Vraag

Vraag voor meiden (Konthaar)

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 2306 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Euh ja..

ik denk dat veel jongens (en misschien ook meiden), het probleem kennen van konthaar. Veel jongen hebben haar op hun kont en rond hun gat…

wat vinden jullie als meisjes wat ik hiermee moet doen, vinden jullie het erg dat een jongen konthaar heeft, of moet ik het scheren???                                                         ik voel me hier best onzeker over soms. 

Schaamhaar scheer ik wel, is ook wat makkelijker, maar wat vinden jullie daarvan?

1.konthaar???? 2. Schaamhaar??

 


5 reacties

Hey, ik ben een jongen, maar ik cal op jongens dsus ik debk dat ik ook wel kan antwoorden.

 

Ik vind het niet erg, en zelfs eigenlijk geil.  Maar ik weet wel dat als ik iemand van achtwren zou willen nemen, dat dat met haar wat moelijker gaat.

 

Ps. Uedere jongen vind wat anders, dus blijf je zelfd

Reputatie 3
Badge +2

Anderen??

Badge +1

Mij maakt het niet heel veel uit. Als het er maar netjes en verzorgd uitziet. Als je anaal seks zou willen hebben zou het mij lijken (ik heb nog nooit iemand anaal genomen) om het niet te behaard te hebben.

Reputatie 1
Badge

Ik zou het alleen scheren als je seks gaat hebben

heyy,

ik snap dit helemaal ik had dit ook! toevallig kwam ik laatst een tiktok video tegen wat hierover ging. Ik scheer het alleen als ik ga afspreken met iemand of als ik iets in de sexuele manier ga doen. Je komt er best lastig bij maar je moet gewoon met je ene hand je bil een beetje opzij duwen en dan kan je scheren, het helpt vaak ook als je een beetje wijd staat en voorover gebogen.

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen.

xx

Reageer