Vraag

Vraag over masturberen, hoe krijg ik een lekker gevoel?

  • 2 August 2021
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

Ik zit met een aantal vragen. soms in de nacht probeer ik het masturberen op mezelf toe te passen maar ik voel helemaal niks van een lekker gevoel ofzo wat moet ik doen??? 


3 reacties

Badge

Hoi allemaal ik vraag me af als ik mezelf masturbeer voel ik niks dus ik vraag me af als iemand anders mijn kut likt zou ik dat lekkere gevoel dan wel voelen?  Ik zou graag willen dat mijn beste vrienden mij vingert en mijn kut lukt maar ik weet niet zo goed hoe ik erover moet beginnen. By the way hoe moet je eigenlijk masturberen

 

Reputatie 1
Badge +1

Mechin helpt het om het tedoen als je lichaam het wil. Dat je gaat masturberen alsje je geil voel, in plaats van gwoon masturberen. Verder staan er veel manieren op dit forum. 

Er zijn veel manieren maar de mest gebruite/makelijkste  manier is je clitoris stimuleren.  Je kan het indirect doen bijvoorbeeld dor en kussen tussen je beenen te doen en  je beenen naar elkaar te duwen of om op je kussen tegaan zitten met je beenen naast de kussen dat je vulva op die kussen komt en dan bewegen.  

Je kan ook over je clitoris vrijven of rondjes draaien of tikjes geeven . Je vingers in en v-vrom  doen met je clitoris er tussen  is ook lekker. 

Vrag als iets onduidelijk is.

 

Badge

Ik denk dat je een beetje moet uitvogelen wat je lekker vind. En als je wat met je beste vrienden wil gaan doen moet je natuurlijk het aangeven en samen een beslissing maken.  Ik zou het niet echt gaan doen met je vrienden want daarna kan het een beetje raar worden tussen jullie. Maar als jullie samen het graag willen doen mag dat natuurlijk 

Reageer