Skip to main content
Vraag

Vraag (jongens en meisjes mogen mee praten): Is verlangen naar de liefde en seks raar?

• July 30, 2026
  • 7 reacties
  • 412 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke hoi ik ben een meisje van 14 word 15, maar oke verlangen is een groot woord, maar nou kijk ik word 15 en zegmaar ik voel zelf dat ik begin te veranderen enzo. Maar ik vraag of het raar is, want nou hoe zou ik het moeten omschrijven en vertellen.

Laat ik het zo zeggen dat ik zegmaar nog nooit een vriendje heb gehad, nog nooit een relatie, geen exen heb, nog nooit gezoend en geknuffeld heb en tja ook nooit seks heb gehad. En weet je nu voelt het gewoon alsof ik al die dingen gewoon nodig heb. Het voelt heel vreemd enzo, maar ik wil juist gewoon gezien worden, gerespecteerd worden en gewoon ik heb gewoon huidcontact nodig met iemand snap je? 

Want tja ik weet het niet maar gewoon elke jongen wilt mij niet. Ze zien me nooit staan, maar ik heb daar een lange tijd niet opgefocust, maar nu opeens wil ik het gewoon doen zoals zoenen, knuffelen, samen slapen en ja ook seks hebben.

Maar weet je doordat elke keer elke jongen je niet ziet staan. Kan dat best irritant worden, want ik weet niet waarom dqt zo is maar misschien kan het aan mijn karakter liggen dat ik bijvoorbeeld zelfverzekerd ben, pittig en fel ben, temperament hebt dus dat ik snel boos, chagrijnig, geïrriteerd ben enzo. En droge grappen heb en flirty ben, maar ja niemand geeft me ook echt een kans om te laten zien wie ik nou werkelijk ben enzo. Maar misschien ligt het ook aan de leeftijd, want ja ik ben 14 en ik zat in de eerste doordat ik 2 keer ben blijven zitten en ga na de zomervakantie na de tweede klas, maar ik zit ook met kinderen van 11 12 en 13 jaar. Dus ja daar ligt het vast ook wel aan.

Maaf ookal zou ik een keertje verliefd zijn ik durf dus niet meer iemand verkering te vragen sinds ik ben afgewezen in groep 8 op een gala. Dat was 2 3 4 jaar geleden weet ik het. Maar ik had hem dus apart genomen en vroeg of hij verkering wilde en gewoon wat hij zei tegen mij was: Nee. NEE! Serieus hoe disrespectvol was dat en hij liep gelijk ook weg echt een 🤬 was dat.

Maar goed sorry dat ik zoveel praat en zo maar dit moest ik gewoon even kwijt, en als ik misschien mag vragen aan jullie meiden en jongens mogen beantwoorden als ze willen maar weten jullie misschien hoe ik kan zien of een jongen mij leuk vind?

En bedankt als jullie tenminste mijn bericht gelezen hebben en of iets terug reageren. Alvast bedankt.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥❤️😉 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 31, 2026

Hoi, ik snap je verlangen en gevoel heel goed. Ik heb zelf ook zoiets. Een jongen die ik super knap,mooi en lief vind maar onbereikbaar. Omdat ik niet durf te vragen en omdat ik niet weet of en hoe hij mij leuk vind, dat soort dingen. Ik houd me maar vast aan wat ik hier op het forum vaak lees. Dat jongens ook onzeker zijn en hetzelfde hebben en ook niet weten hoe ze moeten doen, vragen etc. En dat je tegen een liefde aanloopt als je het totaal niet verwacht. Of er ook mee worstelt zoals ​@Lupus  altijd zo eerlijk verteld, het raadsel of iemand je leuk vind. Of dat ​@Tover01  zijn meisje hem leuk ging vinden tijdens zijn exposing straf, of ​@Tartan16  die ook onverwacht verliefd werd. Dus ook jongens en wij ook hebben dit. Het komt echt een keer maar wanneer, daar kun je blijkbaar niet van op aan. Ik zou ook wel anders willen. Ik hoop dat je meer en betere reacties krijgt dan de mijne 😊 in ieder geval blijf lekker jezelf want je bent een mooi persoon! 

