Skip to main content
Vraag

Vragen over mooie borsten đŸ„°đŸ’ voor jongs

• April 1, 2025
  • 31 reacties
  • 3613 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Vragen over mooie borsten đŸ„°đŸ’

Hey jongens ik 17 jaar ik ben 170cm lang
Ik ben mooie meisje met mooie stevig ronde cup D 🍒 mooie tepels van 2cm dik en 5cm lang en mooi blond beetje bruin haar

1 hoe oud ben je
2  welke cup maat vind aantrekkelijk
3 wat vind  je mooi aan borsten
4 wat zou er mee willen doen 
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet
8 Wat voor bh vind aantrekkelijk normaal of sexy stetje  van đŸ©±hunkemoller of
Victoria secret en welke kleuren
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan 
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan
15 Wat vind van deze vragen lijst
16 nog vragen voor mij

31 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 1, 2025

hoe oud ben je 14

2 welke cup maat vind aantrekkelijk D E

3 wat vind je mooi aan borsten idk is gewoon geil

4 wat zou er mee willen doen likken aan zuigen  piemel ertussen 

Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan likken of je piemel er tussen zuigen

En Wat Zou er mee doen tijdens de sex vast houden en overheen strelen

6 als je vriendin tegen je zegd dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en wat doe je dan

Ja dan stop ik en ga ik zachter door

7 Je hebt een leuke avond gehad je kent alkaar net en Je kus haar lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet ja tuurlijk 

8 Wat voor bh vind aantrekkelijk normaal of sexy stetje van đŸ©±hunkemoller of 

Victoria secret en welke kleuren sexy setje hunkenmoller roze 

9 kijk je liever naar meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup middel cup

10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini of haar gezicht eerst gezicht daarna borste.

11 en als je dan leuk oog contact hebt Wat zou dan doen haar een compliment geven en met haar praten en gezellig hebben en haar nummer vragen of loop je dan door als ik geen vriendin zou hebben wel

13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan 

14 wat vind van mijn 🍒borsten dan denk mooi maar idk

15 Wat vind van deze vragen lijst qua interpunctie slecht 😅

16 nog vragen voor mij

Forum|alt.badge.img+3
  • Weet de weg
  • April 2, 2025

1 hoe oud ben je: 15
2  welke cup maat vind aantrekkelijk; maakt me Eigenlijk niet uit hoe groot ze zijn 
3 wat vind  je mooi aan borsten: dat ze zoveel bewegen
4 wat zou er mee willen doen  er mee willen spelen 
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen: beide
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex: ook beide
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan :gewoon gelijk stoppen en vragen of alles oké is

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet: licht een beetje aan het moment 
Victoria secret en welke kleuren: ja paars 
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup: grote 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht: probeer het gezicht het word meestal de borsten 
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door: ik ben niet echt sociaal dus loop door
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop: feestje
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan: lekker 
15 Wat vind van deze vragen lijst: leuk
16 nog vragen voor mij: wat vind je zelf het lekkerste om te doen met je borsten?

• Net nieuw
  • April 2, 2025

1 hoe oud ben je 16 jaar oud
2  welke cup maat vind aantrekkelijk  Ik vind D en hoger wel aantrekklijk
3 wat vind  je mooi aan borsten De vorm en grootte
4 wat zou er mee willen doen zuigen, spelen je weet wel
5. En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex ook zuigen en met ze spelen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan als ze zegt dat ik het te hard doe, ga ik wat zachter met haar borsten spelen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet als ik lang kus, zou ik eerder naar haar kont gaan dan naar haar borsten
Victoria secret en welke kleuren hunkemöller, kleur zwart, wit, rood
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup ik behoud mijn concentratie bij vrouwen met grote cups
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht als eerst haar gezicht en daarna naar haar bikini 
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door ik zou haar een compliment geven en ff gezellig gesprek hebben
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop ja, waarschijnlijk naar bioscoop, want bij een feestje gaat mijn snack gestolen worden
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  ik zou genieten van de nacht en van haar
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan (deel van de reactie verwijdert door de kindertelefoon wegens forumregel 4)
15 Wat vind van deze vragen lijst leukk
16 nog vragen voor mij nee 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 2, 2025

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk b of c
3 wat vind  je mooi aan borsten rondingen
4 wat zou er mee willen doen ​​​​​
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex likken en vasthouden
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ik zou doen wat zij wilt

