Vraag

vragen homos en meisjes. HELP!!!

  • 17 April 2024
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hey iedereen dat dit ziet 

Info over mij:ik ben 1m75 en 15 jaar  bi seksueel. Mijn penis is 16cm 3 vingers dik scheef naar links een beetje. Heb een vriendje van 16 jaar 1m87. Hij hoort een erg grote lul en sixpack (lucky me 🥳) maar dat zorgt ook voor soms problemen) 

Vragen:

Geslacht 

Leeftijd

Cupmaat ,hoe ziet je penis eruit 

Ooit een penis in je kont gehad 

Langste penis dat je hebt gezien 

Bodyvount

Ideale penis? En hoe ziet die eruit 

Voor jongens: ben je top of bottom 

Wrm?

wat zou je doen als je vriendje een kleine had 

Wat moet je partner doen tijdens sex 

Hoe zorg je dat je sex hebt dat geen pijn doet want ik ben bottom en mijn vriendje heeft toch een beste grote lul (19cm) en best dik. Dus doet wat pijn en ik kreun ook best hard daarom. Want soms doet het gewoon teveel pijn en ik wil hel niet kwijt omdat ik het niet aankan hij neemt wel altijd zijn tijd en is heel lief maar ik ben bangar dat hij niet genoeg heegt aan mij. 

Ik en mijn vriendje overwegen voor een trio zo jij dat doen wat is er zo leuk aan

Heb je tips voor te pijpen want ik heb kokhalsreflex

Wat zou je graag met je vriendje willen doen:

Wat doe je allemaal als je vriendje je neukt(jezelf vingeren/aftrekken tegelijk...)

Zou je een partner swap willen doen wrm 

Heb je nog vragen

 

 

 

 

 


2 reacties

Badge +1

 

Vragen: 

Geslacht jongen

Leeftijd 17

Cupmaat ,hoe ziet je penis eruit 16 cm dun 

Ooit een penis in je kont gehad ja

Langste penis dat je hebt gezien 17 ofzo

Bodyvount 1

Ideale penis? En hoe ziet die eruit  voor mij gwn lekker lang en niet te dik

Voor jongens: ben je top of bottom bottom hoef je minder te doen

Wrm?

wat zou je doen als je vriendje een kleine had boeie

Wat moet je partner doen tijdens sex je op je gemak stellen

Hoe zorg je dat je sex hebt dat geen pijn doet want ik ben bottom en mijn vriendje heeft toch een beste grote lul (19cm) en best dik. Dus doet wat pijn en ik kreun ook best hard daarom. Want soms doet het gewoon teveel pijn en ik wil hel niet kwijt omdat ik het niet aankan hij neemt wel altijd zijn tijd en is heel lief maar ik ben bangar dat hij niet genoeg heegt aan mij.  Ontspannen en probeer te genieten

Ik en mijn vriendje overwegen voor een trio zo jij dat doen wat is er zo leuk aan nooit gedaan maar lijkt me wel geil

Heb je tips voor te pijpen want ik heb kokhalsreflex nee sorry

Wat zou je graag met je vriendje willen doen: 

Wat doe je allemaal als je vriendje je neukt(jezelf vingeren/aftrekken tegelijk...) beetje trekken

Zou je een partner swap willen doen wrm ja geile sex

Heb je nog vragen nee

 

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +2

Hey iedereen dat dit ziet 

Info over mij:ik ben 1m75 en 15 jaar  bi seksueel. Mijn penis is 16cm 3 vingers dik scheef naar links een beetje. Heb een vriendje van 16 jaar 1m87. Hij hoort een erg grote lul en sixpack (lucky me 🥳) maar dat zorgt ook voor soms problemen) 

Vragen:

Geslacht  meisje 

Leeftijd15

Cupmaat ,Dhoe ziet je penis eruit 

Ooit een penis in je kont gehad nee

Langste penis dat je hebt gezien 18cm

Bodyvount 3

Ideale penis? En hoe ziet die eruit tussen 16/18 cm 3 vingers dik ong

Voor jongens: ben je top of bottom 

Wrm?

wat zou je doen als je vriendje een kleine had jammer mr kan hij niks aan doen 

Wat moet je partner doen tijdens sex  mij plezier en neuken

Hoe zorg je dat je sex hebt dat geen pijn doet want ik ben bottom en mijn vriendje heeft toch een beste grote lul (19cm) en best dik. Dus doet wat pijn en ik kreun ook best hard daarom. Want soms doet het gewoon teveel pijn en ik wil hel niet kwijt omdat ik het niet aankan hij neemt wel altijd zijn tijd en is heel lief maar ik ben bangar dat hij niet genoeg heegt aan mij. Goed nat zijn goed voorspel en ontspannen 

Ik en mijn vriendje overwegen voor een trio zo jij dat doen wat is er zo leuk aan ja al eens gedaan echt een aanrader 

Heb je tips voor te pijpen want ik heb kokhalsreflex oefenen 

Wat zou je graag met je vriendje willen doen: idk

Wat doe je allemaal als je vriendje je neukt(jezelf vingeren/aftrekken tegelijk...) vrijen over clit

Zou je een partner swap willen doen wrm ja lijkt me erg geil

Heb je nog vragen nee

 

 

 

 

 

 

Reageer