Skip to main content

 

Voor dat je deze vragenlijst gaat beantwoorden:

Ik ben al een keer eerder in een relatie geweest met een jongen. Deze vragen zijn dingen waar ik meer over wil weten.

  1. Hoe kan je het beste flirten?
  2. Wat zijn dingen die je absoluut niet moet doen als je indruk op iemand wil maken?
  3. Wat is een goed valentijnscadeau?
  4. Hoe houdt je goed concact?
  5. Wat is beter appen of bellen?
  6. Welke complimenten kan je geven aan een jongen?
  7. Welke plekken/activiteiten zijn leuk om te doen met je vriend?
  8. Wat kan je doen als je een keer samen wil afspreken?
  9. Wat is een goed compliment om een aan een jongen te geven?
  10. Wat doe je als jij of de ander vreemd is gegaan?
  11. Wat ik je doen als je vriend of vriendin niet meer antwoord op je berichtjes?
  12. Wat doe je als je verkering gaat vragen?

 

Voor dat je deze vragenlijst gaat beantwoorden:

Ik ben al een keer eerder in een relatie geweest met een jongen. Deze vragen zijn dingen waar ik meer over wil weten.

  1. Hoe kan je het beste flirten? Af en toe een knipoog, en een glimlach, maar hij moet niet fake zijn, en zelfverzekerd overkomen, maakt het meestal fijner.
  2. Wat zijn dingen die je absoluut niet moet doen als je indruk op iemand wil maken? Je anders voordoen dan je bent, of liegen over dingen.
  3. Wat is een goed valentijnscadeau? Een leuke dag.
  4. Hoe houdt je goed concact? Afspreken, kletsen, appen belle.
  5. Wat is beter appen of bellen? Kan allebei, wat jij fijner vind.
  6. Welke complimenten kan je geven aan een jongen? Van alles, als hij een nieuwe out-fit of naar de kapper is geweest, kan je daar altijd een compliment er over geven.
  7. Welke plekken/activiteiten zijn leuk om te doen met je vriend? Picknicken, wandelen, naar een terrasje, spelletjes doen, naar de stad, stukje fietsen.
  8. Wat kan je doen als je een keer samen wil afspreken? Hem uitnodigen om samen iets te doen.
  9. Wat is een goed compliment om een aan een jongen te geven? Deze vraag heb je al gesteld.
  10. Wat doe je als jij of de ander vreemd is gegaan? Het uitmaken.
  11. Wat ik je doen als je vriend of vriendin niet meer antwoord op je berichtjes? Vragen waarom hij niet meer antwoord.
  12. Wat doe je als je verkering gaat vragen? Verkering vragen toch?

-OnlyMe


  1. Hoe kan je het beste flirten? Een jongen inde ogen aankijken en laten merken datje hem interresant vind
  2. Wat zijn dingen die je absoluut niet moet doen als je indruk op iemand wil maken? Zeggen watje al met jongens hebt gedaan en over exen beginnen
  3. Wat is een goed valentijnscadeau? Eten😂
  4. Hoe houdt je goed concact? Gewoon elke dag goeiemorgen slaaplekker zeggen en beetje optijd reageren en de gesprekken moetten interresant blijven en spanning opbouwen
  5. Wat is beter appen of bellen? Snap en afentoe bellen
  6. Welke complimenten kan je geven aan een jongen? Zeggen dat ie beter is dan andere jongens en gewoon simpele dingetjes
  7. Welke plekken/activiteiten zijn leuk om te doen met je vriend? Seks😂 en serie kijke of gewoon met elkaar praten is ook belangrijk
  8. Wat kan je doen als je een keer samen wil afspreken?  Bios ofz ben slecht in dat soort dingen
  9. Wat is een goed compliment om een aan een jongen te geven? Dat ie beter en leuker is alsde rest en simpele dingen
  10. Wat doe je als jij of de ander vreemd is gegaan? Uitmaken en nooit meer spreken heb t helaas al meegemaakt
  11. Wat ik je doen als je vriend of vriendin niet meer antwoord op je berichtjes? Ja dan weetje eigk al genoeg maarja je kan altikd vragen als er iets is
  12. Wat doe je als je verkering gaat vragen? In real life maar hoort jongen eigk tedoen

Hoop datje hier iets aan hebt

meisjes hebbe iniedergeval t zo bij mij gedaan en t is ze gelukt😂

Groetjes xx


thanks


Reageer