Skip to main content

Hier een leuke simpele vragenlijst vul het in en wees zo eerlijk mogelijk 

1. Hoe oud ben je. 
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 
  3. ben je homo, hetero of bi. 
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). 
  5. Hoe lang is je penis. 
  6. Heb je schaamhaar. 
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). 
  8. heb je al seks gehad. 
  9. zo nee wil je dat. 
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. 
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. 
  12. wat vind je leuke standjes. 
  13. hoe snel kom je klaar. 
  14. Doe je anaal. 
  15. zo ja hoe vind je dat.

Kopieer en vul in 

Deze is van mij zelf 

1. Hoe oud ben je. 16
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.90 m lang heb blond haar, blauwe ogen,  slank en een sixpack 
  3. ben je homo, hetero of bi.  Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).  Lang, blond haar, moderne kleding,  grappig en ze moet beetje iets met sexualiteit leuk vinden 
  5. Hoe lang is je penis.  Slap 11 cm stijf 16 cm
  6. Heb je schaamhaar.  Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).  Maakt niet uit alleen bij de sexs 
  8. heb je al seks gehad.  Nee
  9. zo nee wil je dat.  Ja
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.  Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Ze moet goed voorbereid zijn en ik vind het altijd wel leuk als je chick een sport legging aan heeft en voor je staat
  12. wat vind je leuke standjes.  Stop en start
  13. hoe snel kom je klaar.  Op mijn snelst 3 min
  14. Doe je anaal.  Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. Nvt 

1. Hoe oud ben je.  12
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).  ik heb best zwart haar, bruine ogen, ik ben redelijk gespierd, en ik ben half Colombiaans dus ik heb best veel haar (ook bijv. op m'n benen of buik of oksels zelfs een snor gewoon overal) en ik ben getint wat meer natuurlijk is dan door de zon
  3. ben je homo, hetero of bi. bi
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). ik word geil van echt alles, ik ben meer aangetrokken aan jongens en dan hoeft er maar 1 ding aantrekkelijk te zijn, als hun gezicht cute is heb ik een nieuwe obsessie, of als ze een sixpacks hebben krijg ik gelijk een erectie maar vooral gezicht, gespierd maar wel slank, niet bulk, of mooie lul, en meiden mooi gezicht, dunne buik, een geslachtsdelen
  5. Hoe lang is je penis. 19cm
  6. Heb je schaamhaar. heel veel
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). hangt er van af hoe de rest van de jongen er uit ziet en welke schaamhaar maar ik neem aan dat je haar op je lul bedoeld wat me niet echt uitmaakt maar okselhaar ofzo dat laat zien dat ze wat latere puber zijn vond ik meestal wel geil wat ook schaamhaar is
  8. heb je al seks gehad. wel seks, niet neuken
  9. zo nee wil je dat. nvt
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. ja heel vaak
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. ze moet aantrekkelijk zijn en bij neuken moet een van ons een condoom hebben
  12. wat vind je leuke standjes. 69 is m'n favoriet
  13. hoe snel kom je klaar. ik kan in 5 minuten ik kan in 2 uur, het snelste dat ook ooit heb gedaan is 40 seconden, het langste is 3 uur en 20 minuten maar meestal ongeveer 20 minuten
  14. Doe je anaal. nee
  15. zo ja hoe vind je dat. nvt

Reageer