Skip to main content

Hey allemaal,

Ik ben een jongen van 16 en ik zou graag experimenteren met te kontvingeren. Heeft iemand een idee hoe dat moet en wat ik moet doen.

Dan nog, is het ook niet onaangenaam dat vinger(s) naar kak rieken?

Alvast bedankt

Hey,

 

Bij anaal vingeren is het vooral belangrijk om je vingers glad te maken, het beste is om glijmiddel te gebruiken. Met speeksel kan het ook maar is minder aan te raden. Daarnaast is het belangrijk om je nagels te knippen, bij scherpe nagels zal je wondjes kunnen maken.

 

Zorg daar buiten voor een goede hygiëne: het is tenslotte je intern systeem. Was je handen daarom en ga eerst naar het toilet zodat je jouw uitwerpselen niet terug dieper steekt of het aan je handen komt te zitten. Bovendien is het nodig om niet meteen twee of meer vingers erin te steken, begin bij 1 en bouw daarna op. Dit omdat je anus een sluitspier is en dus rustig moet kunnen opengaan.

 

Dan nog een laatste tip: wees niet bang om je vinger erin te steken, de kans is niet zo groot dat je iets mis doet. En geloof me: Er gaat een nieuwe wereld open met veel betere orgasmes.

 

Dan je tweede vraag: Neen; dit is niet zo erg, was je handen en dan ruik je niks meer. Als je toch minder geur wil kan je overwegen om een anale douche te nemen.


Hoi ik ben ook een jongen je moet het heel rustig opbouwen ik doe het meestal als ik onder de douche sta gewoon goed ontspannen en rustig opbouwen 1 vinger eerst beetje er om heen strelen en dan zachtjes naar binnen en als je de prostaat wil vinden moet je je vinger naar je maag doen daar zit als het goed is ergens zo’n bobbeltje die kun je masseren het wil opzich wel zonder glijmiddel maar kan beetje pijn doen maar gaat weg hoe vaker je het doet maar met glimiddel wel lekkerder en ja je kan soms een beetje poep aan je vinger krijgen en ruiken ook wel 

als je nog vragen hebt hoor ik het wel


Gewoon nagels knippen wat glijmiddel of spuug en proberen ga omhoog best diep en dan voelt het als het goed is lekker ik ben er wel een paar keer door klaargekomen was best Nice en goed douchen en handen wassen daarna 


Als je jezelf onder de stront wilt zien zitten moet je zeker jezelf kontvingeren

 


Als je jezelf onder de stront wilt zien zitten moet je zeker jezelf kontvingeren

 

Wat voor een opmerking is me dit?! Bij vingeren verloopt alles meestal hygiënisch!


Hey allemaal,

Ik ben een jongen van 16 en ik zou graag experimenteren met te kontvingeren. Heeft iemand een idee hoe dat moet en wat ik moet doen.

Dan nog, is het ook niet onaangenaam dat vinger(s) naar kak rieken?

Alvast bedankt

Hey

 

Belangrijkste tip die ik je mee wil geven is was vooraf en achteraf alles goed. Zorg dat je echt niet naar de wc moet en gebruik glijmiddel


Ik doe het ook wel eens laatst een banaan gedaan was wel lekker opzich gewoon condoom er omheen en ja ik weet is gevaarlijk als die breekt of iets maar gewoon beetje rustig aan kwam wel echt ziek klaar nog nooit zoveel eruit gespoten stel maar vragen als je die hebt


Reageer