Skip to main content
Vraag

Vragen meiden sex van jongen

• August 22, 2025
  • 7 reacties
  • 1442 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Meiden, ik heb een vragenlijst voor jullie gemaakt en het zou leuk zijn als jullie hem invullen😘

1. Leeftijd
  2. Uiterlijk (haarkleur, bouw)
  3. Cupmaat
  4. Ben je vaak geil? 
  5. Ontmaagd?
  6. Zo ja, hoe was het
  7. Zo nee, wil je het graag? 
  8. Zou je een kleine, middelmatige of grote lul willen voor sex?
  9. Hoe groot is dat dan?
  10. Wat vind je de ideale penislengte?
  11. Wat is je favo standje? (Als maagd, wat lijkt je)
  12. Kreun je tijdens de sex (Als maagd, wat denk je)

Ik ben 16, ben 190 lang en ben best gespierd, ik heb ook een sixpack. Ik ben blond en sport veel. Ik heb een lul van 17cm lang en 14,5cm omtrek. Ik kan lang volhouden tijdens sex als het moet en kan ook spuiten. Mijn lievelingsstandjes zijn doggy, missionaris en cowgirl. (eerste 2 het best)

1. Val je op het soort jongens als ik?
  2. Waarom wel/niet?
  3. Wat vind je van de lengte van m’n lul?
  4. Wat vind je van de omtrek van m’n lul?
  5. Hou je meer van hard geneukt worden of zacht?
  6. Waar moet een jongen klaarkomen tijdens sex?
  7. Hoe ziet de ideale sex er voor jou uit?
  8. Wat is iets geils wat een jongen kan doen tijdens sex? (Ikzelf hou bijvoorbeeld van bij de keel pakken)
  9. Als je sex hebt of sex zou hebben, is het dan met of zonder condoom?
  10. Is pijpen geil/fijn voor meiden? Of doe je het vooral voor het genot van de jongen?
  11. Wat is het ideale innerlijk van een jongen? (Ik vind mijzelf erg grappig en aardig/behulpzaam)
  12. Heb je nog een vraag voor mij? 
  13. Wil je nog wat zeggen?

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 22, 2025

Ik zou even de search tool gebruiken ,volgens mij zijn hier al genoeg vragenlijsten voor
xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 23, 2025

Bedankt! Ik zal meer reacties alsnog leuk vinden. 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Hoi Meiden, ik heb een vragenlijst voor jullie gemaakt en het zou leuk zijn als jullie hem invullen😘

1. Leeftijd 16
  2. Uiterlijk (haarkleur, bouw) lang bruin haar sportief lichaam Mooi grote billen  en stevig ronde mooie borsten 
  3. Cupmaat DD
  4. Ben je vaak geil?  Ja
  5. Ontmaagd?ja
  6. Zo ja, hoe was het  nou lekker hij had al vakker gedaan daar was ik  wel blij mee  hij wist wat hij deedt 
  7. Zo nee, wil je het graag? 
  8. Zou je een kleine, middelmatige of grote lul willen voor sex? Maakt niet uit 
  9. Hoe groot is dat dan?
  10. Wat vind je de ideale penislengte? Tussen 14 a 20 
  11. Wat is je favo standje? (Als maagd, wat lijkt je)
  12. Kreun je tijdens de sex (Als maagd, wat denk je)

Ik ben 16, ben 190 lang en ben best gespierd, ik heb ook een sixpack. Ik ben blond en sport veel. Ik heb een lul van 17cm lang en 14,5cm omtrek. Ik kan lang volhouden tijdens sex als het moet en kan ook spuiten. Mijn lievelingsstandjes zijn doggy, missionaris en cowgirl. (eerste 2 het best)

1. Val je op het soort jongens als ik? Mega lekker ja 
  2. Waarom wel/niet? Droom jongen 
  3. Wat vind je van de lengte van m’n lul? Goed 
  4. Wat vind je van de omtrek van m’n lul? Goed 
  5. Hou je meer van hard geneukt worden of zacht? Eerst zacht daarna lekker hard 
  6. Waar moet een jongen klaarkomen tijdens sex? Borsten 
  7. Hoe ziet de ideale sex er voor jou uit? Nou is goed voor spel daarna sex met  maar niet tekort lekker lang 
  8. Wat is iets geils wat een jongen kan doen tijdens sex? (Ikzelf hou bijvoorbeeld van bij de keel pakken) dat mij goed stevig mijn borsten vast pakt het mag pijn doen 
  9. Als je sex hebt of sex zou hebben, is het dan met of zonder condoom? Met 
  10. Is pijpen geil/fijn voor meiden? Of doe je het vooral voor het genot van de jongen?  Is voorspel 
  11. Wat is het ideale innerlijk van een jongen? (Ik vind mijzelf erg grappig en aardig/behulpzaam) magazine goed 
  12. Heb je nog een vraag voor mij? voor als doddy doet vind je dan lekker om bij het meisje de borsten te pakken 
  13. Wil je nog wat zeggen? Misschien

