Vraag

Vragen voor meiden rond 14 jaar🙄

  • 24 April 2019
  • 17 reacties
  • 2010 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hy meiden ik heb een vraag aan jullie
Ik ben een jongen van 14 ik sport veel ik heb een six-pack ik heb een goede bouw. Groene ogen.
Llicht bruin haar en 160 lang
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak??
Je mag alles zeggen niks is raar

17 reacties

Badge +1
Hey

dit zijn mijn antwoorden

ik vind jou best leuk.
graag.
ja.
ja.

groetjes XXX
Anolieverd thx hoe oud ben jij??
XX
Badge +1
Hey

ik ben 14

groetjes XXX
Leuk dat je er zo uit mag zien, maar stel dat je een eikel bent, dan zullen mensen nog steeds niet met je om willen gaan.
Oftwel, ik denk niet dat je je hier al te veel zorgen om hoeft te maken, zolang je een beetje aardig bent voor anderen.
Ik sluit me aan bij MensPersoon.
Met een goed uiterlijk ben je niets als je gemeen bent tegen anderen. Niet dat ik veronderstel dat jij dat bent hé, maar dat komt echt wel veel hoger in rangorde dan dingen als lengte en oogkleur.

Voor je andere vragen denk ik dat het heel erg verschilt per persoon. Sommige mensen voelen zich sneller comfortabel bij dingen dan anderen. Als het qua karakter enzo ook wel goed zit denk ik dat je sowieso wel iemand zal vinden die wel eens met jou naar de film wilt gaan. Vraag het aan de persoon die je op het oog hebt en je weet meteen waar zij zich oké bij voelt en waarbij niet.

Groetjes
Lot
Reputatie 1
Badge +2
Hy meiden ik heb een vraag aan jullie
Ik ben een jongen van 14 ik sport veel ik heb een six-pack ik heb een goede bouw. Groene ogen.
Llicht bruin haar en 160 lang
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden
ja denk t wel maar ik ben wel langer dus jaa..
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios
ja hoor😂als k je zou kennen en t klikt😂🤷🏼‍♀️
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige
hangt er vanaf hoe de sfeer dan is en of het al wat serieuser met je is
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak??
als je leuke meisjes kent en je praat er met genoeg maak je vast wel kans. en anders gw je sixpack showen😂t wordt zomer dus ga zwemmen op plekken met veel meisjes en dan maak je sws kans
Je mag alles zeggen niks is raar
Ik zou je wel aantrekkelijk vinden & ik ben wel klaar voor seks etc.. en de mense da hier zeike van ja mss benje een eikel enz ja sorry al benje de liefste persoon op aarde gaje me ni zegge daje die neemt ookal is die kotslelijk, je zegt nu innerlijk ist belangerijkste ma geloof me alst er op neer komt wil niemand me iemand da lelijk is en daarbij zijn vraag is gewoon ofwe da zoude wille aan de hand van zijn UITERLIJK dus
de mense da hier zeike van ja mss benje een eikel enz ja sorry al benje de liefste persoon op aarde gaje me ni zegge daje die neemt ookal is die kotslelijk, je zegt nu innerlijk ist belangerijkste ma geloof me alst er op neer komt wil niemand me iemand da lelijk is en daarbij zijn vraag is gewoon ofwe da zoude wille aan de hand van zijn UITERLIJK dus

Daar ben ikhet niet mee eens. Een relatie met iemand waar je totaal niet mee overeenkomt kan nooit goed werken... Daarnaast is schoonheid ook niet iets universeels. Ja, er zijn dingen die door de meesten als (niet)mooi gezien worden, maar meestal verschilt het toch per persoon.

Het klopt dat hij een vraag stelt over uiterlijk. Wij willen gewoon duidelijk maken dat hij met deze uiterlijke beschrijving hier echt geen correcte weergave heeft over hoe het hem in het echt zou afgaan op vlak van relaties.

Uiterlijk is het eerste wat mensen zien, maar om de relatie een beetje te doen werken is er toch echt dat innerlijke nodig.

