Skip to main content
Vraag

vragenlijst Dilemma’s Superlang

• April 4, 2025
  • 70 reacties
  • 4837 Bekeken

Toon eerste bericht

70 reacties

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hoi! Ik ben Puck en ik wil al heel lang een nieuwe vragenlijst maken. Het is eindelijk gelukt alleen is het een dilemmavragenlijst geworden. Veel plezier met invullen!

(Maak je beste keuze dikgedrukt)

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. Ikweetgeennaampje123
  2. Hoe oud ben je? . 15
  3. Jongen of meisje? . jongen​​​​
  4. Kleur ogen? . groen/blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . blond, donker bruin, bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 11 slap 16/17 stijf
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . nvt
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . idk, 13?

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen blauw
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf sorry ik ben dom maar ik weet niet wat je bedoeld.
  3. Schaamhaar of kaal kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder zonder 100% natuurlijk
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt op nudisten vakantie heerlijk!
  6. Onderdanig of dominant geen van beide, beetje nemen en beetje geven
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken kijken
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen strippoker
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mvv of mmv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? maakt niet uit als het maar wederzijds is​​​​​​
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen meisje beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt masturberen is al vaker gebeurt
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? elke dag slikken
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken nooit seks
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? openbaar (strand ofzo)
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje heb ik nog niet dus kom maar op
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd iedereen mag mijn boven lichaam zien
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen in de klas
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie online

Dilemma’s voor als je op meisjes valt

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten groot mits ze echt zijn
  3. Grote tieten of dikke kont grote echte tieten
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docente
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je alles lezen
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal alle meisje klas
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjeteam

Dilemma’s voor als je op jongens valt

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader
  3. Je vader pijpen of een docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s)
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn)
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen

Dilemma’s voor meisjes

1. Wat wil je liever, dat ze aan je borsten zitten of aan je kont 
  2. Je vader ziet je bloot of de vader van je beste vriendin
  3. Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas
  4. Vingeren in de ochtend of in de avond
  5. Liever worden gebeft of liever worden gevingerd 
  6. Je laten vingeren door een onbekende of een onbekende aftrekken
  7. Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje
  8. Seks in je kutje of seks in je kont (anaal)
  9. Je borsten laten zien of je kutje laten zien aan een onbekende?  
  10. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen
  11. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen
  12. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? piemel
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze verschillende vrouwen
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen kan allebei
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt foto
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen nee
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen nee
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen nee

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 8
  2. Was het lang genoeg? mag altijd langer
  3. Heb je nog een vraag aan mij? nee

Bedankt voor het invullen! Groetjes, Puck

groetjes en houdoe, Ikweetgeennaampje123

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 30, 2025

lijkt me wel weer grappig dus lesgo

Hoi! Ik ben Puck en ik wil al heel lang een nieuwe vragenlijst maken. Het is eindelijk gelukt alleen is het een dilemmavragenlijst geworden. Veel plezier met invullen!

Basisvragen 

1. Hoe heet je?  naja idk of je dat mag zeggen naja jij mag dat hierin plaatsen “puck” dus ik ook wel dus mn naam is voor nu koelkast oke je mag me koelkast noemen hahahaha
  2. Hoe oud ben je? . 15
  3. Jongen of meisje? . jongen
  4. Kleur ogen? .  Lichtblauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Donker/dirty blondfz / bruin fz / zwart 
  6. Cupmaat / lengte piemel? . uhh ligt eraan of t in erectie is of niet
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . uh jes toen ik 14 was
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 11/5 ofzo

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen  sws blauw
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf ik denk kleiner
  3. Schaamhaar of kaal Kaal ik vind het maar goor
  4. Een cursh met tatoeages of zonder zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt de vakantie
  6. Onderdanig of dominant idk wat dominant is dus onderdanig ofzo
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken ligt aan het moment
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen Dw
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mvv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? bahaha random meisjes natuurlijk
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen 2e optie denk
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen 2e weer?
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt 1e optie 2e lijkt me gw gek
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? dan maar de eetlepel hé
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken de spajes dan maar
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? terwijl je ouders thuis zijn gw deur opslot of wachten tot het rustig is
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto  van jezelf anoniem in je mailbox foto dan kan je nog DNA test doen en kijken van wie t is ofzo
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd altijd zonder hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen 1e optie
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie bahaha dan word ik liever ontmaagd door iemand van mn familie het was zo een chaos toen hahahaha

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini ondergoed
  2. Kleine borsten of grote borsten groote maakt niet ui niet onzeker zijn maar denk gw klein
  3. Grote tieten of dikke kont grote tieten denk
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder  docent je eigen moeder lijkt me zo fk raar
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze  negeert je 1e optie natuurlijk
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal 1e optie
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche  in bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes)  bahah hoe kom je op deze vraag dan ga ik liever 1 keer meedouchen met de meidenteam

7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s)
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn)
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen

