Vraag

Vraag aan jongens...

  • 12 October 2017
  • 8 reacties
  • 723 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar, en ik wil graag weten of jongens mij sexy vinden. Ik heb cup B en best dikke billen en ik ben best slank. Vinden jullie dit mooi/sexy?
Xx een meisje

8 reacties

Ps: ik ben lichtbruin en 1 75 lang
Hoi !
Ik ben geen jongen dus in dat opzicht kan ik je vraag niet beantwoorden 😉.
Ik kan je wel zeggen dat de meeste mensen het innerlijk van anderen een stuk belangrijker vinden dan hun uiterlijke verschijning.
Bovendien verschillen ook de smaken daarin, er is dus geen algemeen antwoord op te geveb of jongens dit sexy zouden vinden of niet.
Groetjes, Lot
Sure.
Naar mijn mening kun je niet echt oordelen met het beeld dat jij schetst, maar mensen kunnen dat mooi vinden.
Maar wat heb je er aan?
Als ik je beschrijving mag geloven vind ik je wel sexy
En ik denk dat ik niet de enige ben
heey,

ik denk dat wat je nu vraagt een beetje verschild per jongen.. en waarom wil je weten of jongens je sexy vinden? ik denk dat daar veel meer bij komt kijken dan je cup maat en je kont...
Als je gezicht er goed uit ziet en een licht getinte kleur dan zou ik je meteen meenemen naar de film daarna naar vapiano daarna vraag ik je om een kusje(niet op de lippen
Als je ook nog mooie lippen en een mooi gezicht hebt en mooi haar dan wel.
Het is trouwens wel ff belangrijk om te weten dat wij jongens echt niet alleen maar kijken naar billen, borsten en of je dik bent of ni hoor. Gezicht persoonlijkheid en haar is denk ik ook best belangrijk. (Vooral persoonlijkheid)
Reputatie 1
Badge
Als ik eerlijk ben ben ik nu op jouw beeld aan het aftrekken

Reageer