(Ik vind "zeiken" trouwens ook niet heel respectvol van je verwoord, iedereen mag hier z'n eigen mening geven, en doet dit meestal met de beste intentie.)
Badge +2
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden
Jahoor, alleen beetje klein maar daar is niks mis mee
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios
Kjn maar als je aardig bent wel whahah
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige
Jahoor
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak??
Jup
jaa je lijkt me heel aantrekkelijk qua uiterlijk, maar ik ken je innerlijk ofc niet
zwemmen en bios, lijkt me geweldig
ik ben allang klaar voor seks maar ik heb nog niemand die het wil in mn omgeving en ik heb ook nog geen relatie
ik denk t wel :))
😍
Reputatie 3
Badge +3

Hy meiden ik heb een vraag aan jullie
Ik ben een jongen van 14 ik sport veel ik heb een six-pack ik heb een goede bouw. Groene ogen.
Llicht bruin haar en 160 lang
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden JA
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios JA ZWEMMEN EN DAN GA IK NAAKT ZWEMMEN
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige JA
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak?? JA TUURL
Je mag alles zeggen niks is raar

 

Reputatie 1
Badge +2

Hy meiden ik heb een vraag aan jullie
Ik ben een jongen van 14 ik sport veel ik heb een six-pack ik heb een goede bouw. Groene ogen.
Llicht bruin haar en 160 lang
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden = ik val wel op sportieve jongens en vind groene ogen en bruin haar ook erg leuk dus ik zou je zeker aantrekkelijk vinden!
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios= ja 
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige= ik zou het wel willen ben er zelf al klaar voor! ( ben btw 13) 
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak?? Ja
Je mag alles zeggen niks is raar

 

Hii!

Mijn antwoorden.

Vraag 1: zekers,  alleen een beetje klein

Vraag 2: Ja hoor!

Vraag 3: oh, nou hoe graag ik het ook zou willen ik vind mezelf te jong daarvoor (ben 14). Ik wil dan minstens 16 zijn, dus sorry nee. Maar andere dingen wel hoor!

Vraag 4: snap ik, en jaa absoluut ;)

Maar alsnog: als je heel irritant ofz bent, dan heeft je uiterlijk niet zo veel zin. Meisjes vallen namelijk op je innerlijk (en het uiterlijk is dan natuurlijk geen probleem bij jou haha) dus als je steeds rotopmerkingen maakt en heel irritant bent dan kun je wel knap zijn, maar dan houdt het toch een beetje op.

Ik hoop dat je hier wat aan had! 
xx

Badge

heyy,

Ik had wel een vraagje. Is dit wel de bedoeling van het forum? Het forum is een site waarop je mensen kunt helpen, het is geen datingsite. 

Dus ja, ik zou niet meer van zo'n dingen schrijven en ga mensen helpen :)

 

xxx HOII

Reputatie 2
Badge +1

hmm dat is een moeilijke je uiterlijk kan veel zeggen maar innerlijk speelt ook een rol.

Reputatie 2
Badge +1

heyy,

Ik had wel een vraagje. Is dit wel de bedoeling van het forum? Het forum is een site waarop je mensen kunt helpen, het is geen datingsite. 

Dus ja, ik zou niet meer van zo'n dingen schrijven en ga mensen helpen :)

 

xxx HOII

ik vondt het ook heel raar maar het is al 2Jaar oud….

Badge

Hy meiden ik heb een vraag aan jullie
Ik ben een jongen van 14 ik sport veel ik heb een six-pack ik heb een goede bouw. Groene ogen.
Llicht bruin haar en 160 lang
Vraag1
Zouden jullie mij leuk/aantrekkelijk vinden. Het is tezien, het belangerijkste is vanbinnen
V2 zouden jullie met mij willen zwemmen/bios. Euhm ja
V3 ik heb ook het idee dat ik klaar ben voor vingeren en sex enzo zouden jullie dat willen doen Als 13of14 jarige. Ik ben 17 sorry
V4 ik Will gw een vriendin denk je dat ik kans maak. Is tezien
Je mag alles zeggen niks is raar

 

Reageer