Dilemma’s voor meisjes

3. Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas
  7. Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje
  10. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen
  11. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen
  12. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? penis dan denk
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend moeder van beste vrien bahahahaha ze gaat trauma's oplopen
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze  meisje eigen keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen laten zien van penis
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt IRL is altijd beter hé
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen zusje dan
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen is vies man
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen nohmah nooit

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel?
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen

Eindvragen

Wat vond je van de lijst (0-10)? ik vond het wel een goede 8.8

Was het lang genoeg? jahoor 

Heb je nog een vraag aan mij? Ben jij zelf eig ontmaagd? ik zie de vragen wel maar ben benieuw of je zelf al bent ontmaagt cuz ik wel

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? hans.
  2. Hoe oud ben je? .16
  3. Jongen of meisje? .jongen
  4. Kleur ogen? . groen
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 18cm
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . ja 15
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 13 ofzo

Dilemma’s voor allemaal

2. Langere crush of kleinere dan jijzelf iets kleiner
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudisten
  6. Onderdanig of dominant dominant
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen poker
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mmv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen heb geen meisjes in mn klas helaas
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen zie bovenstaand
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt seks
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kut sapje
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? op je kamer 
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox speeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd bovenlichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen streamen
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie online

2. Kleine borsten of grote borsten klein
  3. Grote tieten of dikke kont dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docent
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je boeit me beide eig niet
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal de klas
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meidenteam

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? penis
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend eigen moeder (veel minder awkward)
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze (1)
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen penis
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt lelijk
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen dan niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen dan niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen dan niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 6
  2. Was het lang genoeg? ja
  3. Heb je nog een vraag aan mij? wat voor familie issues heb jij?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

Basisvragen 

1. Hoe oud ben je? . 14
  2. Jongen of meisje? . jongen
  3. Kleur ogen? . ​​​​​​blauw groen
  4. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . donker bruin
  5. Cupmaat / lengte piemel? . 15-16cm 
  6. Ontmaagd? (Hoe oud?) . nee
  7. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 12 

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen 
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf
  3. Schaamhaar of kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt
  6. Onderdanig of dominant
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm)
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens?
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken?
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben?
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten
  3. Grote tieten of dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes)

Dilemma’s voor jongens

3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 10 ik vondt het echt een leuke vragenlijst vragen die niet vaak worden gesteld
  2. Was het lang genoeg? nee mag langer van mij
  3. Heb je nog een vraag aan mij? nee

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 30, 2025
  1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan.
  2. Hoe oud ben je? .      14
  3. Jongen of meisje? .       Jongen
  4. Kleur ogen? .           Blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? .             Blond
  6. Cupmaat / lengte piemel? . Slap 10  stijf 17
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .        Nvt 
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? .          12 ofz

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen.       Blauw
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf.     Kleiner het liefst
  3. Schaamhaar of kaal.       Kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder.       Zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt.     Nudisten vakantie 
  6. Onderdanig of dominant.      Weer ik niet
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken       Kijken
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen.       Idk
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) ik denk mvv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens?     Random jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen.    Een meisje van me klas beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen.   Een random meisje beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt.   Ik Sneek seks
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Liever thuis als me ouders er zijn
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox.  Een seks speeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd.  Heel boven lichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie.  Ik snel ontmaagd  door familie

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini.  Bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten. Tussenin
  3. Grote tieten of dikke kont. Dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder.  Met docent
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal. Alle meisjes uit me klas tongzoenen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche. Ik denk onder de douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes). Met een meisje team douchen

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? Ballen
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend. Mijn moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze.  Eeen meisje uit keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen. Piemel laten zien
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt. Over een foto van een mooi meisje
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen. Dan maar niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen. Dan maar niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen. Dan maar niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7
  2. Was het lang genoeg? Ja
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Nee

Forum|alt.badge.img

Basisvragen 

Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. 

Hoe oud ben je? . 12

Jongen of meisje? . Jongen

Kleur ogen? . Breun

Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Licht bruin

Cupmaat / lengte piemel? . 9,5 cm

Ontmaagd? (Hoe oud?) . Nee

(Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 12

Dilemma’s voor allemaal

Blauwe ogen of groene ogen groene (vind blauwe eigenlijk echt lelijk)

Langere crush of kleinere dan jijzelf langere

Schaamhaar of kaal kaal

Een cursh met tatoeages of zonder zonder

Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudisten vakantie.

