Vraag

Voorwerpen in je vagina

  • 18 April 2019
  • 3 reacties
  • 2568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo , ik heb vandaag met mijn vriendin samen gevingerd , we hebben elkaar ook gebeld , en voor werpen in elkaars vagina gestoken ik heb het er eens in laten gaan dat we het niet meer zagen eb dan hev ik geduwd en dan kwam het eruit met veel slijm. Bij mijn vriendin heb ik vooral gebeft, zij heeft een bal in haar vagina gestoken en due kwam zr wel uit . Daarna hebben we klaar gebeft voor 1 uurtje nu hebben we allebei pijn in onze vagina. Mogen we elkaar nog beffen en vingeren ?

3 reacties

Hoi

Je vriendin en jij hebben samen geƫxperimenteerd, en nu hebben jullie last van een gevoelige vagina. Het zou kunnen dat de voorwerpen en stimulatie ervoor gezorgd hebben dat jullie vagina toe is aan wat rust. Jullie zouden kunnen experimenteren met andere lichaamsdelen, of je beperken tot de clitoris.

Groetjes
Kenshin
Hey!

Zoals Kenshin zegt heeft jullie vagina waarschijnlijk gewoon wat rust nodig.
Zorg er wel voor dat je enkel voorwerpen gebruikt die er voor bedoeld zijn om in de vagina te steken, en dat je deze ook niet te diep duwt. Als je dingen verkeerd gebruikt kunnen er wondjes ontstaan of kan het vast komen te zitten.

Groetjes
Lot
Waarom gebruiken jullie dingen...?en gebruiken geen vibo?
Of een jongen die zichzelf wel wilt lenen...šŸ˜Š

Bericht aangepast door De Kindertelefoon in verband met regel 7

Reageer