Skip to main content

dag iedereen 

Op mijn vorige topic kwamen niet zoveel reacties dus ik ga het nog eens proberen

Dus zoals ik al zei hebben een vriend en ik 2 jaar geleden geexperimenteerd met elkaars lichaam en nu wil ik echt eens met hem neuken

Ik zou willen beginnen met pijpen en aftrekken en daarna anaal ( ik ben hetero dus ik zou willen weten hoe krijgen voelt)

Ik moet het allemaal nog vragen dus dan is mijn vraag:

Hoe vraag ik het het best?

En misschien wel het fijnste : welk standje voelt het best ( bv, doggystyle,missionaris)?

Dus alvast bedankt voor de tips

@Grote dromen  je moet eerst weten of je vriend ervoor openstaat anders ga je dingen bedenken wat hij niet wil. Dus vraag het maar eerst aan hem, en als hij ‘ja’ zegt kun je hem vragen wat hij wel en niet wil doen

Hai, (hoe je ook heet),

Hoe oud ben jij eigenlijk? Na 2 jaar lijkt het mij lastig om het weer met diegene erover te hebben... Hoe vaak praten jullie over aftrekken en seks?

yow als je het zou willen weten ik ben bijna 17 en we praten er vaak over en ik denk wel dat hij het wilt

Oké nice…
Ik begrijp hoe je je voelt en in welke situatie je verkeert. Ik ben ook 17 jaar oud.
Ik heb ook ervaring met jongens. Misschien zou je mijn topics kunnen bekijken. Misschien leren wij dan meer van elkaar.

ow dankje 

hoe ervaarde jij het?

Ik vond het elke keer geweldig. Bekijk en/of beantwoordt anders mijn topics

dat heb ik al gedaan maar ik heb niet echt gezien op welke manier ik het moest doen kun je dat nog even vertellen dan kan ik doen want ik wil het wel graag

Zou je die vragenlijst nog willen invullen?

Misschien kan ik je op een andere manier helpen🫣

ah oké zal ik doen bedankt trouwens voor je hulp

en je kan me helpen door misschien nog meer details te geven als je dat wilt van hoe het bij jou is gegaan

Reageer