Skip to main content

Heyyy hier is eerst wat info over mij ik ben 15 jaar ik heb cupmaat D bruin haar en groene ogen en zit op voetbal. Hier is de vragenlijst 

hoe zie je er uit

Wat is je cupmaat 

Hoe groot is je lul

Ben je snel geil

Kom je snel klaar

Wat is he type

Wat is je favo seksstandje

Ben je ontmaagd 

Zo ja hoe oud was je 

Zou je een trio willen

Zo ja hoe en waarom

Wat is jou ideale seks  avond

Waar zou je seks willen 

Deze vraag is verwijderd i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

Heb je nog een vraag aan mij 

Anoniempje_2011 schreef:

Heyyy hier is eerst wat info over mij ik ben 15 jaar ik heb cupmaat D bruin haar en groene ogen en zit op voetbal. Hier is de vragenlijst 

hoe zie je er uit  - blond haar, 1.80, fit

Wat is je cupmaat 

Hoe groot is je lul  18 cm stijf

Ben je snel geil  ja

Kom je snel klaar  nee, tenzij je precies goede dingen doet. Kan wel snel als t moet 

Wat is he type  kleinere (1.65<) meisjes met kleinere borsten  met  lekker kontje, die van sex houden

Wat is je favo seksstandje  nvt

Ben je ontmaagd  nee

Zo ja hoe oud was je 

Zou je een trio willen  ja

Zo ja hoe en waarom jmm, of jjm dp lijkt me geil

Wat is jou ideale seks  avond  eerst lekker film kijken, dan langzaam zoenen en steeds verder. Lange blowjob tot dat ze het van geilheid niet meer in kan houden en er op wil

Waar zou je seks willen   sauna of jacuzzi

Deze vraag is verwijderd i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

Heb je nog een vraag aan mij  ? - wat is jouw gekste en geilste sex fantasy (omschrijf t specifiek mogelijk) ben benieuwd 


Reageer