Skip to main content
Vraag

vraag aan de meisjes: moeten jongens hun schaamhaar laten staan???

• March 23, 2025
  • 7 reacties
  • 771 Bekeken

Hoii, 

wat hebben meiden het liefst? Wel of geen schaamhaar? Wel of geen beenhaar? Ga zo maar door, welk haar mag blijven staan en welk haar moet geschoren/ getrimd worden?

xoxo

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 23, 2025

Ik heb het liefst dat hij zijn schaamhaar boven zijn piemel kort houdt. En zijn ballen geschoren.   Ook zijn gezicht glad - gelukkig heeft hij nog geen baardgroei. Maar uiteindelijk beslist hij zelf, net zoals ik zelf beslis waar ik bij mezelf knip en scheer.

• March 23, 2025

Waarom alleen meiden? Hier kunnen jongens toch ook een mening over hebben? 😉

Ik vind een beetje bijgeknipt/bijgetrimmed het mooist. Zo heb ik zelf, en m’n vriendje, ook. Uiteindelijk mag iedereen dat zelf bepalen natuurlijk.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 23, 2025

Hey

Ik vind schaamhaar liefst zo kort mogelijk of lekker kaal en bij de  ballen kaal. En vind een baardje echt super sexy bij jongen staan  dat vind super aantrekkelijk

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 23, 2025

Hey, over schaamhaar heb ik het nog niet met mn vriendin (allebei 13) maar wat je vraag over beenharen  betreft vind zij het mooi dat ik dat niet of nauwelijks heb 😊. Baardharen heb ik ook nog niet en volgens haar is dat mooi zo 😁

Liefs, Tover xxx 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 24, 2025

Hoi, in mijn geval als ik mijn geliefde haar voorkeur volg:  geen en geen 😉en als net jongetje zorg ik dat dat in orde komt (beenhaar heb ik überhaupt al weinig dus dat is de moeite niet xP)

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

Hey

Ik vind schaamhaar liefst zo kort mogelijk of lekker kaal en bij de  ballen kaal. En vind een baardje echt super sexy bij jongen staan  dat vind super aantrekkelijk

Hoe oud ben je? Val je dan op oudere jongens? X

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

Al val ik niet op jongens is het beter om het kaal te hebben anders ben je met bos aan het vrijen lijkt me ook niet fijn .