Onderdanig of dominant dominant 

Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken seksverhalen

Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen durven of de waarheid 

Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) 100% mvv

Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Meiden

Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje van de klas

Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen meisje beffen

Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt masteruberen

Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Nooit sex

Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken elke dag kut sappen

Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Thuis sex

Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox sex speeltje

Heel de school ziet een foto van je blote  bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd alles behalve mijn hooft

Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen online masteruberen 

Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie familie 

Dilemma’s voor als je op meisjes valt

Meisje in ondergoed of meisje in bikini bikini

Kleine borsten of grote borsten lekker groot

Grote tieten of dikke kont grote tieten

Anonieme sexchat met je docente of met je moeder DOCENT 

Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je BLOOT ZIEN

Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal meisjes van de klas

Bloot met een meisje in bad of onder de douche in bad

Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjes team

Jongen met borsthaar of zonder borsthaar

Anoniem sekschat met een docent of met je vader

Je vader pijpen of een docent

Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal

Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine

Bloot met een jongen in bad of onder de douche

Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s)

Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren

Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn)

Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen

Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen

Dilemma’s voor meisjes

Wat wil je liever, dat ze aan je borsten zitten of aan je kont 

Je vader ziet je bloot of de vader van je beste vriendin

Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas

Vingeren in de ochtend of in de avond

Liever worden gebeft of liever worden gevingerd 

Je laten vingeren door een onbekende of een onbekende aftrekken

Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje

Seks in je kutje of seks in je kont (anaal)

Je borsten laten zien of je kutje laten zien aan een onbekende?  

Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen

Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen

Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen

Dilemma’s voor jongens

Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? Piemel

Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend moeder

Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze 30 random vrouwen 

Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen sperma

Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt foto van mooi meisje

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen NEE

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen heb ik niet

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen Nee

Eindvragen

Wat vond je van de lijst (0-10)? 7

Was het lang genoeg? Ja

Heb je nog een vraag aan mij? Nee

Forum|alt.badge.img+2

Basisvragen 

1. Hoe heet je? UnknownGirl2009
  2. Hoe oud ben je? . Over paar dagen 16
  3. Jongen of meisje? . Meisje
  4. Kleur ogen? . Intens/soms licht blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Donkerblond
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 85B
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . Nope
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 13 jaar

Dilemma’s voor allemaal

3. Schaamhaar of kaal
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens?
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben?
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie

Dilemma’s voor meisjes

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7
  2. Was het lang genoeg? ja hoor
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Soms wel probleemvragen, maar verder niet haha

• May 2, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . c’tjee
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Jongen of meisje? Jongen
  4. Kleur ogen? Bruin
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar?  Bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? ongeveer 15.2 (idk al lang niet gemeten)
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) x
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? 12 ofzo denk ik

Dilemma’s voor allemaal

3. Schaamhaar of kaal
  6. Onderdanig of dominant (Ik twijfel bij deze)

8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes)

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7.5
  3. Heb je nog een vraag aan mij?

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . F ;)
  2. Hoe oud ben je? .17
  3. Jongen of meisje? .Meisje
  4. Kleur ogen? .Bruin/Hazel
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? .Bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? .Cup D
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .Ja, op mn 15e
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? .13/14/15 ofzo?

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen Blauw
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf Kleiner
  3. Schaamhaar of kaal Zelf Kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder Met!!
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt Nudisten vakantie
  6. Onderdanig of dominant Ligt eraan met wie :o
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken Filmpjes!
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen durf of de waarheid!
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mvv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Gemixt?? :O
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen Beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen Beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt Masturberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Elke dag een eetlepel sperma, sex is a need
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken Hetzelfde als de vorige
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Op kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox Speeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd Alles bloot
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen In de klas :O
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie Hier heb ik geen antwoord op

Dilemma’s voor als je op meisjes valt (val op beide)

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini Ondergoed
  2. Kleine borsten of grote borsten Grote
  3. Grote tieten of dikke kont Dikke
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder Docente!
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je 1e
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal 1e optie
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche Onder de douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) Meedouchen met een meisjesteam

Dilemma’s voor als je op jongens valt (val op beide)

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar Zonder
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader Docent
  3. Je vader pijpen of een docent Docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal Broer
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine Iets te groot
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche Onder de douche
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s) Geen van beide
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren Onbekende vingeren
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn) Doe niet aan incest ;)
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen Een jongen uit mn klas
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen Dat ik het te zien krijg

Dilemma’s voor meisjes

1. Wat wil je liever, dat ze aan je borsten zitten of aan je kont Borsten
  2. Je vader ziet je bloot of de vader van je beste vriendin Vader
  3. Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas Onderbroek
  4. Vingeren in de ochtend of in de avond Avond
  5. Liever worden gebeft of liever worden gevingerd Gevingerd
  6. Je laten vingeren door een onbekende of een onbekende aftrekken Vingeren door onbekende
  7. Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje Slikken
  8. Seks in je kutje of seks in je kont (anaal) Kut
  9. Je borsten laten zien of je kutje laten zien aan een onbekende?  Borsten
  10. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen Niet
  11. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen Niet
  12. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen Mn beste vriendin wel

Dilemma’s voor jongens nvt

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 9, eindelijk een keer een originele vragenlijst!
  2. Was het lang genoeg? Jaaa 
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Nee, dankjewel! 

