Vraag

vraag aan jongens

  • 15 February 2021
  • 12 reacties
  • 360 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii,

Ik heb een vraagje aan/over jongens, ikzelf (en meisje) masturbeer bijna elke dag, maar wat doen jongens dan tijdens het masturberen? Want je kan toch niet meer doen dan aan je piemel zitten enzo?

Groetjes,

😘😘


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dat geeft nu het lekkere gevoel bij een jongen

Badge +1

ik pak mijn piemel vast en ga gewoon op en neer, zo ‘pomp’ je sperma eruit en gaat het (bij mij) spuiten ;)

Reputatie 3
Badge +4

Bij, een jonge is de eikel het gevoelig gedeelte die zorgt dat je opgewonden word dus d'arriver vrij en is denk ik het enige. 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Op en neer gaan met je hand, je kan ook anaal vingeren als je sneller wilt klaarkomen, voor meer informatie check Sense… 

Badge

Jah nee eigenlijk (vind ik) is een pik best saai vergeleek met een vagina 😅...... Kan alleen maar aftrekken en meer niet vagina kan je wrijven en erin i guess 😂😂 geen ervaring XD 😜😘🤪

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoe kan je dat vergelijken?

Dat is zoals je een trap in Je ballen niet kan vergelijken met een bevalling...

Badge

Hoe kan je dat vergelijken?

Dat is zoals je een trap in Je ballen niet kan vergelijken met een bevalling...

Trap in je ballen krijg je waarschijnlijk vaker dan een bevalling 🙃

Badge

Hoii,

Ik heb een vraagje aan/over jongens, ikzelf (en meisje) masturbeer bijna elke dag, maar wat doen jongens dan tijdens het masturberen? Want je kan toch niet meer doen dan aan je piemel zitten enzo?

Groetjes,

😘😘

Wij jongens gaan gwn een beetje op en neer

Hoe kan je dat vergelijken?

Dat is zoals je een trap in Je ballen niet kan vergelijken met een bevalling...

Geloof me, een bevalling is veel erger dan een trap in je ballen, jongens zijn gewoon aanstellers

Hoe kan je dat vergelijken?

Dat is zoals je een trap in Je ballen niet kan vergelijken met een bevalling...

Geloof me, een bevalling is veel erger dan een trap in je ballen, jongens zijn gewoon aanstellers

Een trap in je ballen doet zeker meer pijn. Ons lichaam kan ongeveer 45 del weerstaan aan pijn. een bevalling is meestal rond de 57. maar een trap in je ballen is 9000 dus dat is wel even iets meer.  

 

Ook kiezen meiden er zelf voor om een kind te krijgen. en komt er adrenaline vrij. ook willen vrouwen 15min na de bevalling nog een kind. 

Jongens kiezen echt niet zelf voor zo'n trap hoor. geloof mij nou maar. en mannen willen niet nog een trap 15 min na een trap in je ballen.

Reputatie 1
Badge +4

Klopt je kan miss je kussen neuken maar meiden kunnen idd veel makkelijker masturberen dan wij jongens 

Badge +1

Ik pak mijn piemel vast en dan pomp ik het sperma omhoog en dan ga ik kreunen

Reageer