Vraag

Vragenlijst fetish 10 vragen!

  • 21 November 2023
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
  1. wat voor fetish heb je?
  2. weet je hoe je die fetish hebt gekregen?
  3. Masturbeer je met je fetish?
  4. Zo ja, hoe?
  5. Weten je ouders het?
  6. Zo ja, wat was hun reactie?
  7. Kun je een dier als fetish hebben?
  8. Kun je beschrijven hoe het voelt om een fetish te hebben?
  9. Heb je meerdere fetischs?
  10. Wie weet allemaal dat jij een fetish hebt?

Bedankt voor het invullen! :)

Is er nog iets anders dat je wilt zeggen: 


6 reacties

Umh heel veel hebben het over een fetisj maar wat is

het

dan is het fetishj, ik kan niet echt schrijven ofzo :)

Reputatie 3
Badge +1

Een fetish is dat je ergens helemaal gek op bent, heb wel eens gehoord over een voeten fetish bijvoorbeeld. Dan houden mensen van voeten of worden er zelfs geil van.

HAHAHAHA

 

Badge
  1. wat voor fetish heb je?  Sokken fetish
  2. weet je hoe je die fetish hebt gekregen? nee
  3. Masturbeer je met je fetish? ja
  4. Zo ja, hoe? Ik trek af in de sok
  5. Weten je ouders het? nee
  6. Zo ja, wat was hun reactie?
  7. Kun je een dier als fetish hebben? denk het niet, maar ik denk dat er wel mensen zijn die dat hebben
  8. Kun je beschrijven hoe het voelt om een fetish te hebben? Soms wel fijn, maar voel me soms ook schuldig ofz
  9. Heb je meerdere fetischs? nee
  10. Wie weet allemaal dat jij een fetish hebt? alleen ik
Badge
  1. wat voor fetish heb je? (1) ik zou wel eens een jongen een tong willen draaien die blokjes (een beugel) heeft, (2) op iemand zijn sperma er zijn uitlopen over zijn vinger/buik (3) iemand zijn sperma oplikken. (4) sindskort schoenen en sokken, kleding algemeen eigenlijk. niet dat ik het al gedaan heb maar lijkt me eens leuk om schoenen van iemand te kopen of iemand zijn cumsok kopen of een trui/tshirt met cum op maar niet dat ik het al gedaan heb of mijn favo fetish is
  2. weet je hoe je die fetish hebt gekregen? iemand zijn sperma oplikken door het te zien en op te likken. de rest lijkt me leuk om eens 1 keertje van iemand te kopen
  3. Masturbeer je met je fetish? ja
  4. Zo ja, hoe? heb wel al eens 2 of 3x over mijn schoen klaargekomen, niet dat ik dat absoluut wou, maar omdat ik eens een goeie foto wou nemen van mijn sperma achteraf en je het goed zou zien liggen heb ik dan maar mijn zwarte (fila disruptor) schoen genomen
  5. Weten je ouders het? nee
  6. Zo ja, wat was hun reactie?
  7. Kun je een dier als fetish hebben? nee!! ik heb ooit eens een jongen via webcam zien aftrekken in zijn living terwijl de hond bij hem lag, op een gegeven moment begon die hond zijn ballen en eikel te likken en die kerel liet dat gewoon toe, vies om te zien en absoluut not done, ik ben uiteindelijk blijven kijken omdat hij een mooie piemel had, toen kwam hij klaar op zijn buik… en liet hij de sperma door zijn hond oplikken, jakkes! nadien heb ik hem geblokkeerd want dat was niet oke
  8. Kun je beschrijven hoe het voelt om een fetish te hebben?
  9. Heb je meerdere fetischs? zie boven
  10. Wie weet allemaal dat jij een fetish hebt? degene van wie ik hun cum mag oplikken

Reageer