Skip to main content

Vragenlijst deel 2 

dit keer tegoei

  1. hoe oud ben je 
  2. hoelang is je piemel (slap)
  3. hoelang  is je piemel (stijv)
  4. trek je veel aff
  5. ben je ooit gepijpt (zo ja hoe voelt dat)
  6. heb je ooit iemand gepijpt (zo ja hoe voelt dat)
  7. heb je ooit met vrienden afgetrokken of ge pijpt (zo ja wat heb en jullie gedaan en was het leuk/geil)
  8. Heb je ooit proberen je zelf te pijpen (zo ja is het gelukt of bijna en was het lekker )
  9. waar is de raarste plek waar  je hebt afgetrokken 

 

 

  1. hoe oud ben je 14
  2. hoelang is je piemel (slap)idk
  3. hoelang  is je piemel (stijv)15,5
  4. trek je veel aff ja
  5. ben je ooit gepijpt (zo ja hoe voelt dat) nee
  6. heb je ooit iemand gepijpt (zo ja hoe voelt dat) nee
  7. heb je ooit met vrienden afgetrokken of ge pijpt (zo ja wat heb en jullie gedaan en was het leuk/geil) nog nooit ieta gedaan met een vriend
  8. Heb je ooit proberen je zelf te pijpen (zo ja is het gelukt of bijna en was het lekker )  ja bijna 
  9. waar is de raarste plek waar  je hebt afgetrokken  school wc 

Vragenlijst deel 2 

dit keer tegoei

  1. hoe oud ben je 15 
  2. hoelang is je piemel (slap) 10/11 cm
  3. hoelang  is je piemel (stijf) 16 cm
  4. trek je veel aff ja?
  5. ben je ooit gepijpt (zo ja hoe voelt dat) k kan mezelf  pijpen en dat voelt wel lekker maar beetje oncomfortabel op een gegeven moment doet je rug ook pijn
  6. heb je ooit iemand gepijpt (zo ja hoe voelt dat) naast mezelf niemand en  s geil
  7. heb je ooit met vrienden afgetrokken of ge pijpt (zo ja wat heb en jullie gedaan en was het leuk/geil) toen ik op de basisschool gym had gingen we soort worstelen op een matje en toen ging een vriend en ik elkaars been een soort van neuken tijdens het soort van worstelen ik had toen geen idee wat masturberen eigenlijk was maar nu k er op terug denk was t wel geil
  8. Heb je ooit proberen je zelf te pijpen (zo ja is het gelukt of bijna en was het lekker ) zeker k kan t ook
  9. waar is de raarste plek(ken) waar  je hebt afgetrokken  school wc en bij een vriend toen k aan het logeren was bij m hij lag boven mij dus k kon gwn mn gang gaan.

 

 


  1. hoe oud ben je  16
  2. hoelang is je piemel (slap) 11cm
  3. hoelang  is je piemel (stijv) 17cm
  4. trek je veel aff 5/6 keer per week
  5. ben je ooit gepijpt (zo ja hoe voelt dat) ja, voelt heerlijk, veel heftiger dan aftrekken en zeker als er lekker stevig aan je lul gezogen wordt dan is het moeilijk vol te houden
  6. heb je ooit iemand gepijpt (zo ja hoe voelt dat) nee
  7. heb je ooit met vrienden afgetrokken of ge pijpt (zo ja wat heb en jullie gedaan en was het leuk/geil) nee
  8. Heb je ooit proberen je zelf te pijpen (zo ja is het gelukt of bijna en was het lekker ) weleens geprobeerd vroeger maar kan er net niet bij
  9. waar is de raarste plek waar  je hebt afgetrokken in de duinen, het bos, of in een kleedhokje in het zwembad

Reageer