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan.
  2. Hoe oud ben je? . 14
  3. Jongen of meisje? . jongen
  4. Kleur ogen? . blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . bruine krullen
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 14 cm stijf
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .nee nog niet
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . toen ik 13-14 jaar was

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen blauw
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf? kleiner
  3. Schaamhaar of kaal? een beetje mag maar liefst niet teveel
  4. Een cursh met tatoeages of zonder  zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudistenkamp
  6. Onderdanig of dominant beided
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken beide 
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen waarheid doen
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mmv en vvm
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? met random meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen? beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen jongen pijpen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt mastruberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? elke dag sperma slikken
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsapjes
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? op kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd bloot bovenlichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen online rukken
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie ontmaagding online

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten tussenin
  3. Grote tieten of dikke kont grote tieten
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docente
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je meisje van mijn dromen
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal moeder voelt overal
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche in bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjesteam

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? piemel
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend moeder beste vriend
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze 1 meisje naar keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen piemel laten zien
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt foto mooi meisje
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen dan maar niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen dan maar niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen beste vriend

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 8
  3. Heb je nog een vraag aan mij? nee

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 6, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. A….
  2. Hoe oud ben je? . 17
  3. Jongen of meisje? . Jongen
  4. Kleur ogen? . Bruin
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 17cm stijf
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . Nee
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 11/12

Dilemma’s voor allemaal

3. Schaamhaar of kaal Kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder Zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt De week, als daar geen bekenden zijn, anders het uur
  6. Onderdanig of dominant Dominant (denk ik)
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken Verhalen
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen Doen-waarheid
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen Meisje beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen Meisje beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt Masturberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Uhh ik denk elke dag een lepel

15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken  Elke dag drinken
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? kamer met ouders thuis
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox Speeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd Alles zonder hoofd

19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen Anoniem in de klas
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie Online dan maar

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini Ondergoed
  2. Kleine borsten of grote borsten Klein
  3. Grote tieten of dikke kont Grote tieten
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder Docente
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je Het meisje kan mn gedachten lezen

6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal Alle meisjes uit de klas
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche Bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) Één keer meedouchen

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? Piemel
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend Mijn moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze Een van keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen Piemel
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt Foto
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen Niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen Niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen Niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7/10
  2. Was het lang genoeg? Had langer gemogen
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Nee hoor

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Basisvragen 

2. Hoe oud ben je? . 14
  3. Jongen of meisje? . jongenn
  4. Kleur ogen? . bruin
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . alles ook bruin 
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 16-17cm
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .nee nog niet
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 12 jaar 

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen groene
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf kleiner
  3. Schaamhaar of kaal lieftst boven vagina kaal
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudistenkamp
  6. Onderdanig of dominant beide wel
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken lezen want heb je meer fantasie
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen seksopdrachten
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? jongens is minder raar
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje van klas beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen random meisje beffen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? eetlepel sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsapjes drinken
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? hangt af waar openbaar toilet fz ja
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox speeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd blote bovenlichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen online
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie altijd online 

2. Kleine borsten of grote borsten midden eigenlijk maar alle borsten zijn mooi
  3. Grote tieten of dikke kont dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder sexchat met me docente
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je eerste
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal tongzoenen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjesteam

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend moeder beste vrien
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze een meisje naar keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen sperma showen
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt foto
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 8
  2. Was het lang genoeg? ja
  3. Heb je nog een vraag aan mij? vul jij hem in?

Forum|alt.badge.img

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. -
  2. Hoe oud ben je? . 16
  4. Kleur ogen? . Blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Donkerblond/bruin/donkerbruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 16 cm
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . Ja, 15
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 11

Dilemma’s voor allemaal

3. Schaamhaar of kaal Kaal
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt -
  6. Onderdanig of dominant Dominant
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken Goeie seksverhalen, kan je zelf fantaseren
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen Doen-waarheid
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) MVV
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Random jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen Meid beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen Meid beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt Seks
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Elke dag sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken Kutsapjes
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Seks op kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox Seksspeeltjes
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd Bloot bovenlichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen Online
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie Familie

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini  Ondergoed
  2. Kleine borsten of grote borsten Klein
  3. Grote tieten of dikke kont Dikke kont
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je Al mn gedachten lezen
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal Tongzoenen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche Onder douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) Douchen met meidenteam

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend Eigen moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze 1 meisje naar keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen Piemel laten zien
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt Lelijk meisje in het echt, ik zeg altijd maar ‘in doggy zie je het gezicht niet’
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen Niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen Niet
  8.  Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen Niet

• July 11, 2025

Basisvragen 

Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan.

Hoe oud ben je? . 14

Jongen of meisje? . ​​jongen

Kleur ogen? . grijs-blauw

Kleur hoofdhaar  bruin/ wenkbrauwhaar zwart / schaamhaar zwart? .