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet als zij dat fijn vind zou ik dat best doen
Victoria secret en welke kleuren ​​​normaal
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup klein
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht gezicht want dat is altijd het beste
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door nummer vragen
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop ja
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan ik ben zelf iets minder fan van grote borsten maar als je voor de rest een mooi meisje hebt dan is het goed
15 Wat vind van deze vragen lijst leuk
16 nog vragen voor mij nee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 2, 2025

1 hoe oud ben je

14

DD of groter maar niet te

Stevig rond groot

Piemel tussen 

Zacht knijpen 
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan
Zachter knijpen en vragen of da goed is
7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet

Licht er aan 

Hunkemöller rood/zwart ofzo 

Grote
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht

Borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door

Doorlopen

Nee

Oke

Denk wel mooi gwn

Prima 
16 nog vragen voor mij

Nee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 2, 2025

Ik ben mooie meisje met mooie stevig ronde cup D 🍒 mooie tepels van 2cm dik en 5cm lang en mooi blond beetje bruin haar

1 hoe oud ben je 13
2  welke cup maat vind aantrekkelijk weet niet zeker ik denk een beetje tussen de c en e
3 wat vind  je mooi aan borsten hoe het er gewoon uit ziet gewoon grotte squishies
4 wat zou er mee willen doen Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex ik zou er in willen knijpen en aan zuigen en m'n picj ertussen en ondertussen seks zou ik er in knijpen en aan zuigen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ik zou stoppen en dan vragen hoe hard ik het zou moeten doen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet ligt eraan ik denk het wel
Victoria secret en welke kleuren ​​​ik denk hunkemoller en victorias secret en dan in het zwart of rood ofzoiets
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup met een grootte cup
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht ik denk borsten😅
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door compliment enz geven
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop heel misschien
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan ​​​​dat wordt is was
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan donders mooi
15 Wat vind van deze vragen lijst erg goed
16 nog vragen voor mij ja knijp je zelf wel gewoon is voor de lol in je tieten

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 2, 2025

16 nog vragen voor mij: wat vind je zelf het lekkerste om te doen met je borsten?

nou er lekker in kneden en met tepels spelen en ik vind wel lekker als jongen lekker mee speelt 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 2, 2025

geen jongen maar kan hier denk ik nogsteeds van dienst zijn
1 hoe oud ben je 17
2  welke cup maat vind aantrekkelijk Eigenlijk alles wel tussen A en DD
3 wat vind  je mooi aan borsten Ik vind voornamelijk het pure natuurlijke eraan erg mooi, het artistieke van het lichaam en het krachtige eraan.
4 wat zou er mee willen doen  zuigen aan de borsten, aan de tepels, licht in de tepel willen bijten

En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex ^^
Ik zou er gelijk mee stoppen maar haar er nog wel een beetje mee plagen dat ze kleinzerig is, daarna een stuk voorzichtiger met haar omgaan tho.

nee, ik leg liever mijn hand op haar nek of rug tbh
Victoria secret en welke kleuren als ik tussen die 2 moet kiezen dan gewoon een setje van de hunkemöller en het liefst in blauw of rood maar als ik zelf mag kiezen liever gewoon iets ouderwets als een korset
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup klein, Rond de B

10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht gezicht, trekt mij veel meer
ligt er echt aan, meestal zou ik eerst met dr praten 
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop nee nee, feestjes vindt ik mooi niks, als ik iets zou doen dan zou ik dr naar een Jazzclub vragen ofzo
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan zeer goed, zeker mijn type

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 5, 2025

1 hoe oud ben je 14
2  welke cup maat vind aantrekkelijk C
3 wat vind  je mooi aan borsten als ze rond en stevig zijn niet zo van die hang tieten
4 wat zou er mee willen doen  ​​​​​lul ertussen en likken
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen ​​​​allemaal
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex likken
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ik zou er dan mee stoppen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet eerst handen op de zij en dan richting haar kont maar als ze tegen stribbelt of toont dat ze het niet wil stop ik
Victoria secret en welke kleuren ​​​kleine rode
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup beide alle borsten zijn mooi 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht gezicht
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door ​​​​"je staat goed in een bikini"
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoopwaarom niet 

14 Je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan ​​​​lekker knus naast haar liggen
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan ​​​​zou ze zeker willen kneden en likken
15 Wat vind van deze vragen lijst vrij geil
16 nog vragen voor mij wat zou je doen met een jongen met een sixpack

