Vraag

Vraag voor de meiden


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraag,

 

Wat vinden op dit forum ervan om dickpics te krijgen, en waarom vinden jullie het wel of niet erg om te krijgen. Ik hoop dat jullie mij hier wat over kunnen vertellen met persoonlijke standpunten.

 

Groet een Jongen


13 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb er gemengde gevoelens over,  aande eenen kant  heb ik en foto wat ik en geil ideevindt  aan de andere kant warom iemand dat doet is niet te begrijpen , en ik vind het ook en beetje vies.

@Het bedankt voor je uitleg xxx

Niemand anders die hier iets over kwijt wilt?

Reputatie 7
Badge +7

heey, ligt een beetje aan de situatie ig. als het mijn vriendje is en dat is iets wat we doen, dan is het nice natuurlijk (ik vind foto's maken van je lichaam wel een beetje oneerbiedig naar jezelf maar goed). maar als het via social media is en van een of andere kerel vind ik het gewoon smerig. ik heb er dan niet om gevraagd en ik hoef zijn gore geslachtsdeel dan ook niet te zien. 

@kwakend1tje heel erg bedankt voor je reactie en je mening xxx

Badge

Als m’n vriendje et zou doen zou ik et wel geil vinden maar van random jongens als je er niet om vraagt is het gewoon goor

@Randomgirlxx dankjewel voor je reactie xxx

 

Badge

ik krijg ze wel is van een paar jongens, maar ik stuur ze niet altijd wat terug. Ik vind het zelf wel leuk en sexy...

 en ik vind het ook en beetje vies.

Hey,

 

Als jongen begrijp ik het wel. Zelf heb ik nog nooit een dickpic gemaakt of verstuurd. 
De meeste meiden zitten er sowieso niet op te wachten, maar ik denk dat de meeste jongens denken dat ze het geil vinden ofzo.

Ik denk dat dat is waarom jongens ze sturen!

Ook is het tegenwoordig illegaal om een dickpic te sturen zonder daar toestemming voor te hebben.

 

Groetjes van mij!

Heyy

Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit 1 gekregen haha. Ik denk dat het vaak als het ongevraagd is helemaal niet gewenst is. Als jullie wat meer een klik hebben ofzo is het miss anders

Hallo Gewooneenjongen2005 :)

Ik ben een jongen. Ik hoef geen dickpics te ontvangen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +1

ik heb wel eens op snap, ook wel snapchat, waar ik ook gewoon mensen voeg die ik niet ken, dat ik dan iemand die mij gevoed heeft terug voeg en dan snap ik hem gewoon met een foto van plafond ofzo en zeg hoi, yooo, hoe gaat ie, daat soort dingen, you know what i mean, gewoon normaal want ik ben rustig dertien. en dan krijg ik zo een snap terug van je foto op je verhaal is echt mooi, dit doe ik ook bijna nooit zon foto op mn verhaal zetten maar soms doe ik het gewoon. want het ergste wat er kan gebeuren is dat er een mooie foto van mij rondgaat. dus dan krijg ik zo een reactie en dan reageer ik niet. soms ook wel dan zeg ik gewoon netjes van dat is liefff. en dan krijg ik dps. ik zit er echt niet op te wachten. maar ik screen altijd en dan blok en verwijder ik. ik denk als je achttien bent dat je het dat wel leuk vind, maar ik zit er eigeblijk echt niet op te wachten. 

tip> als je iemand verwijdert op snap en je wilt niet dat diegene je nog een x toevoegt, blok diegene dan want dan kan hij je niet nog een keer toevoegen. als je hem namelijk verwijdert kan hij je gewoon weer toevoegen. 

hoop dat je ier wat aan hebt.

Badge

Ik krijg zelf liever geen dickpics ik ben altijd bang dat het van die vieze oude mannen zijn en ook al zijn het geen oude mannen vind ik het geen fris idee om het zomaar naar iemand door te sturen heb hier zelf veel mee te maken gehad ik blokkeer liever gewoon :)

Reageer