Anoniempje_2011 schreef:
Heyyy hier is eerst wat info over mij ik ben 15 jaar ik heb cupmaat D bruin haar en groene ogen en zit op voetbal. Hier is de vragenlijst
hoe zie je er uit - blond haar, 1.80, fit
Wat is je cupmaat
Hoe groot is je lul 18 cm stijf
Ben je snel geil ja
Kom je snel klaar nee, tenzij je precies goede dingen doet. Kan wel snel als t moet
Wat is he type kleinere (1.65<) meisjes met kleinere borsten met lekker kontje, die van sex houden
Wat is je favo seksstandje nvt
Ben je ontmaagd nee
Zo ja hoe oud was je
Zou je een trio willen ja
Zo ja hoe en waarom jmm, of jjm dp lijkt me geil
Wat is jou ideale seks avond eerst lekker film kijken, dan langzaam zoenen en steeds verder. Lange blowjob tot dat ze het van geilheid niet meer in kan houden en er op wil
Waar zou je seks willen sauna of jacuzzi
Deze vraag is verwijderd i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)
Heb je nog een vraag aan mij ? - wat is jouw gekste en geilste sex fantasy (omschrijf t specifiek mogelijk) ben benieuwd
Heyyy hier is eerst wat info over mij ik ben 15 jaar ik heb cupmaat D bruin haar en groene ogen en zit op voetbal. Hier is de vragenlijst
hoe zie je er uit bruin haar 184 beetje gespierd
Wat is je cupmaat
Hoe groot is je lul 18cm
Ben je snel geil naa
Kom je snel klaar ligt er aan
Wat is he type blond/bruin haar kleiner
Wat is je favo seksstandje meisje op dr rug
Ben je ontmaagd ha
Zo ja hoe oud was je 15
Zou je een trio willen jaa
Zo ja hoe en waarom ja met 2 meiden
Wat is jou ideale seks avond stappen en daarna sex
Waar zou je seks willen bed is en blijft beste
Deze vraag is verwijderd i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)
Heb je nog een vraag aan mij
hoe zie je er uit blond haar 174 cm lang
Wat is je cupmaat -
Hoe groot is je lul 14 cm
Ben je snel geil ja
Kom je snel klaar ja
Wat is he type eigenlijk hetzelfde als wat jij zei hoe je eruit ziet
Wat is je favo seksstandje cowgirl
Ben je ontmaagd nee
Zo ja hoe oud was je -
Zou je een trio willen nee
Zo ja hoe en waarom ik wil me graag met een meisje bezighouden
Wat is jou ideale seks avond gewoon na een film ofz lekker doen
Waar zou je seks willen bed
Heb je nog een vraag aan mij ja heb jij wel eens geneukt
hoe zie je er uit 1,85cm lang, gespierd, blond haar, groene ogen
Wat is je cupmaat
Hoe groot is je lul 20cm lang, 15cm omtrek
Ben je snel geil jaaa
Kom je snel klaar valt wel mee, kan goed uithouden
Wat is he type blond, slank, knap ;)
Wat is je favo seksstandje missionaris of op m’n zij
Ben je ontmaagd ja
Zo ja hoe oud was je 15
Zou je een trio willen Zekers
Zo ja hoe en waarom Jmm, heb ik een keer gedaan met twee chicks op de camping, was fk geil
Wat is jou ideale seks avond Samen lekker lang elkaar verwennen, dan afwisselend sex standjes, zowel hard als zacht en dan met elkaar douchen en knuffelen
Waar zou je seks willen op het strand
hoe zie je er uit zwart haar bruine ogen en redelijk slank
Wat is je cupmaat 75D
Hoe groot is je lul
Ben je snel geil Ja
Kom je snel klaar Ja
Wat is he type blond of bruin haar en een normaal lichaam en blauwe ogen of groene ogen
Wat is je favo seksstandje
Ben je ontmaagd Nee
Zo ja hoe oud was je
Zou je een trio willen Nee
Zo ja hoe en waarom
Wat is jou ideale seks avond goede sfeer en dat die persoon laat zien dat die wilt zoenen en zin in mij heeft🤭
Waar zou je seks willen slaapkamer
hoe zie je er uit jongen, 16 jaar, 185cm, zwart haar blauwe ogen, atletisch gebouwd
Wat is je cupmaat
Hoe groot is je lul 17cm
Ben je snel geil ja
Kom je snel klaar nee
Wat is he type heb niet echt een type, maar ik houd wel van grote borsten
Wat is je favo seksstandje cowgirl of missionaris
Ben je ontmaagd ja
Zo ja hoe oud was je 16
Zou je een trio willen ja
Zo ja hoe en waarom het lijkt me geil om het met 2 meiden te doen
Wat is jou ideale seks avond op date met je vriendin, thuis komen zonder andere mensen thuis, filmje aanzetten, een lang voorspel, begin met zachte seks op de bank en later harde seks in bed
Waar zou je seks willen
Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 (Ga respectvol met elkaar om)
hoe zie je er uit zwart haar bruine ogen en redelijk slank
Wat is je cupmaat 75D
Hoe groot is je lul
Ben je snel geil Ja
Kom je snel klaar Ja
Wat is he type blond of bruin haar en een normaal lichaam en blauwe ogen of groene ogen
Wat is je favo seksstandje
Ben je ontmaagd Nee
Zo ja hoe oud was je
Zou je een trio willen Nee
Zo ja hoe en waarom
Wat is jou ideale seks avond goede sfeer en dat die persoon laat zien dat die wilt zoenen en zin in mij heeft🤭
Waar zou je seks willen slaapkamer
Wow je hebt grote borsten. Waarom zou je geen trio willen?
hoe zie je er uit een beetje zoals Tom Holland in 2019
Wat is je cupmaat /
Hoe groot is je lul 14cm slap en 22cm stijf
Ben je snel geil te snel
Kom je snel klaar ligt eraan wat je snel vind maar als ik me trek nee niet zo snel
Wat is he type brunette met grote borsten (vanaf c cup)
Wat is je favo seksstandje cowgirl (zij op mij dan kan ik heerlijk aan der borsten)
Ben je ontmaagd ja
Zo ja hoe oud was je 15
Zou je een trio willen laat me eerst proberen 1 dame te handelen
Zo ja hoe en waarom
Wat is jou ideale seks avond samen gaan douchen en dan daar al wat spelen dan drogen we ons af en gaan samen naakt naar bed en beginnen aan het voorspel waarbij we beide al klaarkomen. Hierna de echte seks zolang als we beide kunnen. En dan in elkaars armen in slaap vallen.
Waar zou je seks willen bed of auto
Heb je nog een vraag aan mij heb je een strakke buik? En vind je een sixpack lekker?
hoe zie je er uit1.66 dun haar donker bruin
Sproeten onder mijn ogen 16 jaar
Wat is je cupmaat
Hoe groot is je lul 13 cm omtrek 14
Ben je snel geilJa
Kom je snel klaarLicht er aan
Wat is he typeMooie kin ginger vind ik ook mooi
Wat is je favo seksstandje Doggy
Ben je ontmaagd Ja
Zo ja hoe oud was je 15
Zou je een trio willen Ja zeker I'm ga binnenkort een doen
Zo ja hoe en waarom Met mij beste friend en een vriendin
Wat is jou ideale seks avond Donker buiten regen of juist licht en heel warm ouders en zusje we en weeten wnr ze terug komen
Waar zou je seks willen bij mij thuis of op een spannende plek