Vraag

vragen over sexuele handelingen met vriendin

  • 25 July 2023
  • 0 reacties
  • 250 Bekeken

Badge

Hey hoi ik ben heyhoi. Ik heb sins 4 dagen een vriendin. De tweede dag gingen we al sexuele handelingen doen zoals in haar tiet knijpen en elkaar geil make zij ging dus naar mijn pik.

Eergister ging ze ook al onder mijn broek niet onder mijn onderbroek en een beetje vriemelen.

Gisteren ging ze zig voor stellen aan mijn ouders. Nou daarna waren we boven hebben we beetje getongt en gekust en geknuffeld en gepraat en beetje geil gemaakt. En toen we naar beneden gingen ben ik fiva gaan spelen en zij mee kijken en op mijn tel en fotos van ons maken. En ik wert fk geil. En ik weeg dat ik alles bij haar mag. Dus ik ging naar haar tiet en pakte die en kneep er in. En toen pakte ik haar hand en legde die onder mijn onderbroek en ze ging me nog geen 20 secoden aftrekken omdat me ouders buiten zaten. Nou zij moest naar huis. En we zijn stiekem het bos in gegaan. En elkaar heel geil gemaakt ik heb weer in haar tiet gekeken zij ging mij tongen in mij. En ze heeft haar tiet laten zien. En toen ging zij mij pijpen. Eerst wou ze dat niet maar toen toch wel,  en ik ging haar vingeren. Elkaar daarna nog wel kusjes en tongen gegeven enz verder niets 

 

Mijn vragen zijn

Was dit dwingen zij wou het zelf wel?

Wat had ik beter kunnen doen?

En is dit tevroeg?

En is dit de goede leeftijd om te doen zij is 13 ik 14?

 

Kinderentelefoon verwijder dit aub niet omdat ik echt me verhaal kwijt moest en ik wil heel graag andwoord op deze vragen ivm dat ik echt niet normaal kan leven 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.


0 reacties

Geen reactie

Reageer