Skip to main content
Voor de hetero's:



1. Ben je een jongen of een meisje?

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)

10. Wat vind je van de Gay Pride?

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?

15. Scheld je wel eens met homo?

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?

20. Wat vind je van het homohuwelijk?

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?

Voor de hetero's:

1. Ben je een jongen of een meisje? meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 10
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? je bent er mee geboren denk ik
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? nee? mischien als je BI bent
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? nee
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? niks
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? verdrietig  mijn school is homofobisch alleen een paar mensen vinden het oke
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? nne
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) een wat
10. Wat vind je van de Gay Pride? oke 
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? blij voor haar zijn
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? zelfde 
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? nee
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?nee
15. Scheld je wel eens met homo? nee
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? waarom niet
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? nee
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? soms
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? overdreven en echt heel zielig
20. Wat vind je van het homohuwelijk? niks
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? niks

 


1. Ben je een jongen of een meisje?  jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?   25
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?     eigenschap
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?     nee
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? ja, nee, ik haat absoluut geen homo’s
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?  beetje raar
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?  raar
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?   nee
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)    nee
10. Wat vind je van de Gay Pride?     goddeloos
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? geen idee, ik zou wel schrikken maar het wel accepteren
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? hetzelfde als 11
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?  nee
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? nee
15. Scheld je wel eens met homo?  nee
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? ja, diegene valt ook op het andere geslacht.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? nee
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?  nee, merk ik niet
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?   goed, maar homo’s moeten wel geaccepteerd worden
20. Wat vind je van het homohuwelijk? onbijbels
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?  heel veel sterkte in God


Voor de hetero's:

1. Ben je een jongen of een meisje?meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? vanaf 9 ofz
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel  persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? aangeboren
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? nee het is toch geen ziekte😓
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?nee
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? mooi
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? mooi
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? ja
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) ja
10. Wat vind je van de Gay Pride? goed
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? aanmoedigend
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? aanmoedigend
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? ja
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? zou wel willen
15. Scheld je wel eens met homo? nee
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? durf k wel want bi is jongens en meisjes en als die je leuk vinden dan is dat toch gwoon goed
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? ja hoor
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? ja
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? echt racistisch dan moet er ook een heterowet komen
20. Wat vind je van het homohuwelijk? heel goed
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? wees jezelf


Voor de hetero's:

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen 
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? Vanaf dat ze puber zijn lijkt me 
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Ik denk dat het aangeboren is 
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Het is niet een ziekte dus nee 
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Nee en ik haat ze niet 
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Niks eigenlijk 
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Waarom in het openbaar maar dat heb ik ook met hetero stellen 
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?ja 
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) nee
10. Wat vind je van de Gay Pride? Belachelijk aangezien het zo extreem is en dat mensen die niet echte dingen hebben Zoals pan sexualen non binairen en veel transgenders daar gebruik van maken om hun agenda te pushen 
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Onverwacht ik plaag hem er waarschijnlijk wel mee lol 
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?oké veel succes 
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Ja 
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?ja om te weten hoe 
15. Scheld je wel eens met homo? Ja 
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Jawel en dan mag ze van mij er ook een meid naast hebben zo lang het geen liefdes relatie is en alleen sex
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ja 
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?nee 
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Soms wel goed als we nu kijken naar de staat van America enz waarbij 5 jarigen puberteit blokkers krijgen enz 
20. Wat vind je van het homohuwelijk?mag van mij 
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Leef je uit 


hii,

Geneeslijk, omg.  Die had me echt. Kijk een beetje uit daarmee, oke?


Voor de hetero's: ik ben bi maar ik ga hem toch maar invullen naar mijn mening:

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? geen minimum
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Geen keuze, en ook geen eigenschap.
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee, het is geen ziekte.
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Niet iedere homo wil homoseks.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Geen mening
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Oke, maar kon ergens anders. Dat heb ik sowieso met zoenende  mensen openbaar
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Nee
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Ja
10. Wat vind je van de Gay Pride? Goed
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Oke, hoe ben je erachter gekomen?
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Zelfde.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Uhm-
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Zou ik wel willen
15. Scheld je wel eens met homo? Nevernooitniet.
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?  Tuurlijk, niet dat hij/zij sneller vreemdgaat ofzo. Stomme vraag.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ligt eraan welke klas je zit. Kom je in de goeie klas uit, positieve reacties. Zo niet, weet morgen de hele school het...
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Soms wel
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Niet goed, maar ja, niet veel aan te doen...
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Niet echt een mening.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Word niet onzeker van mensen die zeggen dat je niks bent!

Ohja, nog even: Gay zijn is niet het openlijk laten zien ervan. Dus topics waarin word gespot zoals deze en gay in het stereotype nemen, zijn zegmaar niet het beste materiaal om gay als onderwerp te nemen...


Reageer