Vraag

Vraag aan nudisten

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 567 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Halloo!

Ik zou ooit graag een keer naar een nudistencamping willen maar ik zat toch wel met een dingetje. Ik ben namelijk best bang dat ik dan een erectie zou krijgen. Het is niet dat ik er naartoe ga om als een of andere viezerik naar andere mensen te gluren. Maar toch zie ik het wel gebeuren dat ik een erectie zou krijgen. Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring had met nudisme, en of iemand ooit iemand met een erectie gezien had waar dat niet bepaald gepast was?

Als jullie dan zouden reageren heel graag!

Groetjes!


3 reacties

Hoi WarAnoniem. 

 

Ik ben wel eens op nudistencamping geweest dus ik weet er wel iets van. Dat je een erectie krijgt kan je niet zoveel aan doen. Omdat je het voor de eerste keer wilt doen is het misschien een beetje opwindend om tussen allemaal blote mensen te lopen. Je krijgt dan vrij snel een erectie, maar het went ook heel snel. Het beste wat je kan doen is geen aandacht aan je penis geven en gewoon normaal doen. Je zou als je een erectie krijgt even een handdoek om je kunnen slaan, een koude douche nemen of gewoon even naar je tent lopen wachten tot het weer over is. Het word niet echt op prijs gesteld om te gaan pronken met een erectie namelijk, maar als je er niks aan kan doen is het het beste om gewoon normaal te doen en/of even te wachten tot het weer wat minder word. Na een tijdje went het en dan zal je merken dat je steeds minder vaak een erectie krijgt.

 

Je ziet wel eens iemand met een erectie met name kinderen die 11/12 zijn en net in de pubertijd komen. Niet te veel aandacht aan besteden is de beste tip!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi WarAnoniem, 

 

Het is niet erg dat jij een erectie krijgt, het kan gewoon gebeuren toch? Zelf ben ik al heel vaak op een nudistencamping geweest, het is natuurlijk wel een beetje vreemd om op zo een camping rond te lopen met allemaal naakte mensen om jou heen. Gewoon niks van aantrekken, of een van de tips toepassen die @NaamNietBekend al gaf. Het wordt vast een super leuke vakantie! Veel plezier alvast! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +2

Dankjulliewel voor de reacties!

Reageer