Skip to main content
Vraag

Vraag: Wat zouden jongens van mij vinden?

• July 31, 2026
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo ik wilde dus wat vragen. Het is meer iets wat ik zou willen weten, maar wat zouden jongens van me vinden nou op basis van mijn persoonlijkheden en een beetje mijn uiterlijk die ik beschrijf. Zouden jullie me misschien kunnen helpen en gewoon weerlijk antwoord te geven? Want eerlijk ik oordeel niet, integendeel ik zou echt hartstikken blij zijn als iemand antwoord geeft.😊

Maar oke hier zijn wat dingetjes over mij:

Leeftijd: 14 word bijna 15

Mijn persoonlijkheden: Nou ik ben van mezelf een pittig meisje, ik heb temperament dus zegmaar fel, vurig, passievol, recht door zee, ik heb hele slechte en droge humor, eh ik ben flirty, slim, wijs, en als ik je echt vertrouw heb ik een heel warm behulpzaam hart en zelfverzeker.

Mijn hobby's: nou ik lees graag romans, fantasy romans, historische romans, ik hou van stijldansen of nou ja ik vind dat soort dansen heel erg leuk om te doen, sporten, Psychologie maar dan niet altijd gewoon een beetje leren over lichaamstaal geloof me ik weet als veel dingen.

Uiterlijk: ik heb bruin haar , bruine ogen, ik ben 1 meter 63, slank, dun, strak lichaam door het trainen.

Kledingstijl: ik draag vooral topjes en korte spijkerbroekjes in de zomer. Vooral strakke topjes en shirts zodat je een beetje mijn vormen ziet, ik draag dat vooral omdat ik me dan niet dik kan voelen terwijl ik dat niet ben haha. Dus ja vooral dat en de kleuren zijn vaak wit, bruin, beige, zwart. Dat soort kleuren.

Dus als jullie willen antwoorden alvast bedankt😊. En zeg gewoon wat je denkt ik judge niet.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

Qua figuur en uiterlijk zou ik mij echt omdraaien als ik je op straat zou zien lopen. Strakke topjes en korte broekjes of rokjes vind ik geil. Ook je lengte en verdere uiterlijk. Als je dan ook nog cup B zou hebben en een kort naveltruitje ben je helemaal ‘de dame’. 

Je karakter klinkt ook goed en wijs. Ik weet niet of een relatie tussen ons had kunnen slagen als we elkaar IRL zouden kennen. Omdat jij temperamentvol en ik te lief ben zou jij over mij heen gaan lopen. Maar als je beschrijving klopt had ik een soort goede vrienden met misschien af en toe ‘wat stiekeme dingetjes’ zeker zien zitten! 

Ik heb je andere topic over je onzekerheid ook gelezen, maar het komt wel goed met je. ;-) 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Bedankt voor je antwoord ​@Jel2010😊

En misschien heb je wel gelijk over dat als we in IRL een relatie zouden hebben dat ik misschien een beetje over je heen zou kunnen gaan lopen en me een beetje zou gaan vervelen. Dat is zelf niks persoonlijke. Alleen als ik dan wel een relatie zou hebben zou het voor mij prima lijken als iemand mij laten we zeggen tegengas zou geven dus niet alleen heel de tijd ja knikken, maar zelf een sterke mening hebben, heel direct zijn nou gewoon een beetje dezelfde persoonlijkheid als mij. Ja ik denk wel als je zegmaar 2 dezelfde temperamenten bij elkaar zet dat dat misschien wel kan botsen af en toe. Maar ik weet vanmezelf wel ik kan nooit lang boos zijn op degene van wie ik hou dus na een ruzie zou ik vast weer sorry zeggen want tja zo ben nou eenmaal.

Maar alsnog bedankt voor je antwoord😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 1, 2026

Het zelfde als jelle2010 vind ik heel je uiterlijk mooi en je kleding stijl ook

Je karakter is wat te pittig misschien maar vind ik wel leuk dus dat 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 1, 2026

Ik heb geen kans om jouw bf te zijn ik denk niet dat mijn type jou past jou interesses in mij bedoel ik ik ben ook 14 alleszins 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 2, 2026

Hoi je lijkt me een hartstikke mooi meid en ook een hele gooie persoonlijkheid het lijkt me heel leuk om je te kennen omdat je me slim lijkt 

groetjes blub 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 2, 2026

Hey, ik ben het eens met de anderen, je bent vast leuk en knap en ik vind het mooi dat je zo actief bent en sportief. Zeker weten dat je wel een leuke jongen tegen het lijf loopt 😍😉en kledingkeuze is mooi, ik houd zelf ook van zomers en kort. 

Liefs, Tover xxx