Forum|alt.badge.img

1 hoe oud ben je:14
2  welke cup maat vind aantrekkelijk:mooie ronde niet te groot bvB,C
3 wat vind  je mooi aan borsten: het is gw geil 
4 wat zou er mee willen doen :kneden(moet toestemming) boobjob
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen:alle drie lijken me leuk en geil
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex: aanraken hoe ze het wilt om haar nog natter te maken ;)
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan: dan zou ik zeker stoppen als zij bevoorbeeld in mijn lul zou bijten zou ik dat ook niet leuk vinden als ze zou blijven doordoen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet: als ze het wilt ja anders nee
Victoria secret en welke kleuren:dat victoria secret setje in het zwart vind ik wel heel geil of zo die strings van calvin klein
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup:grote
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht:alle twee
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door:nummer vragen
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop:films thuis vind ik leuker dan kan je doen wat je wilt ;)
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan: tja hangt er van af hoe geil ik ben
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan: ik heb ze nog niet gezien maar hoe je ze omschrijft zijn ze wel in de buurt van perfect
15 Wat vind van deze vragen lijst: leuk
16 nog vragen voor mij: neuk je vaak

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 6, 2025

1 hoe oud ben je 17
2  welke cup maat vind aantrekkelijk b tot d
3 wat vind  je mooi aan borsten valt goe op
4 wat zou er mee willen doen voelen men lul er tussen  doen
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen alle 3
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex vast houden
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan zachter doen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet als ze wil waarom nie en als ze wil dat ik der kont pak doe ik da
Victoria secret en welke kleuren doe maar een heil sexy setje waar alles goe doorkomt
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup grote 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht borsten (en als ze goeie kont heeft ook )
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door eerste
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop ja bios
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan  maag ook gwn in string en bh of moe een sexy jurkje zijn
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan  geil
15 Wat vind van deze vragen lijst geil ben geil geworden
16 nog vragen voor mij  wat zou jij willen dat ze doen met je borsten een lul er tussen of gwn met de handen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

1 hoe oud ben je 17
2  welke cup maat vind aantrekkelijk C
3 wat vind  je mooi aan borsten dat ze geil zijn
4 wat zou er mee willen doen knijpen en likken en titty fuck(als je borsten groot genoeg zijn) 
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen allemaal
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex knijpen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ja, knijp minder hard

ja

Een geil setje van hunkenmoller en het liefst rood, wit of zwart
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup iets kleiner
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht gezicht en dan direct borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door ik loop meesral gwn door
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop mss
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan ​​​​​dan geef ik haar een compmiment
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan voor mij iets te groot en ook grote tepels, niet echt voor mij
16 nog vragen voor mij

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

1 hoe oud ben je: 17 

2 welke cup maat vind aantrekkelijk: C en B 

3 wat vind je mooi aan borsten: dat ze goed rond zijn 

4 wat zou er mee willen doen: goe in kneden 

Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan likken of je piemel er tussen: allemaal

En Wat Zou er mee doen tijdens de sex: mijn handen er op leggen 

6 als je vriendin tegen je zegd dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en wat doe je dan: als ze wilt stop ik anders zachter knijpen 

7 Je hebt een leuke avond gehad je kent alkaar net en Je kus haar lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet: nee 

Victoria secret en welke kleuren: hangt er van af en kleur maakt niet uit 

9 kijk je liever naar meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup  grote cup 

10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini of haar gezicht: eerst gezicht dan naar de borsten 

11 en als je dan leuk oog contact hebt Wat zou dan doen haar een compliment geven en met haar praten en gezellig hebben en haar nummer vragen of loop je dan door: hangt er van als ze in mij league is of niet

12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop:nee eerste elkaar goed leeren kennen 

14 wat vind van mijn 🍒borsten dan  goeie cup 

15 Wat vind van deze vragen lijst leuke om  in te vullen 

16 nog vragen voor mij: wat vind jij het leukste een jonge die naar je borsten kijkt of een jongen die eerst naar je gezicht kijkt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 27, 2025

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk alles groter dan E
3 wat vind  je mooi aan borsten alles
4 wat zou er mee willen doen mn pik ertussen lekker
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex zou mn pik ertussen willen stoten en dan klaarkomen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan ja stoppen

