vragen voor 16+ meiden die geil zijn

  • 7 July 2022
  • 4 reacties
  • 1262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy iedereen ik heb een paar vragen voor de geilere meiden

  1. hoe oud ben je?
  1. wat is een goeie maat voor een piemel?
  2. Wat is een droom in seks gebied?
  3. Hoe zou jij je lichaam beschrijven?
  4. heb je een strakke vagina?
  5. schaam jij je voor je seksuele aard? 
  6. zijn jongens van 180+ Lang geiler?
  7. zou jij het  met een jongen en ander meisje doen?
  8. wat wordt er verwacht kwa tijd tijdens seks?
  9. willen jullie ooit naar een naaktstrand of naakt gerelateerde recreatie parken?
  10. Tussen vraag !!!!!!!         
    Is lightskin met oorbellen cool ik heb ze namelijk en ben dus twijfel achtig hahahahha?
  11. wordt humor gewaardeerd in een relatie?
  12. doen jullie foto’s sturen in bepaald punt als je iemand vertrouwd?
  13. Zonder of met condoom het fijnste?
  14. is het raar dat ik nog maar twee seks ervaringen heb gehad en ze beide verschrikkelijk waren😭
  15. Hoe vaak per week masturberen jullie?      
    dit waren mijn vragen echt super bedankt alvast als je ze beantwoordt en p.s heb er een paar over mezelf ingegooid want ben beetje onzeker 😂😂

4 reacties

Heyy iedereen ik heb een paar vragen voor de geilere meiden

  1. hoe oud ben je? 17 
  1. wat is een goeie maat voor een piemel? Denk tussen de 16 en 20
  2. Wat is een droom in seks gebied? Een trio en vastgebonden worden 
  3. Hoe zou jij je lichaam beschrijven? Niet de mooiste moor ook niet lelijk
  4. heb je een strakke vagina? Denk wel
  5. schaam jij je voor je seksuele aard?  Niet dat ik weet
  6. zijn jongens van 180+ Lang geiler? Maakt  mij echt niet uit klein groot dik of dun als je maat aardig bent is de belangrijkste 
  7. zou jij het  met een jongen en ander meisje doen? Ja
  8. wat wordt er verwacht kwa tijd tijdens seks? Dat je elkaar laat genieten en biede tot het hoogte punt komt
  9. willen jullie ooit naar een naaktstrand of naakt gerelateerde recreatie parken? Ja maar me ouder vinde het echt niet goed als ik daar heen ga
  10. Tussen vraag !!!!!!!         
    Is lightskin met oorbellen cool ik heb ze namelijk en ben dus twijfel achtig hahahahha? Vind boys me oorbelen altijd iets heel sexsys 
  11. wordt humor gewaardeerd in een relatie? Ja humor is zekker belangrijk 
  12. doen jullie foto’s sturen in bepaald punt als je iemand vertrouwd? Ja maar vertrouw veel mensen niet
  13. Zonder of met condoom het fijnste? Met condoom wil nog geen kinder en ben zelf niet aan de anticonceptie 
  14. is het raar dat ik nog maar twee seks ervaringen heb gehad en ze beide verschrikkelijk waren😭 nee het is bij veel mensen dat de eerste paar keer niet zo gaat als je wil
  15. Hoe vaak per week masturberen jullie?  2 3 keer 
    dit waren mijn vragen echt super bedankt alvast als je ze beantwoordt en p.s heb er een paar over mezelf ingegooid want ben beetje onzeker 😂😂 je hoeft echt niet onzeker te zij  over je zelf je ben vast heel leuk.zegt een persoon die heelen  lange tijd ook heel onzeker is  geweest en nu nog beetje.waar door ik dacht waarom heb ik die onzekerheden en er achter kwam dat ik dacht dat ander mensen me niet leuk zouwde vinde . Maar je bent leuk zoals je bent en funk ale mensen die negatief over je doen.

Gr bren 

Onnodige quote verwijderd 


Dankjewel is soms gewoon lastig om überhaupt goed over jezelf te denken hahaha ja ben ook de hele tijd zo geil en kan me energie niet loslaten hahaha

Reputatie 1
Badge
  1. hoe oud ben je? 15
  1. wat is een goeie maat voor een piemel? 14 cm ofz
  2. Wat is een droom in seks gebied? Seks met jongen en meisje 
  3. Hoe zou jij je lichaam beschrijven? Alles is mooiii
  4. heb je een strakke vagina? Ja en nee
  5. schaam jij je voor je seksuele aard?  Nee
  6. zijn jongens van 180+ Lang geiler? Btje
  7. zou jij het  met een jongen en ander meisje doen? Jaaaa
  8. wat wordt er verwacht kwa tijd tijdens seks? Gwn klaarkomen en leuk vinden
  9. willen jullie ooit naar een naaktstrand of naakt gerelateerde recreatie parken? Ja
  10. Tussen vraag !!!!!!!         
    Is lightskin met oorbellen cool ik heb ze namelijk en ben dus twijfel achtig hahahahha? Niet perse 
  11. wordt humor gewaardeerd in een relatie?  Jaaaaa
  12. doen jullie foto’s sturen in bepaald punt als je iemand vertrouwd? Ja
  13. Zonder of met condoom het fijnste? Zonder is feiner maar met veiliger dus met
  14. is het raar dat ik nog maar twee seks ervaringen heb gehad en ze beide verschrikkelijk waren😭 nee
  15. Hoe vaak per week masturberen jullie?     Elke dag paar keer  
    dit waren mijn vragen echt super bedankt alvast als je ze beantwoordt en p.s heb er een paar over mezelf ingegooid want ben beetje onzeker 😂😂
Reputatie 4
Badge +3

 

  1. hoe oud ben je?  14
  1. wat is een goeie maat voor een piemel?  Eentje die hard is en lekker spuit :-) 
  2. Wat is een droom in seks gebied?   groepseks op het strand
  3. Hoe zou jij je lichaam beschrijven?  wordt er wel blij van
  4. heb je een strakke vagina?   denk het wel
  5. schaam jij je voor je seksuele aard?    nee
  6. zijn jongens van 180+ Lang geiler?   nee
  7. zou jij het  met een jongen en ander meisje doen?   zeker weten
  8. wat wordt er verwacht kwa tijd tijdens seks?   dat het leuk en fijn is, tijd doet er niet echt toe
  9. willen jullie ooit naar een naaktstrand of naakt gerelateerde recreatie parken?   nee maar staat hoog op mijn to do list
  10. Tussen vraag !!!!!!!         
    Is lightskin met oorbellen cool ik heb ze namelijk en ben dus twijfel achtig hahahahha?   maakt mij niet uit
  11. wordt humor gewaardeerd in een relatie?   heel belangrijk
  12. doen jullie foto’s sturen in bepaald punt als je iemand vertrouwd?    ja
  13. Zonder of met condoom het fijnste?   veiliger met maar zonder is fijner
  14. is het raar dat ik nog maar twee seks ervaringen heb gehad en ze beide verschrikkelijk waren😭   nee
  15. Hoe vaak per week masturberen jullie?      bijna elke dag

 

Reageer