Skip to main content
Vraag

vragen om te rukken

• April 15, 2026
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ben een jongen van 14 jaar en het lijkt me geil om met vrienden te rukken. Maar de toenadering is best lastig omdat ik niet op een sport ofzo zit. Maar hoe moet ik dit vragen zonder het meteen gay te laten worden ? 

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 15, 2026

Wat maakt het nou überhaupt uit of het "gay" wordt?  Ik heb nog nooit het probleem gezien van homo, lesbisch, bi of wat voor lgbtq te zijn. Dat anderen er wat van vinden is toch echt hun probleem. Niet de jouwe. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 15, 2026

Als je samen met andere jongens wilt rukken, is dat echt wel wat gay hoor, hoe je dat ook vraagt.  Of gay zijn of doen  erg is, is natuurlijk niet erg, zoals ​@Yusa schreef.

Ik denk trouwens niet dat jongens die op een sport zitten vaker seksdingen doen met elkaar dan anderen.  Die verhalen over orgies in de douche zijn zwaar overdreven volgens mijn  vriendje en broertje die allebei al zowat hun hele leven sporten in clubverband en mijn favoriete bronnen zijn voor jongetjesgedrag.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 15, 2026

zoals Yusa al aangeeft waarom moet alles meteen afwijkend zijn of worden. ik blijf het jammer vinden dat er eigenlijk niet gewoon over gepraat kan worden zonder overal meteen wat van te denken en een sticker er op te plakken. er zijn al meer van dit soort topics geweest dat jongens dit samen doen of willen doen dus zoek op het forum.