Skip to main content
Vraag

voorhuid tijdens de seks (moet het naar achter??)

• April 24, 2026
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van bijna 17 jaar en ik zit ergens mee. Ik kan namelijk mijn voorhuid nog niet volledig naar achter als mijn piemel stijf is (wel slap) is dit nodig voor tijdens de seks?? Want ik zou dat graag eens willen. (Lengte 8slap, 15stijf)

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 25, 2026

Kun je dan gewoon masturberen?  Neuken is ongeveer dezelfde beweging dus als masturberen lukt, lukt neuken waarschijnlijk ook.  
Het is niet zo dat je de voorhuid helemaal naar achter  moet kunnen doen als je een erectie hebt, ik denk dat het normaal is dat je maar een stuk van de schacht kunt zien dan.

Ga eens langs bij de huisarts, die weet wel of het goed zit bij jou en je jongeheer.   , 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 26, 2026

Ik had dat ook en ben daarom besneden. Dan is de eikel altijd ontbloot. Het is ook schoner (nooit meer smegma) en ik vind t mooier.

het kan geloof ik ook minder ingrijpend door een zalfje en de voorhuid langzaam oprekken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • April 26, 2026

@Diana 
Ja masturberen lukt gelukkig wel. Maar als ik het zo hoor zou seks dus ook kunnen. Ik was vooral benieuwd of dit kon omdat ik op vakantie ga met vrienden dit jaar en daar graag wat wil experimenteren