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet ja
Victoria secret en welke kleuren maakt niet uit
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup naar grote cup
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht ja eerst naar borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door ja vraag haar nummer
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop naar bioscoop
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan lekker 
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan nice
15 Wat vind van deze vragen lijst leuk
16 nog vragen voor mij nee

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

Mijn eerlijke mening over borsten.. ik heb verschillende vriendinnen gehad met verschillende borsten. Van ein tot groot.  Mij maakt het helemaal niet uit welke maat ze zijn. Iedereen draagt haar borsten zoals het bij haar lichaam past.  Wees jezelf en geloof in jezelf en straal dat met trots uit.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 12, 2025

1 hoe oud ben je 17
2  welke cup maat vind aantrekkelijk alles tussen b en e
3 wat vind  je mooi aan borsten lekker groot
4 wat zou er mee willen doen  titry fuck in kneden zuigen alles 2el
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen beide
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex lekker vast pakken
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan   minder hard dan

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet  ja en ook wel nr de kont denk
Victoria secret en welke kleuren  hunkemuller dan denk ik en lekker zwart en geil 
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup    grote licht eraan hoe groot der kont is
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht   borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door   beide denk ik
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop ja why ni
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan   lekker
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan groot en geil
15 Wat vind van deze vragen lijst geill
16 nog vragen voor mij   ooit tittyfuck gdn?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 12, 2025

1 hoe oud ben je 15
elke is aantrekkelijk maar mooiste zijn denk ik c
de vorm 
masseren zuigen en erover heen spuiten
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je  piemel er tussen
alles 
hangt af van de standjes maar sowieso gw masseren en als het mag erover heen komen
ja natuurlijk stop je dan en ga je rustiger

nee
rood of wit, normaal is mooier tbh
liever klein dan te groot denk ik
eerst gezicht dan lichaam
Als ze echt leuk eruit ziet dan wel even praten en als het een beetje klikt snap vragen
geen van beide
ja en dan?
Ik denk dat ze wel mooi zijn
best leuk
16 nog vragen voor mij
ja kan je mijn vragenlijst invullen?

Forum|alt.badge.img

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk B/C
3 wat vind  je mooi aan borsten Als ze mooi rond zijn en niet te erg handen
4 wat zou er mee willen doen Masseren
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen Tepels zuigen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan Ja, ik stop gelijk en vraag hoe ze het dan wel wil

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet Nee, behalve als zij het heel graag wil
Victoria secret en welke kleuren niet voorgevormde bh's
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup Klein, maar niet té klein
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht? Ik ben een jongen, dus ik kijk meestal als eerste naar borsten
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door Nummer vragen
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop Bios
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan Kijken wat zij wil, als ze gewoon wil kletsen doe ik dat, anders wat meer
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan   ???
15 Wat vind van deze vragen lijst Soms een beetje onduidelijk
16 nog vragen voor mij Wat bedoel je met vraag 14

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 12, 2025

1 hoe oud ben je 15
2  welke cup maat vind aantrekkelijk IDC
3 wat vind  je mooi aan borsten Tepels en ronding
4 wat zou er mee willen doen motorbote
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen alles, zeker zuige en lekke
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex knijpe en kusjes geve
sorry zegge en kusjes geve 
7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet neen eerste keer niet
Victoria secret en welke kleuren Boeit mij niks eigenlijk
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup Daar kijk ik ni naar 
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht gezicht dan borste dan kont
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door knipoog
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop eventueel
16 nog vragen voor mij ben jij ontmaagd?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 12, 2025

1 hoe oud ben je

16

c/d

Het gevoel

Piemel er tussen en tijdens sex gewoon aanraken en je ermee opgeilen

Dan doe je rustig minder maar knijp je nig steeds wel op een geil niveau

Eerst langs kont

Rood en hunkemoller is prima

Middel

Gezicht daarna kont daarna borsten

Gewoon praatje maken

Naar feest

Super lekker

Mooi

Prima
16 nog vragen voor mij

Wat zou je zelf willen dat een jonge doet met je borsten

Forum|alt.badge.img

1 hoe oud ben je 

13

2 welke cup maat vind aantrekkelijk

C

3 wat vind je mooi aan borsten

Maakt me geil

Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan likken of je piemel er tussen

van alles en nog wat

En Wat Zou er mee doen tijdens de sex

Knijpwn om me geiler temaaken en me vrindin

6 als je vriendin tegen je zegd dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en wat doe je dan

dan stop ik naturlijk womans first

7 Je hebt een leuke avond gehad je kent alkaar net en Je kus haar lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet 

ja en als zij wilt dan miss ook sex

Daar let ik niet kp

9 kijk je liever naar meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup 

Groot

10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini of haar gezicht

Eerst gezicht dan de tieten en dan de reet

11 en als je dan leuk oog contact hebt Wat zou dan doen haar een compliment geven en met haar praten en gezellig hebben en haar nummer vragen of loop je dan door

