wel
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee wil wl
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) nee 
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen ik wil alles een keer uitproberen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 29, 2025

1. hoe oud ben je: 15
  2. seksualiteit: jongen
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd): nee
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf: slap: 11cm en stijf 18 cm
  5. Ben je besneden of al ongesteld: nee
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week): ja sinds me 11de denk ik en ongeveer elke dag een keer
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak): nee
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak): nee, helaas niet
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) ja,14 jaar een keertje
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) ja, toen ik 14 was
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak): nee
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak):nee
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) : nee
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen ja seks, gepijpt worden en beffen

• December 29, 2025
  1. hoe oud ben je? Net 14
  2. seksualiteit? Bi
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd)? Ja bijna een jaar 
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf? 8,5/10,5
  5. Ben je besneden of al ongesteld? Niet besneden
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week)? Ja vanaf m’n 10e   4/5x per week
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)? m’n vriendin soort van gevingerd en een vriend al heel vaak afgetrokken 
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)? Ja vriendin wel eens bij me gedaan maar ook door vrienden vaak afgetrokken 
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)? Een gewone kus ja dat doen de meeste
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)? Nee tongzoenen doe ik niet
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)? Ja beide en nu nog vanaf 11,5 ongeveer. Al heel vaak beide en nu nog
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)? Nog niet maar hoop binnenkort 
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar)? Ja al best vaak, niet veilig (was met jongens) allerlei standjes slaapkamers, woonkamer en buiten
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen? Ik hoop binnenkort m’n vriendin te kunnen beffen en misschien meer

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 29, 2025

1. hoe oud ben je  16
  2. seksualiteit val op jongens 
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd) ja hij 19 
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf DD
  5. Ben je besneden of al ongesteld  ongesteld 
  6. Heb je al een keer gevingerd ja rond 11 jaar of afgetrokken  ja rond 14 jaar (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) ja 
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) zelf als 6
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd ja door of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) 
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) ja rond 11 12 jaar 
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) 13 jaar 
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) was net nog 13 
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke je met beste vriendinen  13  leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar)  ik was net 14 jaar en toen alleen Missionaris later meer uit geprobeerd 
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 29, 2025
  1. hoe oud ben je 14
  2. seksualiteit jongen 
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd)? 14/14
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf 11cm / 16cm
  5. Ben je besneden of al ongesteld  nee
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) 1x per dag begon op 10
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) me vriendin eerste keer 14 heb de tel niet bij gehouden vaak genoeg 
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) ja door me vriendin zelfde als vorige vraag 
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) zelfde als vorige vragen
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) zelfde
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) zelfde
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) zelfde
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) bij mij in bed standje: Missionaris/ doggy

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 29, 2025
  1. hoe oud ben je  14
  2. seksualiteit HETERO
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd) NEE
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf 10 CM SLAP, 13 CM STIJF
  5. Ben je besneden of al ongesteld  NEE
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) AFGETROKKEN. 9X PER WEEK
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) JA, 13, IEDERE KEER BIJ HOCKEY
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) JA, 13, IEDERE KEER BIJ HOCKEY
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) JA, 13, 5
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) JA, 13, 2
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) JA, 13, 10
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) HEB OOIT EEN VAGINA GELIKT, 13, 3
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) JA, VEILIG, 13, STANDING DOG

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 30, 2025

1. hoe oud ben je 14
  2. seksualiteit gay
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd) nee
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf idk/16cm
  5. Ben je besneden of al ongesteld nee
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken  (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) ja, was 9 toen ik begon, meerdere keren per dag
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) nee
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) nee
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) nee
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) nee
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) helaas niet
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen iemand pijpen sws

Forum|alt.badge.img
  1. hoe oud ben je  13
  2. seksualiteit Hetero
  3. Zit je een relatie (zo ja welke leeftijd) Nee😭
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf Slap weet ik niet stijf 11cm ofz
  5. Ben je besneden of al ongesteld Nee
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) Ja elke dag
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) Nee
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) Nee
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) 9-14: Nee
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) 
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) 
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen vragen 9 tot 14 wel ja