Forum|alt.badge.img

1. Leeftijd. 12
  2. Uiterlijk (haarkleur, bouw). Ik ben middelmatig qua bouw maar best slank. 
  3. Cupmaat. M’n cupmaat weet K eig niet uit m’n hoofd mr best groot wel
  4. Ben je vaak geil?    Zo vaak kijk hier elke dag op lett
  5. Ontmaagd? Nee wil wel zo graag
  6. Zo ja, hoe was het
  7. Zo nee, wil je het graag?   Echt zo graag
  8. Zou je een kleine, middelmatige of grote lul willen voor sex?   Middel matige
  9. Hoe groot is dat dan?  14-18 cm ofzo ja best groot mr ja
  10. Wat vind je de ideale penislengte?  16-17 cm 
  11. Wat is je favo standje? (Als maagd, wat lijkt je).   Zegmaar die met een been op de schouder van de Jongen en dan z’n pik in je kut
  12. Kreun je tijdens de sex (Als maagd, wat denk je). Echt heel erg

1. Val je op het soort jongens als ik?  Ja love it
  2. Waarom wel/niet?    Je lijkt me echt sexy. 
  3. Wat vind je van de lengte van m’n lul?    Echt geweldig nooit onzeker over zijn ik denk dat elk meisje zo’n lul in zich zou willen hebben. 
  4. Wat vind je van de omtrek van m’n lul?  Ook echt geweldig. 
  5. Hou je meer van hard geneukt worden of zacht?hard denk K 
  6. Waar moet een jongen klaarkomen tijdens sex?   Waarin of? Mr in m’n kut sowieso. 
  7. Hoe ziet de ideale sex er voor jou uit?  Gwn eerst sexy en dan gwn hard doggy ofzo in me 
  8. Wat is iets geils wat een jongen kan doen tijdens sex? (Ikzelf hou bijvoorbeeld van bij de keel pakken).  M’n kut likken en m’n tepels zuigen soortvan
  9. Als je sex hebt of sex zou hebben, is het dan met of zonder condoom?  Met eerst mr later zonder wil namelijk geen soas 
  10. Is pijpen geil/fijn voor meiden? Of doe je het vooral voor het genot van de jongen?  Pijpen is echt geweldig. Doe het echt voor mezelf en voor hem want het is echt geweldig voor ons allemaal. 
  11. Wat is het ideale innerlijk van een jongen? (Ik vind mijzelf erg grappig en aardig/behulpzaam).  Innerlijk is bij jou zegmaar echt perfect. 
  12. Heb je nog een vraag voor mij?  Of je jonge meiden zoals mij zou neuken
  13. Wil je nog wat zeggen?

Forum|alt.badge.img
  1. Leeftijd 13
  2. Uiterlijk (haarkleur, bouw) bruin haar, bruine ogen, lightskin
  3. Cupmaat 75c
  4. Ben je vaak geil?  heel vaak
  5. Ontmaagd? ja
  6. Zo ja, hoe was het eerst pijnlijk, 2e en 3e keer voelde t lekker
  7. Zo nee, wil je het graag? -
  8. Zou je een kleine, middelmatige of grote lul willen voor sex? middelmatig of groot
  9. Hoe groot is dat dan? 14 tot 19 cm
  10. Wat vind je de ideale penislengte? 15/16/17
  11. Wat is je favo standje? (Als maagd, wat lijkt je)  missionairy
  12. Kreun je tijdens de sex (Als maagd, wat denk je) ja vaak ook
  13. Val je op het soort jongens als ik? heb niet echt een type dus t zou kunnen
  14. Waarom wel/niet? als je mooi bent dan ben je mooi
  15. Wat vind je van de lengte van m’n lul? geil
  16. Wat vind je van de omtrek van m’n lul? groot
  17. Hou je meer van hard geneukt worden of zacht? hard
  18. Waar moet een jongen klaarkomen tijdens sex? in m´n kut
  19. Hoe ziet de ideale sex er voor jou uit? hard en soepel
  20. Wat is iets geils wat een jongen kan doen tijdens sex? (Ikzelf hou bijvoorbeeld van bij de keel pakken) me bij de keel pakken, oogcontact houden, zelf ook kreunen (maar dan in de mannelijke vorm)
  21. Als je sex hebt of sex zou hebben, is het dan met of zonder condoom? met maar als ik aan de pil ga 1000% zonder
  22. Is pijpen geil/fijn voor meiden? Of doe je het vooral voor het genot van de jongen?  wel geil maar na te lang word t vervelend ofzo of dan begint je mond pijn te doen
  23. Wat is het ideale innerlijk van een jongen? (Ik vind mijzelf erg grappig en aardig/behulpzaam) respectvol, aardig, begripvol, loyaal
  24. Heb je nog een vraag voor mij? of je een 13jarige zou neuken
  25. Wil je nog wat zeggen? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 13, 2025

Heb je nog een vraag voor mij? voor als doddy doet vind je dan lekker om bij het meisje de borsten te pakken?

Jazeker, heel geil

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 30, 2025

Bedankt!