Skip to main content
Vraag

vraagje

• June 7, 2026
  • 6 reacties
  • 357 Bekeken

hoi ik ben een jongen 14 jaar oud. ik was laatst op een naakt strand ik ging zwemmen, toen kwam er een meisje aanlopen ik gok ook 14 15 en die ging zich ook uit kleden en ook zwemmen bij dat naakt strand dus. toen ging zij duiken of iets maar op een gegeven moment kwam zij boven water een meter bij mij vandaan en we hadden een leuk gesprek, totdat ik iets voelde bij mijn kruisze zat ze mij gewoon  daar onderwater af te trekken . toen we weer uit het water waren gingen ging ik in de zon liggen zij kwam naast mijn liggen en we hadden, na een klein kwartiertje begon ze mij weer af te trekken daarna mocht ik haar een beetje vingeren. plotseling ging zij op mij zitten hebben we daar gewoon zitten neuken. ik kwam in haar mond en over haar borsten heen ik denk dat dat het geilste is wat ik ooit heb gedaan.

is dit normaal op naakt strand of gebeurt dit nooit

groetjes van henk ( niet mijn echte naam hoor)

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 7, 2026

henk, ik denk niet dat dit normaal gebeurd, tenzij het een strand is waar het toegestaan is.  maar je was in het water en had je toen al een stijve piemel in het koude water of heeft zij je piemel stijf gemaakt want anders lukt het aftrekken niet en kwam er toen sperma uit je piemel. daarna is er nog meer met je piemel gespeeld en ben je in haar vagina geweest, hopelijk geen sperma daarin want dan kan ze zwanger raken. beter is het om condoom te gebruiken tegen zwanger en ziektes. je had dan wel mazzel met dit hopelijk waren er geen andere mensen op het strand.

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 7, 2026

Gebeurt voornamelijk in fantasieën, denk ik.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 7, 2026

Sorry maar ik geloof hier niks van .

Als dit wel waar zou zijn ben je wel aangerand .

Dus nee dit is niet normaal en volgens mij ook verboden. 

Dus zou het de volgende keer niet doen

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 7, 2026

En jij verwacht dat wij dit geloven? Haha nou mooi niet. Ga lekker ergens anders heen met je verzonnen verhaaltjes. Ik zie het nut er niet van in. 

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@henkwatertank,

Is dit echt gebeurd? Volgens mij is dat niet echt normaal op een naaktstrand.  “Het hoofddoel is ontspanning bieden in harmonie met de natuur” stond er op Google.  Volgende keer kan je je verhaal iets geloofwaardiger maken, want nu lijkt het op een soort script uit een film ofzo. 😐

Doei

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 7, 2026

Mooie fantasie. 

*reactie aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2*