Skip to main content
Vraag

vraag voor jongens die seks hebben gehad: voorhuid naar achter trekken

• October 31, 2025
  • 7 reacties
  • 873 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Voor alle jongens die seks hebben gehad heb ik een vraag 

Als mijn lul stijf is kan ik mijn voorhuid niet ver naar achter trekken en doet dat ook wel pijn als ik het probeer . Mijn vraag is nu of je voorhuid tijdens de seks ook ver naar achter word getrokken ?? Zo ja heb je dan seks met of zonder condoom ??? 
hebben meer jongens last van dat ze hun voorhuid niet ver naar achter kunnen krijgen met een stijve ???

Is dit normaal ?

7 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 31, 2025

Hey, ik heb nog geen seks gehad dus dat weet ik niet. Ik weet wel dat heel veel jongens dat hebben. Ik heb het ook gehad. Je kunt het proberen onder de douche door je voorhuid heel voorzichtig wat naar achter te trekken, zo heb ik het ook gedaan en dat werkte. Als het helemaal niet lukt en veel pijn doet kan het dat je voorhuid te nauw is en dan moet je naar de huisarts. Het is belangrijk dat je de voorhuid naar achter kunt krijgen omdat je het anders niet goed kunt schoonhouden. 

• October 31, 2025

Alleen, bij een stijve begrijp ik. Dus de voorhuid is wel los gekomen van de eikel. Je kunt de voorhuid inderdaad in bad, of onder de douche iedere keer iets verder naar achteren te schuiven. Oprekken , als het ware. Voorzichtig aan, niet forceren en neem vooral de tijd. Dit kan eventueel ook met babyolie. Mocht dit niet helpen, dan kan de huisarts een zalfje voorschrijven.  Bij een ernstige vernauwing kan een kleine operatie nodig zijn. 

Maar voor de zekerheid. Je weet, dat de voorhuid (aan de achterzijde) vast zit aan de eikel. Met een smal huidbandje, het zogenaamde toompje, Je voorhuid helemaal "afrollen" kan dus niet.

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik heb ook nog geen seks gehad maar ik kan mijn voorhuid ook niet achter mijn eikel schuiven als mijn eikel droog is. In principe kan het wel als hij nat is maar ik durf het niet omdat ik schrik heb dat ik een zogenaamde 'Spaanse kraag' zou oplopen... 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

@David16 , ik denk dat als je seks zou hebben dat het niet uitmaakt of je voorhuid helemaal naar achteren gaat. Laat de natuur gewoon zijn werk doen het zal vanzelf gaan zoals het hoort. Bovendien kun je het niet zien als je vaginale seks hebt of je voorhuid zich helemaal terug trekt. Dat zou alleen zijn als je bijvoorbeeld wordt afgetrokken. En of jynu wel of geen condoom gebruikt maakt hierbij ook niet echt uit omdat het condoom gewoon de vorm van jouw penis aanneemt. Ik zelf heb geen ervaring met een voorhuid, ik ben besneden.

• January 10, 2026

Ik heb wel eens seks met een beste vriend en dan probeer ik altijd met veel spuug m’n voorhuid er ook bij te duwen en meestal lukt dat ook wel. Seks met m’n vriendin heb ik wel een condoom om  en het stukje waar normaal het sperma in komt zit dan m’n voorhuid

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 21, 2026

@Aubien Ow dus jij bent bi?

• January 21, 2026

@Matthijsjej17  ja ik ben bi hoezo?