Skip to main content

Hii mensjess

 

Ik had het een pas met een maat van me erover dat je vaak hoort dat meiden veel naaktfotos krijgen van jongens, maar andersom hoor je dr niet zoveel van. 

De vraag aan de meiden: klopt dat dat meiden minder geïnteresseerd zijn in nudes sturen dan jongens? En waarom dan? 

Khoor graag van jullie

 

Groetjess 

Over het algemeen klopt dat denk ik wel, maar dat zal ook per meisje verschillen. Zelf ben ik niet van de nudes. Ik ben liever van het contact in real life. 

Er zullen vast heel veel redenen zijn waarom meisjes minder geïnteresseerd zijn, of het in ieder geval minder (snel) doen.

Sommige zullen misschien onzeker zijn over hun lichaam en dat niet willen delen of bang voor de gevolgen, wat als de foto verder word verspreid..

Jongens hebben er volgens mij gewoon wat minder moeite mee. Je zou het dus ook kunnen omdraaien, wat maakt dat jongens meer geïnteresseerd zijn in nudes dan meisjes?


Zelf ben ik een jongen, en ik vind het heel geil om nudes te ontvangen (zie mijn eerdere topic), Ik denk dat jongens gewoon eerder opgewonden raken, en dat foto's van jongens niet heel geweldig zijn. Ik heb wel eens gefilmd dat ik aan het aftrekken was, maar ik vond er niks aan om terug te kijken. 


Reageer