Ik ben zelf niet echt mooi maar ik heb denk ik wel de ballen om te praten met haar en haar numer tevrageb

Thuis bioscoop (dan kunne we onze ijgen film maken ;). )

Dan vraag ik als ze miss sex wilt hebben

C is m'n maak dus ik vind ze perfect 

Goed Allen miss handing om aant begin zetten wat cups betekent (moest ik googlen)

16 nog vragen voor mij

Als jij al ooit seks heb gehad en wat je ervan vond

Groetjes van de anoniem D

Forum|alt.badge.img+2

1 hoe oud ben je 15
2  welke cup maat vind aantrekkelijk wat jij hebt
3 wat vind  je mooi aan borsten dat je er lekker in kan knijpen enzo
4 wat zou er mee willen doen er aan zuigen en mijn piemel er tussen doen
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan dan stop ik en ga ik een ander deel aanraken van haar lichaam

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet als zij het goed vind wel
Victoria secret en welke kleuren Victoria secret met die glitter band
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup grote
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht allebei 
16 nog vragen voor mij

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

1 hoe oud ben je 16
2  welke cup maat vind aantrekkelijk maakt niet uit zolang ze maar echt zijn
3 wat vind  je mooi aan borsten de vorm
4 wat zou er mee willen doen ​​​​​alles
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen piemel er tussen
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex op spuiten 
6 als je vriendin tegen je zegd  dat je te hard knijpt in haar borsten stop je dan ook gelijk en  wat doe je dan dan stop ik natuurlijk 

7 Je hebt een leuke avond  gehad  je kent alkaar net en Je kus haar  lekker lang ga je dan met hand naar borsten toe of niet nee, tenzij ze naar mijn ballen grijpt
Victoria secret en welke kleuren geen 🙃
9 kijk je liever naar  meisje met grote cup of naar een meisje met kleine cup groot maar ze moeten wel echt zijn
10 je komt leuk meisje tegen in zwembad met mooi stevig cup kijk dan naar eerste naar haar borsten in super mooi 👙bikini  of haar gezicht alles in een keer niet staren
11 en als  je dan leuk oog contact hebt   Wat zou dan doen  haar een compliment geven  en met haar praten en gezellig hebben en  haar nummer  vragen of loop je dan door compliment 
12 zou je dan haar ook mee uit vragen voor leuk feestje of naar bioscoop als het aan beide kanten klikt wel
13 je vriendin mag voor eerste keer bij jou slapen ze heeft zo super mooie 👗🍒slaapjurkje aan ​​​​watmooi toch
14 wat vind van mijn 🍒borsten dan goed i think
15 Wat vind van deze vragen lijst ​​​​prima
16 nog vragen voor mij 
hoe denk je zelf over je borsten en ben je voor plan ze te vullen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 20, 2025

1 hoe oud ben je 

14

niks specifieks maar ik vindt vooral kleinere borsten geil

De ronding

Zuigen, likken en wrijven,

Stoppen en sorry zeggen. Voorzichtiger verder gaan

nee? consent and such

wat

kleine cup, ik wordt nooit geil van grote tieten

Vaak eerst naar 't gezicht

Doorlopen, #introverts
N/A

Ik zou niet per-se iets doen als zij dat niet wilt.

Niet perse mijn type, sorry </3

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 26, 2025

hoe oud ben je 17
2  welke cup maat vind aantrekkelijk b
3 wat vind  je mooi aan borsten de vorm ig
Zou je aan de tepels zuigen of wil er aan  likken of je piemel er tussen zuigen 
En Wat Zou  er mee doen tijdens de sex verwennen hoe de dame het wilt 
Stoppen 

Eerst naar de nek kussen en haar rug strelen 

Of een super normaal setje of kanten lingerie 

Klein

Gezicht en dan 

Doorlopen ik ben te Awkward voor praten 

Picknick 

Topie dan krijgt ze een compliment en een kus

Ok mss wat te groot 

Leuk
16 nog vragen voor mij
Â