Cupmaat / lengte piemel? . slap 9cm stijf 16cm

Ontmaagd? (Hoe oud?) . ja ,14

(Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 12

Dilemma’s voor allemaal

Blauwe ogen of groene ogen blauw

Langere crush of kleinere dan jijzelf kleiner

Schaamhaar of kaal kaal

Een cursh met tatoeages of zonder zonder

Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt een week op nudisten vakantie

Onderdanig of dominant dominant

Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken verhaaltjes

Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen-waarheid

Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mvv

Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? random meisjes

Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje uit mijn klas beffen

Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen random meisje beffen

Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt ​​masturberen

Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? eetleper sperma slikken

Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsapjes drinken

Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? openbaar ik hoef niet dat mijn ouders het horen

Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje toegestuurd krijgen

Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd foto van bloot boven lichaam en hoofd

Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen met een masker masturberend streamen

Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie ontmasgt worden door iemand van mijn familie

Dilemma’s voor als je op meisjes valt

Meisje in ondergoed of meisje in bikini bikini

Kleine borsten of grote borsten ​​groot

Grote tieten of dikke kont dikke kont

Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docent

Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je ze negeert mij

Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal ​​zusje/moeder voelen overal

Bloot met een meisje in bad of onder de douche in bad

Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) een keer mee douchen met een meisjes team

Dilemma’s voor jongens

Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? piemel

Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend eigen moeder

Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze een meisje naar eigen keus

Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen piemel laten zien

Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt spuiten over een foto van een mooi meisje

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen zusje mag het doen

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen broer(tje) mag het doen

Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen beste vriend mag het doen

Eindvragen

Wat vond je van de lijst (0-10)? 10

Was het lang genoeg? nee

Heb je nog een vraag aan mij? nee

• July 11, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. Aubin
  2. Hoe oud ben je? . 13
  4. Kleur ogen? . Grijs 
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Blond / net niet zwart / heb ik nog niet
  6. Cupmaat / lengte piemel? . Slap 8/8,5 stijf 10/10,5
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . Ja 11
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . Aftrekken 10 jaar

Dilemma’s voor allemaal

2. Langere crush of kleinere dan jijzelf Iets kleiner
  3. Schaamhaar of kaal Altijd kaal
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt Ik kom elk jaar op naturistencamping dus een blote wandeling
  6. Onderdanig of dominant Dominant 
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken Seksverhaaltjes
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doendurvenwaarheid met opdrachten 
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) Mmv of mvv 
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Moeilijk, jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen Beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen Jongen van klas
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt Ben al een paar x betrapt dus dan maar met sex
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken Kutsapjes
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Beide al gedaan
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox Seksspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd Alles bloot
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen Klas
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie Ontmaagding

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini Bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten kleine 
  3. Grote tieten of dikke kont Grote tieten 
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je Bloot zien
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overalTongzoenen gadver dan me maar laten bevoelen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche Bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) Meisjesteam

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar Zonder
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader Docent
  3. Je vader pijpen of een docent Docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal Vader/broer
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine Iets te klein 
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche Bad
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s) Jongensteam maar dat gebeurt elke week
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren Laten aftrekken 
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn) Random  jongens
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen 8 jongens
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen Dat andere het te zien krijgen

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend Me moeder ziet me al elke dag bloot dus moeder van vriend
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze Meisje
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen Onbekende piemel laten zien 
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt Foto 
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen Zus(je)
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen Broer(tje) is al eens gebeurd 
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen M’n beste vriend mag het altijd doen 

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7,5/8
  2. Was het lang genoeg? Te kort
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Nee

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 11, 2025
  2. Hoe oud ben je? .14
  3. Jongen of meisje? . Jongen
  4. Kleur ogen? . Blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Blond blond bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 18 cm stijf
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . Nee
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 12

Dilemma’s voor allemaal

2. Langere crush of kleinere dan jijzelf kleiner
  3. Schaamhaar of kaal kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt week nudisten vakantie
  6. Onderdanig of dominant dominant 
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken kijken
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen waarheid is veel leuker lijkt me
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Random jongens want dat doenlijk al op sport
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje uit me klas beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen random meisje beffern 
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt seks
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Eetlepel sperma
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Als me ouders thuis zijn op me kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seks speeltje toegestuurd krijgen
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd maakt me niet uit want ben een jongen
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie iemand van me familie die me ontmaagd

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini in bikini vind ik lekkerder
  2. Kleine borsten of grote borsten beet aan de kleine kant vind ik wel goed
  3. Grote tieten of dikke kont dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder allebei niet
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je gedachten lezen
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal alle meisje s uit me klas tongen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche ja wil ik wel
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) een keer mee douchen met een meisjes team 

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? Ballen
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriendallebij liever niet
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze een meisje van eigen keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen primer laten zien
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt liever over een mooi meisje op een foto
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen nee liever niet dan
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen hebbik niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen mijn beste meisjes vriendin mag het wel doen

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)?
  2. Was het lang genoeg?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 13, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . Toevoeging KT. naam op het forum. Ivm regel 4 is het geven van je echte naam niet toegestaan. sofie
  2. Hoe oud ben je? . 12
  3. Jongen of meisje? . meisje
  4. Kleur ogen? . blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . blond, bruin, geen
  6. Cupmaat / lengte piemel? . mijn borsten zijn echt klein
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . ja toen ik 10 was
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? .8

