Skip to main content
Vraag

vragen masturberen

• August 18, 2025
  • 8 reacties
  • 839 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey. Ik ben een bijna 15 jarig meisje en sinds kort begonnen met masturberen.

Ik schaam me hier erg voor dus besluit hier anoniem wat vragen te stellen, ik zou het fijn vinden als jullie die willen beantwoorden

1: hoe doen jullie het!?🥲 ik vind rond mn klit voelen heel gevoelig en bijna pijnlijk, van vingeren voel ik niks en kan ik ook echt enkel 1 vinger het is niet dat ik opgewonden raak of klaarkom

2: wanneer!? Ik ben bijna nooit alleen thuis en ik wik absoluut niet betrapt worden ik ben bang om geluid te maken dus snachts doe ik het ook niet

3: hoe krijgen jullie een orgasme en hoe voelt dat? Ik ben heel snel bang om de controle over mn lichaam kwijt te raken dus dit lijkt me doodeng

Ik wil geen voorwerpen gebruiken omdat ik dat onhygiënisch vind en het schadelijk kan zijn. Ook gs ik geen speeltjes of glijmiddel kopen 🙈

Hebben jullie tips of ervaringen? 

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Ik denk dat het beste is om gewoon het te doen op een moment waarop je er zelf klaar voor bent. Als ik zo je berichtje lees, lees ik dat je het vooral eng en pijnlijk vind. Je hoeft niet te masturberen. Doe dit alleen als het je een fijn gevoel geeft. Geeft het je schaamte, pijn, ongemak, of angst, waarom zou je het dan doen?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 18, 2025

Ik wil het wel graag doen, maar weet niet goed hoe:) met vingeren voel ik weinig en rondom mn klit doet best veel zeer. Voorwerpen vind ik te riskant🙈

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Als het echt zeer doer zou ik naar de huisarts gaan. Wellicht kunnen ze daar kijken of ze je er mee kunnen helpen wat dat hoort niet.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 18, 2025

1: hoe doen jullie het!?🥲 ik vind rond mn klit voelen heel gevoelig en bijna pijnlijk, van vingeren voel ik niks en kan ik ook echt enkel 1 vinger het is niet dat ik opgewonden raak of klaarkom

ik warm mezelf eerst op met een beetje voor spel. Dan met 1 vinger er in en een beetje omhoog duwen richting mijn buik. Als het goed is voel je dan een plekje dat beter voelt.

2: wanneer!? Ik ben bijna nooit alleen thuis en ik wik absoluut niet betrapt worden ik ben bang om geluid te maken dus snachts doe ik het ook niet

probeer het gewoon te doen wanneer je alleen thuis bent. Anders kan het ook onder de douche (water tegen je vagina spuiten) of in bad. Als dat niet kan kan je iets in je mond doen waar je op kan bijten zodat je minder geluid maakt. Als laatste optie kan je tegen je ouders zeggen dat je even wat privé tijd wil ofzo

3: hoe krijgen jullie een orgasme en hoe voelt dat? Ik ben heel snel bang om de controle over mn lichaam kwijt te raken dus dit lijkt me doodeng

Uiteindelijk na opbouwen voel je een piek komen en dan komt het. Mijn benen schudden als ik een orgasme krijg, in het begin is het een beetje eng maar je went er aan

Ik wil geen voorwerpen gebruiken omdat ik dat onhygiënisch vind en het schadelijk kan zijn. Ook gs ik geen speeltjes of glijmiddel kopen 🙈

Heel verstandig ik doe het ook niet. Zolang je genoeg opwarmt en nat genoeg wordt het je geen glijmiddel nodig

Hebben jullie tips of ervaringen? 
Doe het vooral op je eigen tempo

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 21, 2025

Hoi, ik heb een vraagje

Ik hoor vele mensen over masturberen en klaarkomen doormiddel van de waterstraal uit de douche/bad. 

Ik voel dan vaak wel een extreme "druk" gevoel en het idee alsof ik moet plassen maar verder niks, ik wil heel graag het orgasme idee hebben

Als jullie tips hebben om klaar te komen Als meisje zijnde zonder speeltjes, pls reageer

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

@Rattenzijnleuk wat je beschrijfd is heel goed als je dat druk gevoel hebt en dat je heen nodig moet plassen betekend dat als je even verder gaat dat je dan klaarkomt

je zit op het goeie pad

heeft mijn uitleg geholpen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

Hier ook een betere uitleg

Het zou helpen als je kan beschrijven wat je doet, maar ik probeer nog wel te helpen.

zorg dat je goed nat bent door 5-10 minuten de buitenkant van je vagina te wrijven en aan je tepel zitten zodat je goed nat wordt

dan kan je clitoris gaat wrijven op een manier die je fijn vind

daarna kan je ook nog rustig met een of meer vingers je vagina in gaan. Daar zit een plekje die heel fijn is maar die moet je zelf vinden

dan als je klaarkomt kan het zijn dat je een beetje gaat schudden en voel je je heel warm en adem je snel

ik hoop dat dit helpt

het zou helpen als je verteld wat je doet zodat ik je tips kan geven

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Hey, ik doe het vaak in de douche met een waterstraal. Alleen, dan krijg ik enorme spierspanning in mn buik + het gevoel dat ik moet plassen, en een soort stekende pijn die naar mn onderbuik en rug gaat. Ik kom niet klaar en word helaas ook niet opgewonden