Vraag

Vraag voor de meisjes

  • 28 May 2019
  • 5 reacties
  • 833 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik heb iets wat ik vaak spontaan krijg, maar wat vinden jullie ervan als je vriend tijdens het knuffelen of kussen een stijve krijgt en hoe reageren jullie erop? graag uitgebreide antwoorden.
Groetjes

5 reacties

.gshs
Ik krijg altijd seksuele gedachtes en heb dit ook een keer tegen hem gezegd, nu heeft hij dit ook dus we gaan waarschijnlijk samen een keer naar ‘bed’
Bij mij in de klas vinden de meisje het vies als iemand het heeft maar zelf tekenen ze allemaal lullen in hun schrift dat snap ik dus niet aan ze😂
Hey Sergio_

Moest m'n partner dit overkomen, denk ik niet dat ik er veel aandacht aan zou hechten. Bij fysiek contact gebeurt het vrijwel spontaan, en het zou naar zijn om je vriend zich hiervoor te laten schamen. Moest m'n vriend zich toch schamen, zou ik hem laten weten dat die schaamte nergens voor nodig is, en dat hij zich er geen zorgen om hoeft te maken.

Nieuwsgierige tieners gedragen zich weleens tegenstrijdig. Bij het woord 'seks' beginnen ze te giechelen, maar hun notities zijn verfraaid met 'opwindende tekeningen'. Ik stel voor dat je je klasgenoten hierin hun gang laat gaan, en afwacht tot ze zich wat volwassener weten te gedragen 🙂

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou het wel leuk vinden als mijn vriend van mij een stijve krijgt tijdens het knuffelen of zoenen

Reageer