hoi meiden ik vraag me echt af wat doen jullie als je gaan logeren en zien jullie elkaar dan ook naakt
doei
hoi meiden ik vraag me echt af wat doen jullie als je gaan logeren en zien jullie elkaar dan ook naakt
doei
doei
Bij mij niet zo vaak, maar het verschilt natuurlijk met wie je logeert. Als je logeert kleed je wel eens om waar de ander bij is. Met mn beste vriendin ga ik heel soms samen douchen maar dat is gwn omdat we op willen frissen
Volgens mij vooral een jongensdroom dat dit altijd zo is ;)
Ik en mijn bff zien elkaar altijd naakt als we bij elkaar slapen en hebben dan ook sex. Ook wel eens bij andere vriendinnen geslapen, maar daar nooit alles uit gedaan. Wel bij een paar meiden van de hockey club.
X
Kim
Hoii, als ik ga logeren met vriendinnen praten we over crushes enzo en doen we doen durven of de waarheid. En we kleden gwn samen om maar als je dan echt naakt bent, ga ik meestal gwn achter iets staan
heyy, mijn vriendinnen en ik hebben elkaar in lingerie als gezien enzo dus elkaar naakt zien doen we soms ook voor de grap en het boeit ons gewoon niet als iemand opeens zn kleding uit doet om om te kleden ofzo
Bedankt voor de reacties
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.