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen groen
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf langer
  3. Schaamhaar of kaal beetje haar is owkee
  4. Een cursh met tatoeages of zonder met
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt blote wandeling
  6. Onderdanig of dominant onderdanig
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken seksfilm
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen-waardheid
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mmv
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? random meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje van kals
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen jongen van klas
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt betrapt op seks
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? elke dag sperma!!!!!
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken elke dag kutsapjes
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? openbaar
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox sekspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd alles bloot behalve hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen streamen
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie ontmaagd door familie

2. Kleine borsten of grote borsten kleine
  3. Grote tieten of dikke kont grote tieten
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je al mijn gedachten
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal alle meisjes tongzoenen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) met meisjes

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar zonder
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader docent
  3. Je vader pijpen of een docent docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal mijn broer voelt mij
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine iets te kleine
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche douche
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s) hele maand met mijn broer
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren onbekende vingeren
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn) sperma van broer
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen acht 
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen ik krijg het te zien

Dilemma’s voor meisjes

1. Wat wil je liever, dat ze aan je borsten zitten of aan je kont  aan mijn kont
  2. Je vader ziet je bloot of de vader van je beste vriendin vader van mijn vriendin
  3. Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas onderbroek doorgeven
  4. Vingeren in de ochtend of in de avond avond
  5. Liever worden gebeft of liever worden gevingerd  gebefd
  6. Je laten vingeren door een onbekende of een onbekende aftrekken vingeren
  7. Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje doorslikken
  8. Seks in je kutje of seks in je kont (anaal) kut
  9. Je borsten laten zien of je kutje laten zien aan een onbekende?  borsten
  10. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen zusje
  11. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen broer
  12. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen bestie

Dilemma’s voor jongens

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 9

• July 13, 2025

Basisvragen 

1. Hoe oud ben je? . 17
  2. Jongen of meisje? . jongen
  3. Kleur ogen? . bruin
  4. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . bruin
  5. Cupmaat / lengte piemel? . 16cm
  6. Ontmaagd? (Hoe oud?) . nee
  7. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 11/12

Dilemma’s voor allemaal

2. Langere crush of kleinere dan jijzelf kleiner
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt vakantie
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen-waarheid
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen beffen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? nooit seks
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken nooit seks
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? openbaar
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox sekspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd bovenlichaam bloot
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie online indien zonder face

2. Kleine borsten of grote borsten kleine borsten
  3. Grote tieten of dikke kont dikke kont, liever alle 2 niet
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je gedachten en bloot zien
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal zus
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjesteam

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend mijn moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze een meisje naar keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen piemel laten zien
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen zus als ze wilt
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen broertje
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen beste vriend

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)?  8
  2. Was het lang genoeg? mag langer

Forum|alt.badge.img
  2. Hoe oud ben je? . 13
  3. Jongen of meisje? .jongen
  4. Kleur ogen? .blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? .blond
  6. Cupmaat / lengte piemel? .slap tien stijf 15
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .niet
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? .12 toen ik echt kwam

Dilemma’s voor allemaal

2. Langere crush of kleinere dan jijzelf korter
  3. Schaamhaar of kaal maakt niet uit
  4. Een cursh met tatoeages of zonder zelfde als 3
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudist strand
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken filpmje
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen waarheid
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen pijpen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen beffen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken drinken
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd zonder hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen online
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie online

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini bikini
  2. Kleine borsten of grote borsten  grote
  3. Grote tieten of dikke kont tieten
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docent
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je gedachten
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal meisjes tongen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche douche
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) meisjesteam

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend mijn moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze meisje keuze als die wil
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen piemel
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt lelijk dat is echt
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 1-10

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 14, 2025
  1.  
  2. Hoe oud ben je? . 14
  4. Kleur ogen? . Blauw
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? .bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? . 14 cm
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . 13

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen maaktniet uit
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf maakt nietuit
  3. Schaamhaar of kaal met
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt vakantie 
  6. Onderdanig of dominant onderdanig 
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken film
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen waarheid
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen beffen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Als het van mij is of zonder soa slikken 
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken sap
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox foto
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd alles zonder hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen 1
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie 1
  21. Meisje in ondergoed of meisje in bikini 1
  22. Kleine borsten of grote borsten maakt niet uit
  23. Grote tieten of dikke kont 1
  24. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder 1
  25. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je 1
  26. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal 1
  27. Bloot met een meisje in bad of onder de douche 1
  28. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) 1
  29. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? 2
  30. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend 1
  31. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze 1
  32. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen 2
  33. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt 2
  34. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen niet 
  35. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen niet
  36. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen niet
  37. Eindvragen