Groetjes Tjempie xxxx

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 31, 2026

Bedankt voor je reactie Tjempie😊 

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Maar ik weet wel iets om te checken hoe hij je leuk zou vinden (als je dan verliefd ben natuurlijk). Ik heb al een keertje in een ander bericht verteld dat ik zegmaar soorte van een beetje Psychologie en lichaamstaal af en toe bestudeer. Klinkt heel saai allemaal, maar ik heb ontdekt dat je kan zien hoe iemand je leuk vind maakt niet uit of je een jongen of meisje bent, want het werkt ongeveer allemaal hetzelfde.

Maar als je wilt weten hoe iemand kan zien of hij of zij je leuk vind kun je zegmaar naar iemands ogen kijken. Hoezo? Vaak als iemand je aantrekkelijk of mooi vind heb ik geleerd dat zegmaar diegene zijn pupillen wijder worden dus groter en zwarter. Zodat je diegene beterkan bekijken was het. Daarnaast kun je ook naar diegene zijn voeten kijken. Want je voeten zijn het verste van je hersens verwijderd daarom heb je daar minder controlen over, maar waarom naar je naar iemands voeten kan kijken? Is dus dat de voeten altijd in de richting wijzen van wie diegene hij of zij het interessants vind.

Nou ja ik heb het zo simpel mogelijk opgeschreven en uitgelegd ik hoop dat het je misschien kan helpen in de toekomst.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

En als nog bedankt voor het antwoorden😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 31, 2026

Wat leuk en interessant om te weten ​@Spicey Girl ! Dank je wel voor die info! Ik ga er zeker op letten 😍 

Lieve groetjes, Tjempie xxxx

• Net nieuw
  • August 1, 2026

Hey ik heb wel wat tips voor ke uit eigen domme beslissingen ik ben een meisje 16 jaar . Oké sowieso de eerste tip is als je met een jongen bent: zorg dat je hem goed kent, je weet hoe hij over seks enzo een beetje denkt, want anders kan t misschien verkeerd aflopen of dat je je heel rot voelt en als je ooit seks hebt. Zorg dat er nog genoeg tijd is dat jij of de jongen na die tijd niet gelijk na huis hoeft dan kan je nog lekker effe samen zijn want kan zijn dat t anders heel vervelend voelt dat die gelijk na de seks gaat. En ik zou gewoon met jongens van jou leeftijd om gaan misschien zit daar wel iets tussen, je hoeft t ook zeker niet te haasten want daar maak je fouten van. En als je iemand leuk vind k ging dan altijd een beetje uitvinden waar die jongen in de pauze zat enzo en dan gwn af en toe in de buurt te staan ofzo, niet dat je met hem praat gewoon dat die je af en toe hier en daar ziet want dan beginnen ze je op te merken. En verander niet lwa persoonlijkheid voor een jongen is het niet waard k heb nog zo veel tips en zo voor je maar dan word t bericht wel heel lang ik hoop dat je hier iets aan hebt 

xx 💋 

• Net nieuw
  • August 1, 2026

Hey spicey ik heb een tip voor je lekker jezelf blijven en vooral niet veranderen voor een jongen en iemand goed kennen voor je er seks mee hebt en zorg dat je niet vlak voor dat ze moeten gaan seks hebt want als ze gelijk moeten gaan kan t rot voelen 

ik ben trouwens een meisje 16 

xx 💋 ik hoop dat je er iets mee kan voor als t gebeurt 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Dankjewel ​@Bacardi voor de tips ik ga dit zeker onthouden. Dankjewel😊

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 4, 2026

Nee dat is normaal denk ik. Ik heb dat ook soms, maar zit altijd met hetzelfde. Ik heb niemand en kan ook geen meisje krijgen. Ik snap niet hoe dat komt.