Skip to main content
Vraag

Vragen over mooie borsten đŸ„°đŸ’ voor jongs

• April 1, 2025
  • 31 reacties
  • 3613 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

Onnodige quotes verwijderd

Omd als een flatgirl word ik zo intens blij als er jongens zijn die liever van klein houden lol love alle rea’s

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

hoe oud ben je 14
2  welke cup maat vind aantrekkelijk.  B/C
3 wat vind  je mooi aan borsten.   Weet ik niet 
4 wat zou er mee willen doen    LIKKEN EN PIEMEL ER TUSSEN TIJDENS SEX VAST HOUDEN 
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ZOU GELIJK STIPPEN 

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet. JA
8 Wat voor bh vind aantrekkelijk normaal of sexy stetje  van đŸ©±hunkemoller of
Victoria secret en welke kleuren VICTORIA SECRET ROOD 
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup GROOT 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht BORSTEN
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door DOORLOPEN 
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop NERD
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  ???
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan ???
15 Wat vind van deze vragen lijst prima 
16 nog vragen voor mij nee 

•  

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 2, 2026

Vragen over mooie borsten đŸ„°đŸ’

Hey jongens ik 17 jaar ik ben 170cm lang
Ik ben mooie meisje met mooie stevig ronde cup D 🍒 mooie tepels van 2cm dik en 5cm lang en mooi blond beetje bruin haar

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk  C D 
3 wat vind  je mooi aan borsten dat ze mooi rond  zijn 
4 wat zou er mee willen doen 
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen alles met borsten 
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex alles lekker zuigen 
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan  dat gaat van zelf als lekker geil zijn die borsten 

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet ja  dat kan gebeuren 
Victoria secret en welke kleuren Victoria secret  roze 
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup liefst groot maar klein ook mooi zijn 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht probeer gezicht maar je oogen wel naar de borsten 
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door nummer vragen 
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop echt wel als dat ook wil leuk 
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  geil lekker 
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan  die zijn wel geil 
15 Wat vind van deze vragen lijst leuk 
16 nog vragen voor mij

Forum|alt.badge.img

Ik ben mooie meisje met mooie stevig ronde cup D 🍒 mooie tepels van 2cm dik en 5cm lang en mooi blond beetje bruin haar

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk Alles wel, maar D en DD het meest
3 wat vind  je mooi aan borsten geen idee, is natuurlijk, gwn rond en Stevig 
4 wat zou er mee willen doen wat het meisje wil
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen ik doe m'n lul ertussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex hangt ervan af wat zij wil
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ja dan stop ik en vraag ik hoe het wel gaat

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet liever naar haar billen.
Victoria secret en welke kleuren VS rood
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup grote cup
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht wss haar tieten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door dan ga ik met haar praten natuurlijk
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop zou kunnen ja
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan perfect
15 Wat vind van deze vragen lijst top
16 nog vragen voor mij heb je een goeie kont?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 5, 2026

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk D
3 wat vind  je mooi aan borsten De Vorm en de Gedachte die ik krijg in mijn hoofd
4 wat zou er mee willen doen  Van alles
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen Ik wil heel graag Likken & Penis er tussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex  Tijdens standjes als het kan ermee spelen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan Doorgaan maar dan zachter

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet Nee eerder naar der kont want anders zit je hand ertussen
8 Wat voor bh vind aantrekkelijk normaal of sexy stetje  van đŸ©±hunkemoller of Normaal van Calvin Klein 
Victoria secret en welke kleuren zwart zit of rood
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup groot want dan valt er meer tezien 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht Weet ik niet sws allebei want moet allebei goed zij. Maar ik kijk wel
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door 1e maar dan snap
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop ligt eraan waar je bent etc
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  dan is het goed dan valt er nog iets tedoen
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan goed mooi voor wat ik nu lees
15 Wat vind van deze vragen lijst Leuk!
16 nog vragen voor mij Wat is je bc en wat doe jij met je borsten?

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

1 hoe oud ben je
14
2  welke cup maat vind aantrekkelijk
maakt niet echt uit maar als ik echt een cup maat moet zeggen kies ik AA, A of B
3 wat vind  je mooi aan borsten
Ik heb liever dat mijn toekomstige vriendin kleine borsten heeft dan grote eerlijk gezegd
4 wat zou er mee willen doen 
Alles wat zij goed vind
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen
Als ze zegt dat het mag zou ik zuigen en likken maar niet mijn penis, lijkt me wat raar..
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex
knijpen maar niet te hard
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan
Ik denk dat ik dan zou stoppen met in haar borsten te knijpen en vragen hoe ik het beter kan doen
7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet
Ik denk het niet, het is tenslotte een meid die ik niet ken..
Victoria secret en welke kleuren
allebei is goed maar rood is toch wel aantrekkelijk
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup
Kleine cup
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht
Gezicht zou ik zeggen hou niet echt van grote borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door
Doorlopen
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop
Nee
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan 
uh.. haar gewoon laten en als ze aangeeft dat ze geil is dan ook geil worden en dan zie ik wel wat ervan komt
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan
Niet echt mijn type.. Sorry..
15 Wat vind van deze vragen lijst
Leuk
16 nog vragen voor mij
/