38. Wat vond je van de lijst (0-10)? 8
  39. Was het lang genoeg? Ja
  40. Heb je nog een vraag aan mij? Nee

1. Hoe heet je?  anoniem
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Jongen of meisje? Jongen
  4. Kleur ogen? Bruin
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar Zwart 
  6. Cupmaat / lengte piemel? . Slap: 8cm Stijf 11,5cm
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) 
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? ik denk 10 jaar ofzo

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen Groene ogen
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf Kleiner
  3. Schaamhaar of kaal Kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder Zonder
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt De 1ste
  6. Onderdanig of dominant ?
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken Seksfilmpjes
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen 2de
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) ?
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Omkleden in een kleedkamer met random jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen Jongen pijpen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen Jongen pijpen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt Betrapt met masturberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Elke dag eetlepel sperma slikken
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken elke dag wat kutsapjes drinken 
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben?  Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox 1ste
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd 1ste
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen 2de
ontmaagd door iemand van de familie

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar Zonder
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader docent
  3. Je vader pijpen of een docent docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal 1ste
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine Iets te grote
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche in bad
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s) 1ste
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren 1ste
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn) 1ste
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht geblinddoekte jongens uit je klas pijpen 1ste
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen1ste

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend mijn moeder natuurlijk
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze 2de
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen 1ste
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt 1ste
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen nee
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen nee
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen jazeker

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (7-10)
  2. Was het lang genoeg Jawel
  3. Heb je nog een vraag aan mij? nope

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 26, 2025
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Jongen of meisje? Meisje
  3. Kleur ogen? Groen
  4. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? Blond
  5. Cupmaat / lengte piemel? C
  6. Ontmaagd? (Hoe oud?) 15
  7. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? 12

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen groen
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf langer
  3. Schaamhaar of kaal kaal
  4. Een cursh met tatoeages of zonder met
  5. Verplicht een week op een nudisten  vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt week vakantie
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken verhaal
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen strippoker 
  9. Trio mmv of mvv (of vvv of mmm) mmv 
  10. Omkleden in een kleedkamer met  random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Meisjes
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt masturberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsapjes
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Ouders thuis
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox foto
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd alles behalve hoofd
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen online
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie staat online

1. Jongen met borsthaar of zonder borsthaar zonder
  2. Anoniem sekschat met een docent of met je vader docent
  3. Je vader pijpen of een docent docent
  4. Alle jongens van je klas tongzoenen of je broer/vader voelen je overal zoenen
  5. Jongen met een iets te grote piemel of liever een iets te kleine kleine
  6. Bloot met een jongen in bad of onder de douche in bad
  7. Eén keer meedouchen met een jongensteam of een hele maand mee douchen met je vader en broer(s) de. Keer meedouchen
  8. Je laten aftrekken door een onbekende of een onbekende vingeren  vingeren 
  9. Liever een eetlepel sperma van je broer of vader leegslurpen of acht volle lepels sperma van random jongens/mannen (dan kan het van iedereen zijn) 8 random mannen
  10. Liever één jongen uit je klas pijpen terwijl hij alles kan zien of acht  geblinddoekte jongens uit je klas pijpen een jongen
  11. Dat een jongen over een foto van jou spuit en je het te zien krijgt of dat anderen het te zien krijgen ik het zie

Dilemma’s voor meisjes

1. Wat wil je liever, dat ze aan je borsten zitten of aan je kont  borsten
  2. Je vader ziet je bloot of de vader van je beste vriendin vader
  3. Iedereen uit je klas die dat wil je vingers laten ruiken nadat je hebt gevingerd of je moet een door jou gedragen onderbroek doorgeven in de klas ruiken
  4. Vingeren in de ochtend of in de avond avond
  5. Liever worden gebeft of liever worden gevingerd  gebeft
  6. Je laten vingeren door een onbekende of een onbekende aftrekken aftrekken
  7. Sperma doorslikken van drie jongens of (zonder voorbehoedsmiddel) in je kutje van eentje 3 jongens
  8. Seks in je kutje of seks in je kont (anaal) kutje
  9. Je borsten laten zien of je kutje laten zien aan een onbekende?   Borsten 
  10. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je zus(je) mag het doen nee
  11. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen nee
  12. Je bent gewond en kan niet vingeren: dan maar niet of je beste vriendin mag het doen ja

Dilemma’s voor jongens

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)?
  2. Was het lang genoeg?

