Vragen over vingeren

  • 16 February 2012
  • 233 reacties
  • 186608 Bekeken


Toon eerste bericht

233 reacties

Hoi
Als je een douche hebt met een massagestraal kan je die ook zachtjes over je klit spuiten.
Ook HEEl lekker.
Gew tipje.
ik vind zelf de douche het lekkerst maar moet de tandeborstel moet dan alleen strelen of moet je er ook zeg maar inhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
bedankt voor de vingertips
[i]Hallo ik vinger me graag zelf maar ik weet niet heel veel manieren!!!

[i]Iemand ander manieren ???

Reageer!!!
Probeer eens wat meer vingers? En vinger anaal en vaginaal tegelijk? 😛 #GeenErvaring ;p
heey
probeer dat als je bijna klaarkomt stopt en daarna weer verder gaat en dan telkens zo door, totdat je er genoeg van hebt?!
xxxx
Ik kan nooit stoppen, het voelt zo lekker! Dan wil ik meteen weer lekker verder zo oeeh!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png
tja... kijk anders eens bij mijn topic vingermaniertjes ( for girls )
hoe weet je precies of je klaar bent gekomen? $
ik stop dan altijd automatisch nou niet stoppen xd maar ontspannen .
Als je klaar wilt komen, gewoon de douche op een harde straal zetten en op je klitje spuiten tot je kalar komt. super simplee.
Heey lieve meiden!

Ik heb zelf wel eens gemasturbeerd en ik wilde jullie graag wat tips geven. Ik had alleen zelf nog een vraag: Wanneer weet je wanneer je klaarkomt? En wat gebeurt er dan? Want ik weet soms niet of ik al ben klaargekomen of niet... :$
Hier de tips: TIP: was hiervoor eerst je handen goed en droog ze ook weer goed af! (1 vinger kan je nat houden voor zometeen, maar zonder zeep eraan natuurlijk)
1. Ga op je rug liggen, ik lag zelf in bed op dat moment
2. Zorg ervoor dat je geen broek of onderbroek aan hebt
3. Ga eerst je clitoris lekker verwennen, door bijvoorbeeld een beetje te duwen, te masseren, te strelen, enz.
4. Streel ook een beetje rond je vagina en blijf met nr. 3 doorgaan, zodat je geil wordt en een beetje nat
5. Vinger jezelf dan, door 1 vinger in je vagina te doen (je moet zelf ontdekken hoever, waar het lekker is, enz.) en hem rond te draaien en steeds wat harder te laten bewegen. Tril en duw tegelijkertijd tegen je clitoris en beweeg de vinger in je vagina tijdens het bewegen in de richting van je clitoris.
6. Dit wordt steeds lekkerder........... 😉 Ik weet btw niet of ik al een orgasme had of niet, want ik weet niet hoe je dat herkent 😛 Hebben jullie nog tips? Laat het weten!
ik heb het een keer met mijn electrische tandenborstel geprobeerd, was heel lekker alleen daarnaa had ik het gevoel alsof er een wondje zat ofzo, 1 week pijn gehad was echt heeel erg hoe kan ik die tandenbostel gebruiken zonder dat het daarna pijn gaat doen? tips graag! xx
uuhhhh condoom omheen doen ? ik zeg maar wat xd ik zou het niet weten
Dis wat ik altyd doe:
1. Kleed je uit (liefst helemaal)
2. Speel een beetje met je tieten
3. Ga langzaam naar je klitje toe
4. Masseer je klitje door te duwen, trillen enz.
5. Doe stap 4 sneller en met 2 vingers
6. Ga met je vinger je vagonaopeningding in (maakt niet uit hoever)
7. Doe stap 2 nog eens
Voelt heel geil :$
xje mij
Ik ben 15 en masturbeer al een tijdje. ik was alleen nog nooit echt klaar gekomen. ik vinger mezelf wel eens en soms stop ik een ander voorwerp erin. vandaag kwam ik voor het eerst klaar door met de douchekop op mijn clitorus te richten. is ECHt een aanrader!
wat is je klitje
@sexybaeb je klitje is je clitorus 😛
Het is jammer dat je niet kan vingeren als je ongesteld bent # heb ik nu...
Ik ben nog niet ongesteld maar waarom kan dat niet?

Ik heb na het mastruberen jeuk in en rond mijn vagina,
Ik was mijn handen wel ervoor.
Hoe kan ik dit voorkomen?
XOXOXOXOXO
xikvindjouwlief het kan misschien wel, maar ik vind het niet zo fris.
Dan zit er allemaal bloed enzo aan je handen.
ik denk als je een boy bent,
dat dat makkelijker en sneller is fso
Hallo je hebt me echt goed geholpen. het voelt heel erg geil. En ik heb een tip: Pak een glibberig ding zoals: Een natte komkommer!

**deel van de reactie verwijderd, in strijd met forumregels**
ik krijg nooit een fijn gevoel.... ik heb gewoon het gevoel dat ik like een tampon in me heb? :s
@ Suuzz: fijn dat je andere meiden wilt helpen en tips wilt geven maar het is niet erg hygienisch om 2 maanden lang een condoom in te houden. Zeker niet als je jezelf dan ook nog eens 2 maanden niet verschoont of doucht. Dat is erg ongezond. Niet aan te raden dus!

Groetjes Liz
Kindertelefon
1. onder de douche, soort van 'kom' -gebaar maken in de vaginaopening (kan ook als je ongesteld bent dan)
2. borsten masseren en langzaam naar onder gaan, eerst met platte hand en dan langzaam naar binnen,


maar iedereen vind iets anders lekker(;

Reageer