Vraag voor jongens.

  • 15 November 2017
  • 13 reacties
  • 2190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.
Ik heb een vraagje ???? , iemand op m'n snap stuurde een erectie in de ochtend. ???
Maar ik vroeg me af ? , doen jongens iets tegen een erectie in de ochtend of laten jullie het gewoon met rust? ?

Gr ikke

13 reacties

Hi MEISJE12300,
Hey wat leuk dat je daar zo mee bezig ben! Het is alleen iets anders als je denkt.
Heel veel jongens hebben een ochtendstijve! Dat komt omdat ze nodig moeten plassen. Het schijnt dat een volle blaas tegen de zenuwen drukt die de penis prikkelen. Of de prostaat ofzo.
Zodra het plassen is gedaan, dan wordt 'ie weer slap. Meestal wil je snel van dat plasgevoel af, dus ga je plassen. (plassen met een stijve)
Je kan je ook aftrekken, en dan wordt de drang tot plassen even opzijgezet voor het genot van een orgasme. (dat is denk ik wat jij bedoelt)
Na een orgasme komt die drang dan weer sterker terug. Van mijn vrienden weet ik dat ze liever eerst gaan plassen!
Ik denk dat bijna alle jongens dit ook hebben: De ochtenderectie is echt keistijf, echt lachen!

Als ik voor mezelf spreek, dan speel ik altijd even met die keiharde pik! Ik heb een grote, dikke, en dat is soms bijna lastig met wakker worden! Ik kan het niet laten om ernaar te kijken en te voelen hoe groot het is, hoe stevig het voelt tussen mijn benen! Meestal heb ik nog tijd om te rukken voordat ik naar school ga en Ik kan heel goed afrukken op een ochtendstijve! meestal ben ik al een paar keer klaargekomen voordat ik naar de wc ga.
Thx ??
Dat bovenste van die gozer is waar maar mijn ochtend stijve is vaak gewoon een erectie idk waarom maar ik doe er af en toe wel iets aan en soms dan wacht ik gewoon even tot hij weer slap word
@M12G,

als ik moet plassen doe ik dat voordat ik ga aftrekken, want anders kom ik niet zo lekker en heb ik er spijt van dat ik niet ben gaan plassen, maar met een stijve plassen is niet zo makkelijk


@Meisje12300,

met zo’n snapfoto wil ik ook wel wakker worden :P
Maar meestal als ik een odol heb, wil ik het liefst nog een beetje slaperig blijven liggen en wil ik dromen over een leuke jongen en dan een beetje met mijn stijve spelen, maar dat komt er meestal niet van en dan rol ik maar met mijn odol uit bed en schuifel ik in mijn blootje met mijn slaperige hoofd naar de douche en ga ik lekker onder de douche staan en plassen of net andersom en dan maar hopen dat ik onderweg niet te veel mensen tegen gekomen ben en dat mijn twin en jongere broertje niet allebei al onder de douche staan en anders maakt het ook niet uit. Zij hebben ook vaak een odol, dus ja boeie
Papa en mama slapen toch aan de andere kant van het huis en onze andere broers en zus slapen boven en wij hebben onze eigen badkamer met zijn 3-en

Groetjes,
M&M’s
Bedankt voor jullie reacties ?
Ik heb wel vaak een ochtendstijve maar dat heeft vgm niet veel te maken met moeten plassen, maar eerder met dat alles werkt. Meestal laat ik het gewoon, maar ik snooze ook echt 27 minuten dus dan is er voldoende tijd om weer terug te gaan. Alleen als ik niets hoef te doen en m'n ouders en broer zijn niet thuis ruk ik em weg
Bedankt voor jullie reacties ?

no problem
meestal doe ik wel wat aan mij zogenoemde ochtenderectie als je begrijpt wat ik bedoel XD
@Hilversumsejongen,

Koude douche zeker 🙂 of wat?

Groetjes,
M&M’s
Plassen met een stijve lukt mij nooit?
Hey,

Meestal laat ik hem gewoon met rust maar soms als ik heel veel tijd over heb trek ik even af maar dat is heel zelden verder denk ik idd dat het niet gebeurt omdat je moet plassen, want dat heb ik niet.

~Juso
@Juso,

Ik denk ook niet dat een stijve piemel komt doordat ik moet plassen, maar ik moet ’s morgens sws best veel plassen omdat ik ’s avonds best veel drink voordat ik ga slapen (niet vlak voor het slapen, maar gewoon ’s avonds). Lekker aftrekken lukt niet echt als ik erg moet plassen en plassen lukt niet echt met een stijve piemel haha, wat een ellende elke morgen, nou ja, niet elke morgen, maar ok


@Anoniem2003,

Lukt mij ook niet, want als ik aan mijn piemel zit blijft die stijf en als ik m loslaat en wil plassen kan ik alleen omhoog plassen en dan kan ik niet zo goed mikken.
Hoe doe jij dat dan? Heb je een trucje voor me. Ik heb wel eens onder de douche geplast en mijn hand dan boven mijn piemel gehouden en dan spoelt het wel weg, maar soms staat mijn jongere broertje of twin ook met me onder de douche en dan is het niet zo fris om te gaan plassen


Groetjes,
M&M's
Reputatie 1
Badge +1
@M en Ms ik heb een vraag je hoe zijn jij en je twin uit de kast, gekomen ik bedoel was het aan tafel dat jij ineens zei aan je ouders en zussen en broers dat je gay was en dat je broer het ineens achter je zei. Of was het je broer en wisten jij en je broer al van elkaar dat jullie gay waren voordat jullie het zeiden tegen de andere en hoe ben je er achter gekomen want je hebt nooit geantwoord in mijn topic Chek hem maar maar ik lees vaak je reactie op andere topics en dat helpt me echt want ik zit met mijn probleem lees daarvoor mijn facking lange topic je helpt me namelijk echt met je antwoorden ook als zijn ze voor andere dingen bedoeld en door jou antwoorden moet ik alleen nog maar over me probleem(dat ik nie weet of ik gay, bi of hetero ben) denken en aan jou antwoorden en zo probeer ik het uit te vinden zoiezo met jou antwoord lukt het wel want je helpt me echt en sorry voor me weinig komma's en zo maar heb geen zin om die te gebtuiken

Reageer