Bedankt

Noah2009
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 26, 2025

Basisvragen 

2. Hoe oud ben je? . 16
  3. Jongen of meisje? . Jongen (trans ftm)
  4. Kleur ogen? . Blauw 
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Bruin, donker bruin, donkerbruin/zwart
  6. Cupmaat / lengte piemel? . De kleinste cupmaat die er is (gesaved door puberteitsremmers)
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) . 16
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . Denk 13/14 ofzo

Dilemma’s voor allemaal

3. Schaamhaar of kaal

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 8
  2. Was het lang genoeg? Ja

Forum|alt.badge.img

Basisvragen 

2. Hoe oud ben je? . 13
  4. Kleur ogen? . Groen
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? . Donkerblond 
  6. Cupmaat / lengte piemel? . Ci. 11 cm
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? . Gwn proberen

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogen groene
  2. Langere crush of kleinere dan jijzelf kleiner dan mij
  3. Schaamhaar of kaal schaamhaar
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt verplicht nadutisten camping
  6. Onderdanig of dominant ?
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken seksfilmjes kijken
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? Kleedkamer random jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen meisje beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen jongen uit klas pijpen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt masturberen
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? Elke dag eetlepel sperma
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsapjes drinken
  16. Seks op je kamer seks hebben terwijl je ouders thuis zijn of in het openbaar seks hebben? Seks op kamer
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje krijgen
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd ?
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen ?
  20. Je ontmaagding staat online voor altijd of je wordt ontmaagd door iemand van de familie ontmaagd door familielid

1. Meisje in ondergoed of meisje in bikini meisje in ondergoed
  2. Kleine borsten of grote borsten klein
  3. Grote tieten of dikke kont dikke kont
  4. Anonieme sexchat met je docente of met je moeder docente
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je ?
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal alle meisjes tongzoenen
  7. Bloot met een meisje in bad of onder de douche in bad
  8. Eén keer meedouchen met een meisjesteam of een hele maand mee douchen met je moeder en zus(jes) moeder en zusjes

Dilemma’s voor meisjes

Dilemma’s voor jongens

1. Wat wil je liever, dat ze aan je ballen zitten of aan je piemel? Piemel
  2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend eigen moeder
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze een meisje van eigen keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen bekende piemel laten zien
  5. Over een foto van een mooi meisje heen spuiten of over een lelijk meisje spuiten maar dan in het echt foto van mooi meisje
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen zusje
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen broertje 
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen beste vriend

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 9
  2. Was het lang genoeg? Ja maar langer is altijd leuker!
  3. Heb je nog een vraag aan mij? Neehoor!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 27, 2025

Basisvragen 

1. Hoe heet je? . D.
  2. Hoe oud ben je? . 16
  3. Jongen of meisje? .Jongen
  4. Kleur ogen? .Groen
  5. Kleur hoofdhaar / wenkbrauwhaar / schaamhaar? .Bruin
  6. Cupmaat / lengte piemel? .17cm
  7. Ontmaagd? (Hoe oud?) .Ja, 15
  8. (Als je het doet) Hoe oud begon je met vingeren / aftrekken? .13

Dilemma’s voor allemaal

1. Blauwe ogen of groene ogenBlauw
  3. Schaamhaar of kaal Kaal
  5. Verplicht een week op een nudisten vakantie of een blote wandeling van een uur door je buurt nudisten vakantie
  7. Liever goeie seksverhaaltjes lezen of liever seksfilmpjes kijken filmpjes denk ik
  8. Liever strippoker of doen-waarheid met seksopdrachten en vragen doen-waarheid
  10. Omkleden in een kleedkamer met random meisjes of in een kleedkamer met random jongens? random jongens
  11. Liever een random jongen pijpen of een meisje van je klas beffen beffen
  12. Liever een jongen van je klas pijpen of een random meisje beffen beffen
  13. Liever betrapt met masturberen of betrapt als je seks hebt  seks
  14. Nooit seks of elke dag een eetlepel sperma slikken? nooit seks
  15. Nooit seks of elke dag wat kutsapjes drinken kutsap
  17. Een seksspeeltje toegestuurd krijgen door een anoniem iemand of een ondergespoten foto van jezelf anoniem in je mailbox seksspeeltje
  18. Heel de school ziet een foto van je blote bovenlichaam met hoofd of heel de school ziet een foto van alles bloot behalve je hoofd blote bovenlichaam
  19. Met een masker op online duidelijk zichtbaar streamen dat je masturbeert of met een masker op anoniem in de klas jezelf bloot showen masturberen

2. Kleine borsten of grote borsten grote
  3. Grote tieten of dikke kont grote tieten
  5. Het meisje van je dromen kan al je gedachten lezen maar je kan haar dan wel bloot zien of ze negeert je wel bloot zien
  6. Alle meisjes van je klas tongzoenen of je zus(je) / moeder voelen je overal tongzoenen

Dilemma’s voor jongens

2. Je moeder ziet je bloot of de moeder van je beste vriend beste vriend
  3. Je sperma laten doorslikken door dertig verschillende, onbekende vrouwen of laten slikken door één meisje van je eigen keuze eigen keuze
  4. Aan een onbekende je piemel laten zien of aan een onbekende je sperma showen sperma
  6. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je zus(je) mag het doen niet
  7. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je broer(tje) mag het doen niet
  8. Je bent gewond en kan niet aftrekken: dan maar niet of je beste vriend mag het doen niet

Eindvragen

1. Wat vond je van de lijst (0-10)? 7