Vraag

Vragen over borsten?

  • 25 September 2022
  • 8 reacties
  • 859 Bekeken

Badge

Hoi ik vroeg me af hoe borsten voelen. Met wat kan je dat het best vergelijken?

Mijn 2e vraag is hebben meisjes schaamte om hun borsten bv. Als je moet omkleden in dezelfde kleedkamer vind je het dan erg dat andere meisjes je borsten zien.?

3e vraag is kan je met je mond aan je tepel zijgen?

 

Laat al je "ervaring" met borsten maar weten.


8 reacties

Badge
  1.  Ik weet niet hoe ik moet omsxhrijven hoe het voelt, iig zacht
  2. ja meeste meisjes hebben schaamte
  3.  ja kan js heel fijn
Reputatie 3
Badge +1

1 ongeveer als je spieren op je arm maar groter en meer squishy

2 ja maar is ook wel tezien wie

3 ja en das echt gewoon zalig!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik vroeg me af hoe borsten voelen. Met wat kan je dat het best vergelijken?

Mijn 2e vraag is hebben meisjes schaamte om hun borsten bv. Als je moet omkleden in dezelfde kleedkamer vind je het dan erg dat andere meisjes je borsten zien.?

3e vraag is kan je met je mond aan je tepel zijgen?

 

Laat al je "ervaring" met borsten maar weten.

  1. Gewoon. En je merkt ook niet dat je een bh draagt. Maar zou met grotere maat anders kunnen zijn misschien
  2. Nee, geen schaamte, maar mogen geen jongens bij. Tijdens gym omkleden gaan gewoon de bh's uit, ook de mijne
  3. Nooit geprobeerd, maar weel wel zeker van niet
Reputatie 5
Badge +3

1.  Stevig, warm, zacht en squeezy tegelijk haha

2. Verschilt per meisje denk ik. Ikzelf heb een cup B en er geen moeite mee als anderen mijn borsten zien, maar de meeste meisjes wel natuurlijk. 

3. Een jongen heeft wel eens aan een van mn tieten gezogen, dat was geil ja..

 

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +15
  1. Moeilijk te omschrijven, allereerst is het voor ons natuurlijk een gewoonte, dus je voelt niet de hele dag; ik heb borsten. 
     
  2. Jahoor, als we tijdens de gym omkleden, dan heeft iedereen ze, er is niemand per-se gericht op jou borsten, maar jongens mogen ze (Nog) niet zien ❤️
     
  3. nog nooit geprobeerd, maar ik denk OOK dat mijn nek niet ZO lenig is😅

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +1

Hier is de lesbo dan!

Hoe de borst voelt ligt volgens mij ook aan de maat. Ik heb zelf amper borsten en daardoor zijn mijnes niet echt zacht. Als je naar een wat groter borst gaat kijken zijn ze naar mijn mening lekker zacht en kan je ze gebruiken als een soort stressbal. 

Het maakt mij ook niet echt uit als mensen mijn borsten zien. In de zomer loop ik meestal met een sportbh en ja zonder cupmaat boeit het je ook niet echt. Ik snap dat het laten zien van borsten erg spannend kan zijn. Dit komt doordat de media een perfect beeld heeft van de vrouw en vrijwel niemand aan deze verwachting voldoet. 

Raar genoeg schaam ik me wel dood als ik borsten zie maar dit komt omdat iedereen weet dat ik gay ben. En ja ik kijk niet graag naar de borsten van een random persoon.

 

Laatste vraag! Ja je kan gewoon aan een tepel zuigen je kan er eigenlijk alles mee :D zelf vind ik knijpen en bijten in een tepel/borst erg leuk. Vooral bij stress haha 

Hopelijk heb je hier iets aan!

Reputatie 7
Badge +15

Heey @Ash_notmyrealname , ach die maak van borsten, maakt idd niet veel uit, of het nou cup A of cup D is… helemaal mee eens! 
 

ik ben het met je eens over dat sociale media, dat is ( bijna ) altijd gefotoshopt óf iemand heeft zúlke grote, of ronden , dat er een implantaat in zit…. Dus ja….. 

 

 

fijne jaarwisseling en de beste wensen allemaal! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Badge
  1. Borsten zijn kan je beschrijven als hele zachte, warme, drillerige stresballen.
  2. Ja er is schaamte.
  3. Ja en voelt echt lekker

-onnodige quote verwijderd KT-

Reageer