Vraag

Vragen aftrekken meisjes

  • 25 February 2018
  • 5 reacties
  • 927 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik zit op school en meisjes vragen wel eens aan mij of ik mezelf aftrek. Dit vind ik niet fijn om te antwoorden dus, zeg ik nee. Maar ik trek mezelf af. Als de meisjes mij dit vragen, lach ik en zeg ik wtf!? Weet iemand tips die mij hiermee kunnen helpen?

5 reacties

Hoi!

Die meisjes zijn vast nieuwsgierig. In de puberteit begin je meer interesse te tonen in seksuele dingen. Ik snap dat het voor jou niet fijn is dat ze zo'n persoonlijke vragen stellen, en je hoeft niet te antwoorden. Zeg maar dat dat iets is wat je voor jezelf wilt houden.

Groetjes
x
die meisjes zijn gewoon nieuwsgierig. als je ja zegt gaan ze wss allemaal lachen, maar ik wed dat er minstens 1 intresse in je heeft
Hee STILLE KIJKER,
Ik snap dat je dat niet leuk vind als zo maar een meisje dat van je vraagt. Laat uitkomen wat je eerste gevoel daarover zegt!
Dus antwoord niet uit beleefdheid: het is een onbeleefde vraag! Ik vind het al goed als je zegt dat je het niet doet. Maar als je verder denkt vind je het mss. ook vervelend dat je gedwongen NEE moet zeggen. Je kan dan zeggen: "Dat gaat je niks aan".

Volgens mij gaat het die meisjes er om of ze je van je stuk kunnen brengen, het is een spelletje. Het is van het meisje uit ook weer zwak, want ze begint zomaar open over een onderwerp waar meisjes nog veel geslotener over zijn dan jongens! Als zij begint met een onbeleefde vraag, dan mag jij haar ook een onbeleefde vraag terug stellen! Als je het meisje de moeite waard vind, dan kan je mss. uitvissen waarom ze dat vraagt? Zo van: "Goh, ben jij daar mee bezig? en maak je soms fantasietjes of ik het wel doe?" Waarom wil je dat eigenlijk van MIJ weten?

Nou ja, je kan er over nadenken, en misschien kom je zo wat meer van haar te weten? Je moet alleen heel goed nadenken of jij er over wil in gesprek komen, en daarna, wat je loslaat, of welke indruk je bij haar wil achterlaten.
Groetje
Nouja...
Momenteel doe je het goed, dus tenzij het echt frequent is zou ik er niet al te veel moeite aan besteden.
Desnoods kun je een beetje brutaal doen, zoals @M12G al zegt, en de bal terug kaatsen.
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik kan hier zeker iets mee!

Reageer