Skip to main content
Vraag

Vraag voor de jongens, vagina.

• January 1, 2026
  • 6 reacties
  • 661 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii,

ik heb een vraagje: Maakt het jongens nou echt uit hoe een meisje haar vagina eruit ziet?  

Als in zou je een meisje niet meer leuk vinden omdat haar vagina er een bepaalde manier uit ziet.
Persoonlijk maakt het mij niet uit hoe een piemel eruit ziet zolang die maar schoon is, maar ik dacht misschien denken jongens hier anders over.

Groetjes,

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

Nee dat boeit niks, iedereen is anders

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

Ik trek me daar helemaal niets van aan! 👊

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 2, 2026

Hey, nee hoor dat maakt helemaal niks uit. Zelfde als wat jij zegt, en het gaat denk ik meer om het gevoel bij elkaar dan hoe het er daar uit ziet. Dan zijn andere dingen van het lichaam eerder om mooi te vinden qua kijken denk ik. In ieder geval maakt het niet uit 🙂 net als een penis. Als alles maar gezond is en werkt en fijn voelt 😉

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3

Als je een lief hebt dan hou je van elkaar en uiterlijk en alles komt erbij en vagina is pas later in relatie. En dat maakt nie uit hoe zij eruit ziet. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Maakt mij niet uit hoe de vagina van m’n vriendin er uit ziet geschoren of niet geschoren boeit niet het gaat om de liefde en plezier 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Heyyy ​@Hoiii ,

Dat maakt helemaal niks uit. Elke penis en vagina is anders. Ze zijn mooi op hun eigen manier. En zoals meerdere mensen al zeggen het gaat niet over uiterlijk maar over je innerlijk en wat je voelt voor elkaar!!!

Groetjes Anoniempke!