Vraag

Vraagje voor meiden

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke dit klinkt misschien beetje gek, maar naar mijn mening vind ik meiden (rond 14/15) altijd beetje doen alsof ze er niks van willen weten als eenjongen beetje seksuele grappen maakt, en dat ze nooit geil zijn enzo. Is dat gewoon iets dat jongens daar meer over durven praten of is het echt zo dat meiden bijna nooit geil zijn?


3 reacties

Badge +1

Hoi

Ik ben een meisje.

En dat meisjes nooit geil zijn.dat is niet waar ze praten er alleen njet zo snel over.hopelijk is je vraag beantwoordt heb je nog meer vragen stel ze gerust.

Reputatie 2

Hii

Ik ben ook een meisje en sluit me bij @Snoepje aan. Zelf als jongens daar grapjes over maken kijk ik ongemakkelijk weg of rol ik met mijn ogen. Ik ben wel eens geil, maar daar praten meiden gewoon minder makkelijk over.

 

Groetjes

Reputatie 1
Badge +1

Ik voel me heel ongemakelijk bij dit soort dingen maar ik lijk de engine in mijn klas dus ja, per persoon anders . Ik ben wel aziatisch  dus het kan ook darom zijn. Ik voel me wel vaak geil enzo maar ik vind het gek om er over tepraten in het echt, ik vind het  te persoonlijk. Het gaat die ander toch niks aan?

Reageer